گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
آموزش استفاده از گیفت کارت ریزر گلد

آموزش استفاده از گیفت کارت ریزر گلد

عزیزان در این بخش یاد میگیرید که چجوری باید از گیفت کارت ریزر گلد استفاده کنید...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

ریزر گلد یک سیستم پرداخت و روش خرید سرویس های مختلف، بازی ها، نرم افزارها و فایل های دیجیتال و حتی کالاهای فیزیکی است. با استفاده از گیفت کارت ریزر گلد به راحتی می توانید از فروشگاه های بزرگ، اپ استورها، بخش خرید امتیاز، گلد و جم بازی ها استفاده کنید. در صورتی که قصد ریدیم کردن گیفت کارت ریزر گلد را دارید در ادامه به شما آموزشی در این خصوص ارائه خواهیم داد. گیفت کارت های ریزر گلد به صورت های 5 تا 100 دلاری در دسترس کاربران می باشد و می توانند آن ها را از وب سایت اصلی این مجموعه یا فروشگاه های واسط تهیه کنند.

همین طور برای گیفت کارت های ریزر گلد نیز ریجن در نظر گرفته شده است، یعنی بر اساس موقعیت مکانی و لوکیشن صادر می شوند. این گیفت کارت ها می تواند ریجن گلوبال، آمریکا، اروپا، روسیه و... باشد. پیش از هر چیزی شما نیاز به حساب کاربری در وب سایت ریزر گلد خواهید داشت که به شما آموزش می دهید چگونه این کار را انجام دهید و اکانت خود را روی این سرویس دهنده راه اندازی کنید.

 

آموزش ساخت اکانت ریزر گلد

 

قبلاً در خصوص امتیازاتی که ریزر گلد در اختیار شما به عنوان یک روش پرداخت قرار می دهد صحبت کردیم، حالا لازم است که آموزش استفاده از گیفت کارت ریزر را بیاموزیم.

 

  1. در صورتی که از کاربران قدیمی ریکستی باشید، می توانید به راحتی با همان نام کاربری و رمز عبور قبلی خود حتی در وب سایت ریزر گلد ثبت نام کنید و از امکانات و خدمات این مجموعه استفاده کنید. در غیر این صورت باید حساب جدیدی را ایجاد کنید.
     
  2. وارد وب سایت https://gold.razer.com شوید.
     
  3. روی گزینه Create Account کلیک کنید. این گزینه در بخش بالایی صفحه سمت راست قرار دارد.
     
  4. اگر این گزینه را مشاهده نمی کنید روی LOG IN کلیک نموده و در صفحه بعد روی گزینه ثبت نام که در دسترس قرار می گیرد کلیک نمایید.
     
  5. در صفحه پیش و رو لازم است که اطلاعات شخصی خود به همراه یک آیدی انتخابی را وارد کنید. دقت داشته باشید که آی دی نباید تکراری باشد. رمز عبور را قدرتمند انتخاب کرده و حتماً ایمیل خودتان که به آن دسترسی دارید را ثبت کنید.
     
  6. از شما خواسته می شود که روی گزینه START پایین صفحه کلیک کنید.
     
  7. در قسمت بعدی مثل روتین تمامی وب سایت هایی که نیاز به ثبت نام دارند از شما خواسته می شود که قوانین را بپذیرید. در نتیجه روی گزینه Accept کلیک کنید.
     
  8. پس از آن اگر همه مراحل را درست انجام داده باشید، از شما خواسته می شود که وارد صندوق ایمیل خود شده و روی لینکی که از سوی ریزر گلد برای شما ارسال شده است کلیک کنید.
     
  9. پس از آن به شما پیغام تأیید با موفقیت انجام شد نمایش داده می شود که در این بخش دیگر نیازی به انجام کار خاصی ندارید.
     
  10. به وب سایت بازگردید و وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه LOG IN کلیک کنید.
     
  11. روی اکانت خود در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. می بینید که وارد صفحه ای خواهد شد که از شما میخواهد مراحل تکمیلی ثبت نام را انجام دهید. روی Proceed  کلیک کنید.
     
  12. در کادر بعدی کشور موردنظر خود را انتخاب کنید. این بستگی به گیفت کارت شما خواهد داشت؛ اگر گیفت کارت گلوبال می خرید و استفاده می کنید، تفاوتی ندارد که کدام کشور انتخاب می شود. حتی می توانید اتحادیه اروپا را انتخاب کنید.
     
  13. جهت تکمیل می توانید وارد بخش اطلاعات کاربری شده و برای خود عکس پروفایل و... هم انتخاب کنید.

 

آموزش ریدیم کردن گیفت کارت ریزر گلد

 

به جهت ریدیم کردن گیفت کارت های ریزر گلد مراحل زیر با پیموده و براین اساس پیش بروید.

 

  1. وارد https://gold.razer.com روی ورود به حساب کاربری یا همان LOG IN در بالای صفحه کلیک کنید.
     
  2. ایمیل و رمز عبور خود را وارد نموده و می بینید که در صورت صحیح بودن رمز عبور و نام کاربری به صفحه کاربری خود منتقل می شوید.
     
  3. در منوی بالای صفحه روی گزینه GOLD کلیک نموده و Reload Now را انتخاب کنید.
     
  4. در صفحه بعد وارد بخش پرداخت و خرید می شوید. می توانید ویزا کارت، پی پال و ریدیم ریزر گلد را انتخاب کنید.
     
  5. روی گزینه Razer Gold PIN کلیک نموده و وارد صفحه ثبت کد شوید.
     
  6. حالا لازم است که کد ارسال شده را در کادر پیش و رو درج کنید. پس از وارد کردن کد روی گزینه Next کلیک نموده تا عبارت Reload Successful برای شما به نمایش در بیاید. اگر با این پیغام روبرو شدید یعنی اکانت شما به درستی شارژ شده است و حالا می توانید از آن استفاده کنید.
     
  7. به جهت خرید گیفت کارت ریزر گلد نیز می توانید از خدمات گیفت استاپ استفاده نمایید. دقت کنید که اگر ریجن گیفت کارت شما گلوبال نباشد، باید ریجن اکانت خود را نیز متناسب با آن تنظیم کنید که در آموزش قبلی دراین خصوص توضیحات لازم را به شما ارائه دادیم. می توانید به مرحله 11 آموزش قبل بازگردید و ریجن خود را مشخص کنید.

 

 در صورتی که مایل به ریدیم کردن گیفت کارت ریزر گلد هستید اما هنوز هم سوالاتی در این مورد دارید می توانید بخش پرسش های متداول را در این مورد مطالعه نمایید.

خرید گیفت کارت

 

سوالات متداول

آیا اکانت ریزر گلد ریجن دارد؟

برای اکانت های ریزر گلد ریجن در نظر گرفته شده که اگر هنوز حساب کاربری مربوط به این سرویس را ایجاد نکرده اید، در بخش آموزش نحوه تعیین کردن آن را به شما توضیح دادیم. البته می توانید از گیفت کارت های گلوبال نیز بدون محدودیت ریجن استفاده کنید.

آیا می توان با آی پی ایران گیفت کارت ریزر گلد را ریدیم کرد؟

برای ریدیم کردن گیفت کارت ها با ریجن های مشخص، حتماً آی پی خود را روی آن کشور تنظیم کنید. مثلاً اگر ریجن گیفت کارت شما امریکا است، باید با استفاده از نرم افزار تغییر آی پی ریجن خود را نیز روی آمریکا قرار دهید.

گیفت کارت ریزر گلد چه قیمتی دارد؟

گیفت های این مجموعه توسعه بازی و نرم افزار در رنج قیمتی 5 تا 100 دلاری در بازار عرضه می شوند. وب سایت های واسط فروش ایرانی نیز با توجه به سیاست های کاری خودشان، حد سود و قیمت دلار و یورو آن را به فروش می رسانند و به طبع نمی توان یک قیمت مشخص برای آن در نظر گرفت.

آیا امکان تغییر ریجن ریزر گلد وجود دارد؟

در حال حاضر این شرکت هیچ روشی را برای تغییر ریجن در نظر نگرفته است. در نتیجه حتماً قبل از خرید گیفت کارت، ریجن حساب کاربری خود را بررسی نموده و بر اساس آن سفارش خود را ثبت کنید. در غیر این صورت گیفت کارت غیرقابل استفاده خواهد بود و امکان ریدیم کردن ندارد.

چگونه با گیفت کارت ریزر یوسی پابجی بخریم؟

پس از ریدیم کردن اکانت خود می توانید به صورت مستقیم از وب سایت ریزر گلد نسبت به خرید یوسی یا هر نوع امتیاز دیگری در پلتفرم های مختلف اقدام نموده و این کار را حتی برای آیدی ها و افراد دیگر نیز انجام دهید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !