گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

در این مقاله با گیفت کارت پلی استیشن آشنا خواهیم شد


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

گیفت کارت پلی استیشن نامی آشنا برای اکثر بازیکن‌های حرفه‌ای کنسول‌های سونی یا گیمرهای پلی استیشن است. کارت هدیه پلی استیشن در حقیقت کلید دسترسی رایگان شما به طیف وسیعی از بازی‌های آنلاین و جدید  مارکت سونی است. در این مقاله از گیفت استاپ قصد داریم به بررسی گیفت کارت پلی استیشن، کاربردهای آن، مزایا و چگونگی تهیه آن بپردازیم.

همچنین اگر قصد خرید گیفت کارت برای پلتفرم های بازی را دارید به بخش گیفت کارت های سایت سر بزنید.
 

 

گیفت کارت پلی استیشن (PSN) چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن

بطور کلی، گیفت کارت‌ها نوعی کارت اعتباری هستند که شما می‌توانید از طریق آنها محصولات یا خدمات درون برنامه‌ای شرکت‌های صادر کننده این کارتها را خریداری نمایید. گیفت کارت پلی استیشن نیز در واقع، کارت از پیش پرداخت شده شرکت سونی است. این گیفت کارت به گیفت کارت پلی استیشن پلاس، گیفت کارت Playstation و گیفت کارت playstation now نیز شناخته می‌شود.

 

 

کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها مشکل پرداخت بین المللی دارند. از این رو، تهیه گیفت کارت پلی استیشن تنها راه برای دسترسی به پلی استیشن پلاس است. گیفت کارت پلی استیشن در واقع، یک کد متشکل از اعداد و حروف است. با وارد کردن این کد در حساب کاربری پلی استیشن خود  می‌توانید موجودی حساب خود را شارژ کرده و بازی مورد نظرتان را از مارکت سونی خریداری نمایید.

 

چرا باید از گیفت کارت psn استفاده کنیم؟

 

شرکت سونی بازی‌های آنلاین و به روز و نیز محصولات خود را برای استفاده کاربران پلی استیشن در پلتفرم خود قرار داده است.  برای خرید  اینترنتی این محصولات نیاز به کارت اعتباری است. در کشور ما به دلیل شرایط تحریمی و قوانین سفت و سخت مالیاتی، امکان پرداخت الکترونیکی یا خرید مستقیم وجود ندارد. به همین دلیل،  کاربران ایرانی می‌توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس خیلی راحت و سریع به محصولات و جدیدترین بازی‌های شرکت سونی دسترسی پیدا کنند.

 

کاربردهای گیفت کارت پلی استیشن فیزیکی یا مجازی چیست؟

 

قبل از آنکه کاربردهای گیفت کارت پلی استیشن را بررسی کنیم، خوب است بدانید که گیفت کارت فیزیکی و مجازی هیچ تفاوت عمده‌ای با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت این گیفت کارتها، اختلاف در جنس کد آنها است. کد اعتباری کارت فیزیکی پلی استیشن بر روی کارت چاپ شده است و به صورت فیزیکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کاربرد هر دو نوع گیفت کارت مشابه یکدیگر است.  با خرید گیفت کارت پلی استیشن شما می‌توانید:

 

گیفت کارت پلی استیشن

1- بازی بخرید

 

 

 یکی از مزیت‎های داشتن گیفت کارت پلی استیشن، خرید راحت و سریع بازی است. با گیفت کارت می‌توانید خیلی راحت از منزل یا محل کار خود و تنها از طریق پرداخت الکترونیکی، بازی دلخواه‌تان را خریداری و مستقیما در کنسول خود بارگذاری کنید. به این ترتیب، شما به عنوان یک گیمر حرفه‌ای می‌توانید همیشه به جدیدترین بازی‌های سونی دسترسی داشته باشید.

 

2- فیلم و سریال ببیند

 

 

 اکانت پلی استیشن تنها جهت استفاده از بازی‌های این کنسول نیست. انواع موزیک، فیلم و سریال در فروشگاه سونی وجود دارد که با تهیه گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید به فایل‌های چند رسانه‌ای دلخواه خود دسترسی داشته باشید. جدیدترین آلبوم‌های موسیقی و فیلم و سریال از خوانندگان و هنرمندان معروف دنیا در کنسول پلی استیشن وجود دارند که از طریق این نوع اکانت می‌توانید به صورت آنلاین آنها را در اختیار داشته باشید.

 

3- دسترسی به پلی استیشن پلاس

 

 

 پلی استیشن دنیای محبوب گیمرهای علاقمند به بازی‌های آنلاین و چند نفره است. با داشتن گیفت کارت پلی استیشن، شما می‌توانید هر ماه یک بازی رایگان دریافت کنید و از تخفیفات مارکت پلی استیشن استفاده نمایید.

 گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت‌های پلی استیشن در چه مبالغی ارائه می‌شوند؟

 

گیفت کارت پلی استیشن با مبالغ 10 دلاری، 20 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری ارائه می‌شود. گیفت کارت پلی استیشن پلاس نیز در دو نوع سه ماهه (25 دلاری) و 1ساله (60 دلاری) موجود است.

 

در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن توجه داشته باشید که کشوری که برای آن گیفت کارت خریداری می‌کنید با کشوری که در آن حساب کاربری باز کرده‌اید مطابقت داشته باشد. زیرا این موضوع به کشور انتخابی بستگی دارد و ممکن است مشمول مالیات شود. همچنین، شما نمی‌توانید از گیفت کارت یک کشور برای اکانتی که روی کشور دیگر تنظیم شده است استفاده کنید.

 

جمع بندی

 

در این مطلب از گیفت استاپ به بررسی گیفت کارت پلی استیشن و کاربردهای آن پرداختیم و مزایای استفاده از این کارت هدیه برای دسترسی به بازی‌های آنلاین، موسیقی و جدیدترین فیلم و سریال‌های مطرح دنیا را برای شما شرح دادیم.

چنانچه از کنسول سونی برای بازی استفاده می‌کنید، می‌توانید با خرید این نوع کارت اعتباری از مزایای آن بهره‌مند شوید و مانند یک حرفه‌ای لذت بازی آنلاین و گروهی را تجربه کنید.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن (psn) نوعی کارت اعتباری از قبل پرداخت شده است که از طریق آن می‌توان از خدمات و محصولات کنسول پرطرفدار شرکت سونی (پلی استیشن) استفاده کرد. علاوه بر این، گیفت کارت مجازی پلی استیشن یک گزینه عالی برای بهره‌بردن سریع و راحت این محصولات بدون محدودیت زمانی و مکانی است.

با گیفت کارت پلی استیشن چه کارهایی را می‌توان انجام داد؟

با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توان از فروشگاه پلی استیشن انواع موزیک، ویدئو و بازی‌های کنسول‌های پی ای تی وی، پی اس vita، پی اس vr، پی اس 3 و پی اس 4 را تهیه کرد. علاوه بر این، با داشتن گیفت کارت پلی استیشن پلاس می‌توان به صورت آنلاین با سایر گیمرهای دیگر عضو پلتفرم پلی استیشن بازی کرد. گیفت کارت‌های پلی استیشن تاریخ انقضا ندارند. از این جهت یک گزینه عالی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانمان هستند.

گیفت کارت‌های پلی استیشن در چه مبالغی ارائه می‌شوند؟

گیفت کارت پلی استیشن با مبالغ 10 دلاری، 20 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری ارائه می‌شود. گیفت کارت پلی استیشن پلاس نیز در دو نوع سه ماهه (25 دلاری) و 1ساله (60 دلاری) موجود است.

چرا باید از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنیم؟

در کشور ایران به دلیل شرایط تحریمی و قوانین سفت و سخت مالیاتی، امکان پرداخت الکترونیکی یا خرید مستقیم از فروشگاه پلی استیشن وجود ندارد. به همین دلیل، تنها راه برای دسترسی سریع، مطمئن و راحت بازی‌ها و فایل‌های چند رسانه‌ای playstation store خرید گیفت کارت psn است.

گیفت کارت پلی استیشن چه مزیتی نسبت به سایر کارت‌های اعتباری بین المللی دارد؟

استفاده از کارت‌های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت جهت خرید الکترونیکی از پلتفرم پلی استیشن از داخل ایران، مقرون به صرفه نیست. از این رو، گیفت کارت پلی استیشن یک جایگزین عالی برای کارت‌های اعتباری بین المللی است. شما تنها با وارد کردن یک کد چند رقمی می‌توانید حساب پلی استیشن خود را شارژ نمایید

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !