گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نحوه فعال سازی گیفت کارت لیگ آف لجندز

نحوه فعال سازی گیفت کارت لیگ آف لجندز

در این قسمت میخواهیم به شما عزیزان آموزش بدیم که چطوری از گیفت کارت لیگ آف لجندز باید استفاده کنید...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

در صورتی که قصد خرید گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز و فعال سازی آن روی اکانت خود را دارید لازم است حتماً یک سری پیش نیازها را در نظر داشته باشید و از این موضوع مطلع شوید که امکان فعال کردن روی اکانت های ایران وجود ندارد. در نتیجه نخست لازم است بررسی کنید که ریجن شما به غیر از ایران باشد. به طور کلی امکان خرید گیفت کارت های اروپا و امریکا برای این بازی وجود دارد. پس از این که گیفت کارت بازی را تهیه می کنید یک کد در اختیار شما قرار می گیرد. این کد مربوط به ریدیم و شارژ کردن حساب کاربری خواهد بود.

اجازه دهید نخست روش ساخت حساب کاربری در سرویس LoL را به شما آموزش دهیم. به صورت مرحله به مرحله بر اساس چیزی که توضیح خواهیم داد پیش بروید تا اکانت شما بدون دردسر برای ورود به محیط لانچر این بازی ساخته شود. می توانید لانچر بازی را از وب سایت رسمی آن دانلود کنید.

 

نحوه ساخت اکانت لیگ اف لجندز

 

 

شما برای استفاده از امکانات LoL ورود به این بازی محبوب نیاز به یک حساب کاربری خواهید داشت.

 

  1. در قدم اول وارد وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس https://www.leagueoflegends.com/en-gb شوید. 
     
  2. روی گزینه Sign In در بخش بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و گزینه CREATE ACCOUNT را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ساخت حساب کاربری شوید.
     
  3. آدرس ایمیل خود را وارد نموده و روی گزینه Start کلیک کنید.
     
  4. حالا از شما خواسته می شود که اطلاعات شخصی نظیر روز، ماه و سال تولد را نیز ثبت نموده و دوباره به مرحله بعد بروید.
     
  5. در این قسمت تقریباً کار تمام است و از شما خواسته می شود به رسم همیشه قوانین بازی را تأیید و ثبت نام را تکمیل کنید.

 

نحوه استفاده از گیفت کارت لیگ اف لجندز

 

 

اجازه دهید به سراغ آموزش اصلی نحوه استفاده از گیفت کارت لیگ اف لجندز برویم. برای این کار شما نیاز به نرم افزار لانچر خواهید داشت.

 

  1. بسته به این که این که شما برای اولین بار یا چندمین بار از اکانت خود استفاده می کنید رویه آموزش متفاوت است. اما حالا و این بخش از آموزش مناسب کسانی است که قبلاً ثبت نام کرده اند. از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنید. در صورتی که ریجن اکانت شما آمریکاست، آی پی را روی آمریکا و اگر اروپا است، روی یکی از کشورهای اروپایی مانند آلمان یا فرانسه تنظیم کنید.
     
  2. برنامه لیگ آف لجندز را دانلود کنید. این برنامه در واقع یک فایل لانچر است که معمولاً جداگانه از پچ و مسیر اصلی بازی نصب می شود.
     
  3. پس از اجرای نرم افزار روی گزینه Launch کلیک کنید. تفاوتی ندارد که از مکینتاش استفاده می کنید یا ویندوز، رویه آموزش مشابه است.
     
  4. در صفحه بعد از شما خواسته می شود که اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید که شامل ایمیل و رمز عبور یا نام کاربری خواهد بود. روی گزینه Log in کلیک کنید و وارد صفحه بعد شوید.
     
  5. در منوی پیش و رو شما وارد حساب کاربری خود و محیط لانچر شده اید. در قسمت زیرین نام کاربری شما که در سمت بالا راست دیده می شود، روی Store کلیک کنید تا وارد فروشگاه شوید.
     
  6. پس از ورود به بخش فروشگاه می بایست روی گزینه Purchase RP کلیک نموده و سپس از بین لیست روش های پرداخت تمامی موارد را لود کنید. این کار با اسکرول کردن امکان پذیر است.
     
  7. در واقع حالا با گزینه Currently showing payment options به جهت تایید اطلاعات و... مواجه می شوید.
     
  8. می بینید که از منوهای پیش و رو امکان انتخاب یکی از روش های پرداخت وجود دارد که شامل مسترکارت و ویزاکارت، پی پال، پرداخت موبایلی با NFC  و پرداخت با کارت خواهد شد. شما روی گزینه Prepaid Cards یا Prepaid Cards & Codes کلیک می نمایید.
     
  9. یک کادر پیش و روی شما قرار می گیرد که از باید در این قسمت کد گیفت کارت لیگ اف لجندز را ثبت کنید. پس از این که این کار را به درستی و با اطمینان از صحت کاراکترها انجام دادید. روی گزینه Submit کلیک کنید.
     
  10. در صورتی که پرداخت شما موفقیت آمیز بوده باشد به شما اطلاع رسانی شده و اکانت شارژ می شود. حالا به راحتی می توانید در استور فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

 

در نظر داشته باشید که از این روش می توانید برای ریدیم کردن هر گیفت کارتی در این بازی استفاده کنید. ضمن که پیشنهاد می کنیم از آی پی ثابت کشورهای مختلف برای لاگین کردن به این بازی استفاده نمایید تا در درازمدت اکانت شما دچار مشکل نشود.

اگر از علاقه مندان به بازی لیگ آف لجندز هستید و گیفت کارت آن را خریداری نموده و در ریدیم کردن آن با مشکل مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم که در ادامه بررسی پرسش های متداول در خصوص این بازی و ریدیم کردن کارت هدیه آن با ما همراه باشید.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

چگونه ریجن خود را تشخیص دهیم؟

برای این کار می توانید وارد وب سایت لیگ آف لجندز شده و یا از طریق نرم افزار لانچر در بخش اطلاعات شخصی ریجن کشور خود را بررسی کنید. در صورتی که ریجن شما ایران باشد امکان استفاده و خرید گیفت کارت ها را نخواهید داشت.

کدام ریجن بازی گیفت کارت های ارزان تری دارد؟

به هر حال یکی از دغدغه های اصلی علاقه مندان به این سبک بازی ها، خرید گیفت کارت ارزان قیمت است، در این مورد باید خاطرنشان شویم که نرخ عرضه بستگی به قیمت واحد مالی خواهد داشت. فروشندگان نیز حاشیه سود مشخصی را برای عرضه این گیفت کارت ها در نظر نمی گیرند.

آیا می توان با آی پی ایران عضو لیگ آف لجندز شد؟

بر اساس توضیحاتی که پیش ازین در مورد سیاست های اتخاذ شده پرداخت و... برای تجربه این بازی ها به شما شرح دادیم، در حال حاضر ایرانیان امکان انجام پرداخت های درون برنامه ای و خرید از استور این بازی را ندارند. در نتیجه باید از آی پی کشورهای دیگر و ریجن های اروپا و امریکا برای پرداخت استفاده کنند.

ارزان ترین گیفت کارت لیگ آف لجندز چقدر است؟

امکان خرید گیفت کارت های 5 دلاری برای این بازی وجود دارد که پایه قیمت برای کارت های هدیه خواهد بود. البته شما می توانید گیفت کارت هایی با ارزش چند ده دلار یا یورو را نیز خریداری نموده و روی حساب خود فعال کنید. بسته به قیمت ارز نرخ فروش این گیفت کارت ها نیز می تواند متفاوت و مدام دستخوش تغییر شود.

آیا با گیفت کارت می توان rpn خرید؟

در واقع rpn واحد تبادلات مالی و خرید از استور در این بازی است. در صورتی که شما قصد خرید اسکین و دیگر لوازم بخش استور این بازی را داشته باشید می بایست rpn خرج کنید. البته که امکان شارژ آن به صورت مستقیم نیز وجود دارد، اما بنا به موارد امنیتی پیشنهاد نمی شود. در نتیجه خرید گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز بهترین ایده خواهد بود.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !