گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
آشنایی با بازی اپکس لجندز و نحوه خرید گیفت کارت اپکس

آشنایی با بازی اپکس لجندز و نحوه خرید گیفت کارت اپکس

اگر از علاقه مندان بازی های ویدیویی کامپیوتر باشید، بدون شک نام اپکس لجندز را شنیده اید. یک اکشن سوم شخص که در ژانر بقا طراحی و توسعه داده شده است


زمان تقریبی مطالعه : ۷ دقیقه

اگر از علاقه مندان بازی های ویدیویی کامپیوتر باشید، بدون شک نام اپکس لجندز را شنیده اید. یک اکشن سوم شخص که در ژانر بقا طراحی و توسعه داده شده است. شرکت EA وقت و هزینه خود را صرف گسترش و تولید این بازی برای موبایل کرده و انتظار می رود که در کنار کالاف دیوتی موبایل، پابجی و فورت نایت از جمله محبوب ترین ها در ژانر بتل رویال باشد. 

البته شرکت EA یا الکترونیک آترز واقعا هم چنین تمی را در این بازی اجرا کرده است و شما تا حد زیادی المان هایی شبیه به بازی فورتنایت و ... را در فضا و حتی جلوه های گرافیکی می بینید. صحبت ما در مورد کلیت بازی نیست بلکه قصد داریم کمی به ویژگی های خاص و همین طور ساختار نسخه موبایل یا اپکس لجندز موبایل هم بپردازیم. گیفت کارت بازی Apex یکی از محبوب ترین گیفت کارت های بازی است

پیش از هر بحثی باید بدانید که اپکس لجندز موبایل نسخه پورت شده ورژن کامپیوتر است و از نظر داستانی هم شباهت زیادی به این بازی دارد اما بازی کراس پلتفرم نیست یعنی نمی توانید ادامه تجربه بازی را در این ورژن درون دیوایس های اندروید و ios داشته باشید. بلکه یک بازی در یک طرح جداگانه با امکان ساخت اکانت و سیو است. البته در مورد نحوه سیو اکانت بازی اپکس لجندز هم در ادامه به اندازه کافی توضیح خواهیم داد.

پیشنهاد می شود برای استفاده از این بازی نسبت به تهیه گیفت کارت با گارانتی معتبر از سایت ما خرید خود را انجام دهید.

 

 

 

اپکس لجندز موبایل چیست؟

 

اپکس لجندز موبایل در حال حاضر به صورت نهایی و عمومی برای دیوایس های اندروید و ios منتشر شده است و شما می توانید از طریق با یک تغییر آی پی ساده به سرورهای آن متصل شوید. دقت داشته باشید که در موبایل و تبلت برای اجرای آن نیاز به سخت افزار قدرتمند و عموما 4 گیگابایت حافظه خواهید داشت. در حال حاضر سرور های این بازی اجازه اجراء روی آی پی و ISP های ایرانی را نمی دهند و بازی به دلیل تحریم ها برای کاربران ایرانی لیمیت شده است.

 

بررسی داستان بازی Apex 

 

داستان بازی همان روایت همیشگی بازی های سوم شخص، شوتر و البته سبک اکشن و بقا است. شما باید وارد یک منطقه عملیاتی شده و با عضویت در تیم ها و گروه ها به نبرد دشمنان خود بروید. در این مسیر می توانید از فروشگاه بازی هم خرید کنید. آیتم ها، اسکین ها، اسکیل ها و البته اسلحه و مهماتی که در اختیار شماست و صرفا زمانی می توانید به آن ها دست یابید که ساز و کار بازی را آموخته و هزینه مورد نیاز برای خرید را نیز داشته باشید.

در بازی اپکس شما با یک تیم سه نفره مواجه هستید که در یک جزیره به زمین افتاده و سعی می کنند علاوه بر بقا برای شکست دشمنان خود هم برنامه ریزی کنند. از طرفی منطقه بازی امن نیست و شما باید بتوانید بر حسب نبردی که بسیار هم سخت و طاقت فرسا است برای بقا تلاش کنید. ضمن این که این بازی در واقع داستانی شبیه به Titanfall Respawn را در وصف یک جریان خیالی پیش می برد و اگر قبلا این بازی را تجربه کرده باشید به خوبی همه چیز را درک می کنید.

EA با عرضه این بازی سعی کرد به رقابت شرکت هایی مانند اکتیویژن برود و البته تا حد زیادی هم موفق بود. پیش از این هم بازی اپکس لجندز برای دیواسی های PC، کامپیوترهای شخصی ویندوزی و کنسول های نسل هشتمی نیز منتشر شده بود اما در حال حاضر و پس از گذشت مدتی که نسخه بتای اپکس لجندز موبایل در دسترس قرار گرفت. ورژن عرضه عمومی آن نیز اینجاست تا با استفاده از آن بتوانید در کم ترین زمان ممکن به تجربه یک بازی اکشن و سوم شخص با سطح هیجان بالا بپردازید.

 

 

 

روش ردیم کردن گیفت کارت اپکس لجند


برای استفاده از گیفت کارت Apex Legends در بازی، مراحل زیر را دنبال کنید:

باز شدن بازی: ابتدا بازی Apex Legends را روی دستگاه خود اجرا کنید.

ورود به حساب کاربری: اگر حساب کاربری Apex Legends ندارید، ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید یا با حساب گیم سرویس‌های مرتبط وارد شوید.

ورود به فروشگاه: پس از ورود به حساب کاربری خود، به بخش "فروشگاه" (Store) در بازی Apex Legends بروید. معمولاً این بخش در صفحه اصلی بازی قرار دارد.

گزینه گیفت کارت: در فروشگاه، می‌توانید گزینه‌ای با عنوان "گیفت کارت" یا "رمز افزودنی" (Redeem Code) پیدا کنید. وارد این گزینه شوید.

وارد کردن کد گیفت کارت: در اینجا، کد گیفت کارت Apex Legends که در اختیار دارید، وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که کد به درستی و بدون هیچ خطایی وارد شود.

تأیید استفاده از کارت: پس از وارد کردن کد، معمولاً باید عملیات تأیید و استفاده از کارت انجام شود. با تأیید انجام‌شده، مقدار مربوطه به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد و می‌توانید از آن در بازی استفاده کنید.

استفاده در بازی: حالا می‌توانید به بازی Apex Legends بازگشته و از مقدار افزوده‌شده به حساب کاربری خود استفاده کنید، مثلاً برای خرید پوست‌ها، بسته‌ها، ادوات، و سایر محتواها. با این افزوده‌شده به حساب کاربریتان، می‌توانید بهترین تجربه از بازی Apex Legends را داشته باشید.

لطفاً توجه داشته باشید که نحوه استفاده از گیفت کارت‌ها و کدهای مخصوص ممکن است در طول زمان تغییر کند. بهتر است همیشه از منابع رسمی و سایت‌های معتبر برای خرید گیفت کارت Apex Legends اطمینان حاصل کنید.

 

خرید درون برنامه ای و گیفت کارت بازی اپکس لجندز

 

یکی از مهم ترین بخش هایی که این روز ها در تمامی بازی های موبایلی و به طور کلی آنلاین وجود دارد و از اهمیت ویژه ای هم برخوردار است، بخش پرداخت درون برنامه ای خواهد بود. شرکت های توسعه دهنده بازی های ویدیویی، برای این که نرخ درآمد خود را ارتقا دهند. بخشی تحت عنوان استور یا فروشگاه ترتیب می بینند که بازیکن  گیمر با ورود به آن می تواند اقلام مختلف را خریداری کند.

در بازی های اکشن این اقلام شامل اسلحه، مهمات، اسکین و یا تم های خاص و اسکیل ها و یا حتی بتل پس و... می شود یعنی حتی می توانید هزینه ورود به ایونت ها و یا جریان ها و بتل رویال های خاص به بازی را نیز به راحتی پرداخت کنید اما در مورد اپکس لجندز چگونه می توان اقدام به خرید از بخش استور نمود؟

 

گلد بازی اپکس لجندز موبایل چیست؟

 

در نسخه موبایل بازی اپکس لجندز موبایل از گلد یا همان طلا استفاده می شود. در صورتی که وارد بخش خرید و فروشگاه نسخه موبایل شوید، می توانید آیتم های مختلف را ببینید. پرداخت از طریق گلد این بازی انجام می شود. در واقع با خرید گلد شما می توانید خیلی زودتر مهارت های خود را ارتقاء داده و در بازی پیشرفت کنید.

 

 

مزیت های خرید گلد و پرداخت درون برنامه ای اپکس موبایل

 

خرید گلد می تواند برای شما در محیط بازی مزیت های زیادی داشته باشد. اول این که می توانید به راحتی اسلحه، مهمات و اسکین های مختلف را خریداری کنید. علاوه بر آن، برای لول آپ کردن و فروختن سریع تر اکانت و کسب درآمد از این روش شما نمی توانید به بازی معمولی و یا حضور مداوم در فضای بازی بسنده کنید.

گان ها، اسکین ها و کاستوم هایی که در محیط بازی در دسترس است صرفا از طریق گلد قابل خریداری خواهد بود. رقبای شما از کشورهای اروپایی، آسیایی، امریکایی و عربی هستند و مدام در حال خرید از استور هستند. اگر شما این کار را انجام ندهید مطمئن باشید که در نهایت از ادامه مراحل بازی صرف نظیر می کنید و وارد چرخه شکست های مداوم می شوید.

 

نحوه خرید در بازی اپکس لجندز موبایل

 

یکی از بزرگ ترین و مهم ترین دغدغه های کاربران بازی اپکس لجندز موبایل این است که چگونه می توانند از استور بازی خرید کنند. در استور بازی آیتم هایی در دسترس خواهد بود که شما با خرید آن ها می توانید مسیر پیشرفت را زودتر پیموده و اکانت خود را سریع تر ارتقا دهید.

به طور معمول دو روش کلی برای خریداز فروشگاه بازی اپکس لجندز موبایل وجود دارد، در یکی از روش ها خرید از طریق گیفت کارت های رایج و در روش دوم خرید از طریق پرداخت مستقیم خواهد بود که البته در ایران فروشگاه های واسط این کار را برای شما انجام می دهند.

 

 

خرید گیفت کارت اپکس موبایل

 

یک روش عمده که البته برای ایرانیان معمولا کمی سخت تر است، خرید گیفت کارت بازی اپکس خواهد بود. این گیفت کارت به صورت مستقیم عرضه نشده است؛ اما شما می توانید با خرید گیفت کارت گوگ پلی، اپل و یا پرداخت از طریق کارت های بانکی بین المللی نظیر مستر و ویزا کارت، عملیات سفارش را انجام دهید. البته دقت کنید که این روش خرید هم ریسک های خاص خود را دارد. باید گیفت کارت را دقیقا هماهنگ با ریجن بازی و ریجن اکانت خود خریداری کنید در غیر این صورت این احتمالا وجود دارد که حساب شما بن شود.

 

خرید مستقیم گلد بازی اپکس موبایل

 

روش دیگر به این صورت است که بر مبنای آن می توانید گلد بازی اپکس موبایل را خریداری کنید. در واقع گلد اپکس لجندز موبایل وجه رایج و پول پرداختی آن خواهد بود که به واسطه آن می توانید به راحتی خرید را از داخل بازی انجام دهید. با توجه به این که کاربران ایرانی امکان خرید مستقیم را ندارند، لازم است که از طریق وب سایت های واسط این کار را انجام دهند. چون خرید مستقیم گلد بازی اپکس موبایل نیاز به حساب ارزی و پرداخت از طریق گیفت کارت دارد.

گلد بازی اپکس بسته به نیاز شما از تعدد 60.000 هزار تا بی نهایت قابل سفارش خواهد بود. حتی اگر یک فروشگاه امکان پرداخت در حجم نامحدود نداشته باشد، می توانید چند بار پک های گلد را سفارش دهید. خرید از طریق اطلاعات اکانت شما انجام خواهد شد.

 

 

 

راه های سیو اکانت بازی اپکس موبایل

 

در صورتی که علاقه مند به بازی اپکس لجندز موبایل باشید احتمالا می دانید که عدم سیو کردن اکانت آن چه عواقبی را می تواند برای شما در بر داشته باشد. در درجه اول باید بدانید که اگر نتوانید اکانت خود را سیو کنید، با پاک شدن، ریست شدن و یا گاها آپدیت شدن این احتمال وجود دارد که اکانت شما از بین برود. از طرفی اگر قصد خرید گیفت کارت اپکس لجندز یا گلد بازی را دارید، فروشگاه ها از شما اکانت سیو شده می خواهند تا آن را به حساب شما واریز کنند. در غیر این صورت راهی برای انجام این کار وجود ندارد. از طریق چهار روش، شما می توانید اکانت اپکس موبایل خود را سیو کنید.

 

  • اپل آیدی

    استفاده از اپل آیدی مختص دیوایس های ios و شرکت اپل است. دقت داشته باشید که اگر اپل آیدی شما از طریق شماره مجازی ساخته شده باشد، این احتمال وجود دارد که از دسترس خارج شود و در نتیجه آن شما دسترسی به اکانت اپکس هم نخواهید داشت. به هر حال ما در لیست تحریم های شرکت اپل قرار داریم و امکان استفاده از شماره ایرانی نیست که برای رفع این مشکل Find My iPhone را غیرفعال کنید.
     
  • اکانت فیس بوک

    روش بعدی ذخیره اپکس لجندز اکانت فیس بوک است.
     
  • اکانت گوگل

    اکانت گوگل پلی در صورتی که از دیوایس های اندرویدی استفاده کنید نیز راهکاری برای سیو بازی خواهد بود.
     
  • اکانت EA

    از طریق حساب کاربری EA شما می توانید بازی اپکس را روی تمام دستگاه ها با هر نوع سیستم عاملی به صورت عمومی ذخیره کنید. 

 

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !