گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

دوستان در این بخش به بررسی و توضیحاتی در مورد گیفت کارت ریزر گلد می پردازیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

ریزر گلد (Razer Gold) یک شرکت محبوب چند ملیتی فعال در حوزه بازی های ویدئویی است که به عنوان زیرمجموعه کمپانی ریزر کار خود را در زمینه فروش گیفت کارت های مخصوص بازی ها و نرم افزارها آغاز نموده و در حال حاضر یکی از شرکت های بزرگ و فروشنده های قدرتمند در این حوزه است. در واقع ریزر گلد درست مانند گیفت کارت های گوگل پلی و ... به شما اجازه خرید یک کد خاص و ریدیم کردن آن بدون نیاز به احراز هویت و حساب بانکی را می دهد. در ادامه البته بیشتر با امکانات، قابلیت ها و مزیت های ریزر آشنا خواهیم شد. 

از طرفی اگر شما هم علاقه مند به پرداخت درون برنامه ای در بازی ها هستید، فکر می کنید گیفت کارت های دیگر گران هستند. پیشنهاد می کنیم که حتماً به سراغ ریزرگلد بروید و اگر از بازی موردنظر در لیست پشتیبانی این مجموعه بود به راحتی می توانید با استفاده از آن خریدهای درون برنامه ای خود را انجام دهید.

 

آشنایی با مجموعه ریزر

 

اگر اهل بازی های ویدئویی باشید حتماً نام شرکت ریزر با یک لوگوی سبز را شنیده اید. در واقع این برند در زمینه طراحی انواع دستگاه ها، نرم افزارها و سخت افزارهای حوزه بازی فعالیت می کند. کوچک ترین تولیدات این شرکت انواع موس و کیبوردهای فوق العاده ای است که کیفیت خارق العاده ای دارند. بخش توسعه گیفت کارت این شرکت با نام ریزر گلد شناخته می شود که به صورت یک فروشگاه در اختیار شماست و می توانید به راحتی با استفاده از آن پرداخت های درون برنامه ای انواع بازی ها و حتی نرم افزارها را انجام دهید. در واقع این شرکت اقدام به جامع سازی پرداخت کرده است.

یعنی شما به جای استفاده از چند سرویس اشتراکی و خرید گیفت کارت های مختلف صرفاً می توانید با استفاده از این گیفت کارت پرداخت های خود را انجام دهید. در ادامه البته بیشتر روی موضوع بررسی انواع گیفت کارت ها تمرکز خواهیم کرد و شما را با امتیازاتی که این گیفت کارت در اختیار شما قرار می دهد آشنا می کنیم.

گیفت کارت ریزر گلد چه مزایایی دارد؟

 

در حال حاضر گیفت کارت ریزر گلد روی بسیاری از پلتفرم های بزرگ در حوزه بازی سازی فعال است و شما به راحتی می توانید، خریدهای آن ها را از طریق این سیستم پرداخت قدرتمند، ایمن و باسابقه انجام دهید. اگر مایل هستید در مورد مزیت ها و امکانات گیفت کارت ریزر گلد بیشتر بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

 

  • پشتیبانی از بیش از 35 هزار بازی آنلاین

    در حال حاضر بسیاری از بازی های آنلاین تحت وب، موبایل و دسکتاپ و حتی کنسول تحت پشتیبانی این شرکت بزرگ هستند. شما به راحتی می توانید از طریق این گیفت کارت پرداخت های درون برنامه ای را به راحتی انجام دهید و از مزیت های فوق العاده نظیر تخفیفات ویژه این شرکت برای کاربران همیشگی استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از این سیستم تمامی آیتم های ارزشمند را به دست آورید و البته به جای پرداخت از طریق مسترکارت و ویزاکارت و دیگر حساب های ارزی که برای ایرانیان یک دردسر واقعی هستند، از این طریق خرید خود را انجام دهید.
     
  • امکان استفاده از ریزر سیلور

    برخلاف چیزی که به نظر می رسد ریزر سیلور ارزش کمتری از گلد ندارد، بلکه برای قشر خاص و خریداران همیشگی این مجموعه به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است. با استفاده از آن امکان خرید انواع سخت افزارها به صورت مستقیم وجود دارد. یعنی می توانید سخت افزارها و اکسسوری های کامپیوتری جذابی که توسط این شرکت تولید شده است را از این طریق تهیه نمایید.

    البته شما به عنوان یک کاربر ایرانی باید محصول را خریداری نموده و سپس از یک شرکت حمل ونقل بخواهید که آن را به دست شما برساند. در غیر این صورت به طبع تحویل گرفتن آن از یک کشور دیگر می تواند مشکلی باشد که پیش و روی شما قرار می گیرد. مزیت کلیدی که این روش خرید مستقیم دارد این است که هزینه واسط پرداخت نمی کنید و پرداخت از طریق گیفت کارت انجام می شود.
     
  • عدم محدودیت زمانی و تاریخ انقضا

    تصور کنید که در یک نسخه یا ورژن خاص از بازی گیفت کارت آن را تهیه نموده اید و پس از مدتی متوجه می شوید که به هر دلیل امکان استفاده از این گیفت کارت روی سرویس جدید شرکت و یا نرم افزار و بازی جدید وجود ندارد. در چنین شرایطی به طبع گیفت کارت شما نیز غیرقابل استفاده خواهد شد. در صورتی که گیفت کارت های ریزر هیچ محدودیت زمانی ندارند و روی تمام سرویس های تحت پشتیبانی امکان ریدیم کردن دارند. در عملیات ریدیم کردن شما می توانید کد را بدون تاریخ انقضا هر زمان که نیاز داشتید به راحتی درج کرده و از آن برای خریدهای درون برنامه ای استفاده کنید.
     
  • بازی های تحت پشتیبانی ریزر گلد

    ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چه بازی هایی تحت پشتیبانی این شرکت هستند و می توانید از آن ها استفاده کنید. البته که ما به هیچ عنوان نمی توانیم به تمامی این سی هزار بازی اشاره کنیم. اما می توانیم اشاره ای به چند مورد از محبوب ترین ها داشته و به طور کلی پلتفرم های قابل استفاده را نیز به شما معرفی کنیم.

 

شرکت های بزرگ مانند پلی استیشن، مایکروسافت، گوگل و اپل به راحتی از امکانات پرداختی این سیستم استفاده می کنند. شما می توانید خریدهای مبتنی بر استورهای گوگل پلی، اپ استور اپل و فروشگاه های شرکت های توسعه دهنده کنسول را به راحتی با استفاده از گیفت کارت ریزر انجام دهید.

 

 پابجی موبایل

یکی از محبوب ترین و بهترین بازی هایی که می توان از آن به عنوان یک مثال جامع برای کاربرد ریزر گلد نام برد، پابجی موبایل است. در واقع با ریدیم کردن کد گیفت کارت های شرکت ریزر به راحتی می توانید عملیات پرداخت و خرید یوسی پابجی را از طریق ریزر گلد انجام دهید.

این کار به کسانی که مایل به خرید درون برنامه ای در این بازی هستند و به هیچ عنوان دسترسی به حساب ارزی ندارند یک کمک بزرگ می کند. می توانند از این امتیاز و مزیت فوق العاده در این سرویس استفاده کنند.

کالاف دیوتی موبایل

نام محبوب بعدی کالاف دیوتی موبایل می باشد که از طریق آن شما این امکان را دارید که سی پی تهیه نموده و حساب خود را شارژ کنید. البته برای تمامی این بازی ها روش های پرداخت دیگری نیز وجود دارد. اما به طور کلی ریزر گلد می تواند یک روش منطقی و در شرایط معمول، مناسب برای ایرانیان باشد. امتیاز فوق العاده ریزر گلد امکان استفاده از آن در دیگر سرویس ها و بازی ها است. مثلاً اگر به هر دلیل اکانت شما از دسترس خارج شد، گیفت کارت روی دستتان نمی ماند و به راحتی می توانید آن را در دیگر سرویس های محبوب مورداستفاده قرار دهید.

روبلاکس

روبلاکس نیز یکی از نام های شناخته شده در حوزه بازی و توسعه محیط های بازی می باشد. در واقع شما در این سیستم می توانید بازی بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. البته بدون نیاز به برنامه نویسی، توسعه و دیگر مباحث. در روبلاکس شما می توانید از گیفت کارت های ریزر گلد نیز به راحتی استفاده کرده و عملیات پرداخت و خرید بازی ها و نرم افزارها را انجام دهید.

 

کدام ریجن ریزر گلد برای ایرانیان مناسب است؟

 

ممکن است این سوال مطرح شود که کدام ریجن می تواند برای یک کاربر ایرانی بهتر باشد. در این مورد لازم است به این موضوع اشاره کنیم که تفاوتی میان ریجن ها، نحوه خرید آن ها و ریدیم کردن انواع گیفت کارت ریزر گلد وجود ندارد. تفاوت صرفاً در هزینه های جزئی و همین طور لوکیشن و ریجن اکانت شما خواهد بود. ممکن است اکانت شما ریجن آمریکا باشد که در این صورت باید حتماً از گیفت کارت ریزر گلد گلوبال یا آمریکا استفاده کنید.

در غیر این صورت به هیچ عنوان عملیات ریجن به درستی انجام نخواهد شد. فراتر از آن برای ایرانیان معمولاً ریجن های امریکا، اروپا و گلوبال بهترین گزینه است. برای ریدیم کردن همه ریجن ها بهتر است از آی پی کشور مبدا استفاده شود.

 در صورتی که برای اولین بار قرار است از سرویس ریزر گلد استفاده کنید احتمالاً در مورد آن سوالاتی در ذهن شما مطرح شده که به دنبال پاسخ این پرسش ها هستید، در ادامه تعدادی از مهم ترین ها در این حوزه را برشمرده و در خصوص آن ها توضیح می دهیم.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

چرا باید از گیفت کارت ریزر گلد استفاده کنیم؟

شرکت توسعه دهنده این گیفت کارت ها تضمین کرده است که بیش از سی هزار بازی تحت پشتیبانی این کمپانی هستند. به جای این که نسبت به تهیه ویزاکارت و مسترکارت یا اکانت های گران قیمت پی پال اقدام کنید، می توانید به راحتی با این گیفت کارت ریدیم و عملیات پرداخت را در بازی ها و نرم افزارها انجام دهید.

آیا گیفت کارت ریزر گلد ارزان تر است؟

شاید این پرسش هم مطرح شود که آیا قیمت گیفت کارت های ریزر گلد کمتر از دیگر سرویس ها است؟ در این مورد باید خاطرنشان کنیم که خیر، گیفت کارت ها با همان قیمت معمول عرضه می شود، اما همواره شرکت ها تخفیفاتی را برای استفاده کنندگان از ریزر گلد در نظر می گیرند که شما هم می توانید از آن استفاده کنید.

منظور از ریزر سیلور چیست؟

ریزر سیلور نیز یکی از سرویس های این شرکت برای خریداران ریزر گلد است که در ازای خرید حجم مشخصی به کاربران پرداخت می شود و در زمینه خرید انواع سخت افزارهای این شرکت از آن استفاده می شود.

چگونه گیفت کارت ریزر گلد بخریم؟

در صورتی که قصد خرید گیفت کارت ریزر گلد در ایران را دارید، می بایست از طریق وب سایت های واسط فروش ایرانی این کار را انجام دهید که گیفت استاپ نیز یکی از آن هاست. امکان خرید مستقیم برای کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم های بانکی و ارزی وجود ندارد.

گیفت کارت کدام ریجن بهتر است؟

تفاوتی میان گیفت کارت های ریجن های مختلف وجود ندارد، اما در برخی موارد ممکن است قیمت آن ها بسته به نوع ارز کشور مبدا در مقابل ارزش تومان یا ریال کمتر باشد. امکان خرید گیفت کارت با ریجن بین الملل یا گلوبال و جهانی نیز وجود دارد.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !