گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت اسکایپ چیست؟ هرآنچه باید درباره گیفت کارت اسکایپ بدانید

گیفت کارت اسکایپ چیست؟ هرآنچه باید درباره گیفت کارت اسکایپ بدانید

اسکایپ یک برنامه نیمه رایگان است که به شما امکان صحبت کردن و برگزاری ویدئو کنفرانس و ..را می دهد. در ادامه به برسی امکانات رایگان و پولی اسکایپ و نحوه خرید گیفت کارت اسکایپ برای استفاده از امکانات پولی آن می پردازیم.


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

اسکایپ یک برنامه نیمه رایگان است که به شما امکان صحبت کردن با دوستان و افراد خانواده تان را در بستر اینترنت بر روی کامپیوتر و یا تلقن همراه تان را می دهد. با استفاده از اسکایپ شما می توانید با یکدیگر به صورت لایو به وسیله ویدئو کال صحبت کنید. درست است که اسکایپ امکان استفاده رایگان از برخی امکانات برنامه را به کاربران خود می دهد ولی این برنامه امکانات دیگری نیز دارد که برای استفاده از آنها شما نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارید. در ادامه به برسی امکانات رایگان و پولی اسکایپ و نحوه خرید گیفت کارت اسکایپ برای استفاده از امکانات پولی آن می پردازیم پس با گیفت استاپ همراه باشید.

 

اسکایپ چیست؟

 





در بالا به این اشاره کردیم که اسکایپ یک اپلیکیشن برای انجام تماس های ویدئویی با دوستان و خانواده در بستر اینترنت است با اینکه استفاده کنندگان از این برنامه مانند سابق زیاد نیستند ولی هستند افرادی که برای ارتباط با دوستان و خانواده خود به این نرم‌افزار متکی هستند و یکی از مزایای این برنامه سرورهای قوی آن هستند که در ساعات اوج شلوغی، ۴۰ میلیون نفر هم‌زمان از این سرویس استفاده می‌ کنند.

در سال ۲۰۰۵ کمپانی eBay نسبت به خرید  Skype اقدام کرد اما مایکروسافتت کمپانی Skype را در سال ۲۰۱۱ خرید و آن را با مایکروسافت اوت لوک و سایر برنامه‌ها ادغام کرد. دفتر اصلی Skype در لوکزامبورگ واقع شده است امااین کمپانی چندین شعبه این کمپانی چندین شعبه دیگر از جمله در  در لندن، پاریس، تالین و پراگ دارد. 

آیا اسکایپ یک برنامه امن و مطمئن است؟

اپلیکیشن اسکایپ از تکنولوژی به اسم voiceover IP و یا همان VoIP استفاده می کند که به وسیله آن می تواند صدای شما را به وسیله اینترنت انتقال دهد. وقتی با استفاده از SKYPE ارتباط برقرار می‌کنید، ارتباط شما برای جلوگیری از شنود توسط هکرها و دست‌کاری کردن محتوای آن، رمزگذاری می‌شود. و یا همان VoIP استفاده می کند که به وسیله آن می تواند صدای شما را به وسیله اینترنت انتقال دهد. وقتی با استفاده از  SKYPE  ارتباط برقرار می‌کنید، ارتباط شما برای جلوگیری از شنود توسط هکرها و دست‌کاری کردن محتوای آن، رمزگذاری می‌شود.

 

 سپس این ارتباطات در سراسر شبکه‌ ای از کامپیوترهای سریع و قدرتمندی که این نرم‌افزار را اجرا می‌کنند حرکت کرده تا به دریافت‌کننده برسند. اگر از طریق تلفن ثابت ارتباط برقرار کنید، این ارتباط در طول یک شبکه استاندارد تلفنی حرکت می‌کند تا به مقصد برسد.



 

اسکایپ چه خدمات رایگانی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد؟

 

 

اسکایپ به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ ای یک حساب کاربری در Skype ایجاد کرده و با استفاده از آن، تماس‌ های صوتی و ویدیویی رایگان برقرار کنید. در این روش امکان برقراری تماس با موبایل یا تلفن ثابت افراد وجود ندارد. این نرم‌افزار همچنین قابلیت ارسال پیام فوری را ارائه می‌دهد تا بتوانید با سایر کاربران آن از طریق پیام ارتباط برقرار کرده و با کشیدن و رها کردن فایل در قیمت چت، فایل‌ های مورد نظر خود را برای دیگران ارسال کنید. با استفاده از سرویس اسکایپ علاوه بر برقرای تماس صوتی و تصویری شما همچنین می‌توانید عکس، ویدیو و سایر فایل‌ها را ارسال کنید.



برای استفاده از کدام خدمات اسکایپ نیاز به گیفت کارت اسکایپ است؟

برای استفاده از امکانات پولی این برنامه شما نیاز خرید گیفت کارت اسکایپ دارید. درست است که شما می توانید با استفاده از حساب پی پال و یا مسترکارت نیز اشتراک اسکایپ را تهیه کنید ولی اکثر افراد در ایران به این حساب ها دسترسی ندارند به همین دلیل شما به خرید گیفت کارت اسکایپ بدون نیاز به داشتن این حساب ها می توانید اشتراک اسکایپ را بدون هیچ دردسری تهیه کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

 

در ادامه به برسی امکانات پولی اسکایپ که برای استفاده از آنها به خرید گیفت کارت اسکایپ نیاز دارید می پردازیم.



تماس های پولی

اگرچه امکان برقراری تماس ‌های رایگان بین کامپیوترهایی که نرم‌افزار Skype روی آن‌ها نصب شده است، وجود دارد اما شما می‌ توانید از این نرم‌افزار برای ارتباط با افراد به وسیله موبایل و یا تلفن ثابت آنها هم استفاده کنید. هزینه برقراری این نوع تماس به صورت نامحدود برای کاربران آمریکا و کانادا به سراسر کشورهای جهان، ماهانه کمتر از ۲۰ دلار است.

 

دیگر خدمات پولی اسکایپ

علاوه بر تماس‌ های پولی به موبایل و تلفن ثابت، برنامه Skype به کاربران خود سرویس‌ های دیگری را هم با پرداخت هزینه اندک ارائه می ‌دهد. شما می ‌تواند به ازای ۱۰ سنت بابت هر پیام، به موبایل دیگران پیامک ارسال کرده یا با پرداخت کمتر از ۱۰ دلار به صورت ماهانه، ویدیو کنفرانس‌ های باکیفیت تا ۱۰ نفر شرکت ‌کننده را در این برنامه برقرار کنید.

 شما می‌ توانید از ویدیو کنفرانس ‌های گروهی برای تماس با هر کشوری در دنیا استفاده کنید همچنین برنامه Skype امکان خدمات مشتریان به صورت چت زنده را برای کاربرانی که خدمات آن را خریداری می‌ کنند فراهم کرده است.



استفاده از اسکایپ با وجود فیلترینگ چگونه است؟

 

اگر از نسخه تحت وب اسکایپ استفاده کنید، این نرم‌ افزار فیلتر نیست اما اپلیکیشن آن در ایران اخیرا فیلتر شده است. با توجه به فیلتر بودن  Skype موبایل، شما باید با تغییر آی ‌پی و با استفاده از  VPN نسبت به استفاده از آن اقدام کنید. پس از فیلتر شدن Skype این کمپانی به مدت یک روز کلیه تماس‌ها به ایران را رایگان کرد اما مجددا برای این ‌کار نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت.

آموزش ساخت اکانت و استفاده از اسکایپ

 

برای استفاده از برنامه Skype  در  موبایل و ویندوز ابتدا می بایست آن را دانلود کنید. اگر از نسخه تحت وب استفاده می ‌کنید تنها کافی است به آدرس آن بروید. سپس بر اساس مراحل زیر پیش بروید:

·       ابتدا در Skype یک اکانت ایجاد کنید. قابل ذکر است که شما می ‌توانید از طریق حساب مایکروسافت یا فیسبوک نیز اقدام به ثبت نام کنید.

·       سپس شما می ‌توانید اطلاعات اکانت خود را تکمیل کنید تا دیگران نیز بتوانند شما را در این برنامه پیدا کنند.

·       برای شروع ارتباط ابتدا از فهرست مخاطبین خود، شخص مورد نظر را انتخاب کنید. در اینجا شما می‌ توانید از میان گزینههای تماس صوتی، تماس تصویری و پیامی یک گزینه را انتخاب کنید.

·       برای میزبانی تماس از طریق این برنامه نیز می ‌توانید از دو روش Meet Now (تماس از طریق ایمیل) و یا  Video and voice calls with contacts (هر شخصی که اکانت اسکایپ دارد) استفاده کنید.

استفاده از شماره مجازی در اسکایپ چگونه است؟

با خرید شماره مجازی اسکایپ شما می‌ توانید حتی با کسانی که از این نرم ‌افزار استفاده نمی ‌کنند نیز تماس برقرار کنید. همچنین دوستان یا آشنایان و یا شرکای تجاری شما می ‌توانند از طریق این شماره به صورت مستقیم با شما تماس بگیرند یا پیام بفرستند. شما می ‌توانید این شماره مجازی را باتوجه به نیاز خود از میان پیش ‌شماره‌ های کشورهای مختلف (بیش از ۲۲ کشور) انتخاب کرده و یک خط بین المللی داشته باشید.

پس از خریداری شماره مجازی اسکایپ خود شما می توانید با این شماره در برنامه اسکایپ ثبت نام کنید و به راحتی از شماره بین المللی خود استفاده کنید.

نحوه خرید گیفت کارت اسکایپ چگونه است؟

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم شما برای استفاده از امکانات پولی اسکایپ نیاز به خرید گیفت کارت اسکایپ دارید که با استفاده از این گیفت کارت شما می توانید اشتراک اسکایپ را تهیه کنید و از امکانات کاربردی آن به راحتی استفاده کنید.

با خرید گیفت کارت اسکایپ شما می‌توانید هم نسبت به شارژ اکانت خود اقدام کنید و هم شماره مجازی و هر پرداخت درون برنامهای دیگری را انجام دهید. شما می توانید گیفت کارت خود را با اطمینان از گیفت استاپ تهیه کنید.

گیفت کارت اسکایپ محدوده قیمت های مختلفی دارند که شما با توجه به نیازتان می توانید این گیفت کارت ها را که از 10 دلار شروع می شوند و تا 1000 دلار نیز موجود هستند را تهیه کنید.

 

 

امکان انتقال گیفت کارت شارژ شده به حساب دیگر وجود دارد؟

 

 گیفت کارت هایی که شما خریداری میکنید و در حسابتون شارژ می شوند را نمی توانید به حساب دیگری انتقال بدهید، در صورتی که از کد دیجیتالی یا گیفت کارت فیزیکی استفاده نکرده باشید میتوانید گیفت کارت اسکایپ مورد نظر را هدیه بدهید.

 نکته دیگر در خرید تمام گیفت کارت ها باید توجه داشته باشید این هست که حتما به کشور باید توجه کنید. اگر کشور انتخابی  موقع ساخت اکانت با کشور گیفت کارت که خرید کردید یکسان نباشد نمی توانید از گیفت کارت استفاده کنید.

 



انقضا گیفت کارت اسکایپ چگونه است؟

همیشه برای کاربرانی که از گیفت کارت استفاده می کنند این سوال پیش میاد که آیا گیفت کارت ها منقضی می شوند؟ دررابطه با گیفت کارت اسکایپ باید بگوییم که تازمانی که از آن استفاده نکنید اعتبار دارد و میتونید آن را به عزیزانتون هدیه دهید. لازم به ذکر هست گیفت کارت اسکایپ کارمزدی ندارد.

 انقضا گیفت کارت ها منوط به خرید گیفت کارت نمیشود، برای مثال هنگامی که شما شما اقدام به خرید گیفت کارت اسکایپ 10 دلاری می کنید تازمانی که اکانتتون را شارژ نکرده باشید گیفت کارت اسکایپ شما داری اعتبار هست و محدود به زمان مشخصی نیست و حتی سال ها بعد هم می توانید از آن استفاده کنید اما وقتی از گیفت کارت استفاده کنید و حسابتان را شارژ کنید گیفت کارت اسکایپ شما فاقد اعتبار می شود. در ذهن داشته باشید که شما امکان شارژ مجدد گیفت کارت اسکایپ را ندارید و برای شارژ مجدد اکانت خود باید گیفت کارت جدیدی را تهیه کنید.

 

آموزش ردیم کردن گیفت کارت اسکایپ

1.    وارد حساب کاربری خود در اسکایپ شده یا به بیانی دیگر Sign in کنید.

2.    در پایین مسیر Account details > Billing and payments  گزینه Redeem voucher  را انتخاب کنید.

3.    در این مرحله کدی برای شما ارسال می شود که باید این کد را وارد کنید.

4.    برای موافقت با شرایط خدمات اسکایپ گزینه‌ی Agree را علامت بزنید و سپس گزینه Redeem را انتخاب کنید.

قابل ذکر است که اگر گیفت کارت اسکایپ خود را به صورت آنلاین خریداری کرده باشید، در این حالت ایمیلی دریافت می ‌کنید که حاوی کد گیفت کارت خریداری شده است.در اینجا شما باید بر روی لینک خرید در ایمیل کلیک کنید تا مستقیما به صفحه Redeem voucher هدایت شوید. در این مرحله کد گیفت کارت به صورت اتوماتیک وارد خواهد شد؛ اما اگر در ایمیلی که دریافت کرده ‌اید لینکی وجود نداشت، باید تمام 4 مرحله ذکر شده در بالا را طی کنید تا بتوانید به صورت دستی کد را وارد کنید و گیفت کارت اسکایپ خود را ردیم کنید.

 

ممنونیم که تا انتهای این مطلب با گیفت استاپ همراه بوده اید، امیدواریم که مطالب فوق درباره نحوه استفاده و خرید گیفت کارت اسکایپ برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !