گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
طریقه ساخت اپل آیدی در دستگاه های مختلف

طریقه ساخت اپل آیدی در دستگاه های مختلف

در این مقاله طریقه ساخت اپل آیدی در دستگاه های مختلف را مورد بررسی قرار داده ایم. در صورتی که نیاز به اپل آیدی جدید دارید با ما همراه باشید.


زمان تقریبی مطالعه : ۷ دقیقه

اپل آیدی حساب کاربری است که بعد از خرید محصولات اپل باید ایجاد شود و با دستگاه مربوطه همگام سازی گردد. این حساب کاربری امنیت محصولات اپل را به میزان بالایی افزایش می دهد به گونه ای که اگر اطلاعات ورود به آن را فراموش کنید، آن دستگاه برای شما قابل استفاده نخواهد بود. طریقه ساخت اپل آیدی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا انجام اشتباه آن می تواند منجر به قفل شدن دستگاه شود. در این مقاله به آموزش کامل ساخت اپل آیدی می پردازیم، با ما همراه باشید.

چنانچه قصد خرید گیفت کارت اپل را دارید براحتی میتوانید از سایت ما با قیمت ارزان و گارانتی معتبر خرید خود را انجام دهید.
 

 طریقه ساخت اپل ایدی

پیش نیاز های ساخت اپل آیدی

 

قبل ازپرداختن به طریقه ساخت اپل آیدی باید مواردی را بررسی نمایید. شماره تلفن، آدرس محل سکونت، کد پستی و ایمیل (آیکلود) از جمله آیتم هایی است که برای ساخت اپل آیدی مورد نیاز است. به دلیل تحریم ایران اجازه استفاده از تلفن هایی با پیش شماره ایران به کاربران داده نمی شود، برای این منظور باید از شماره های مجازی موجود در برخی سایت ها استفاده نمایید. در مراحل ساخت اپل آیدی به دلیل اینکه IP ایران پذیرفته نمی شود باید از طریق فیلتر شکن اقدام به ثبت نام نمایید.

 

رفع مشکل شماره تلفن، در ساخت اپل آیدی برای ایرانیان

 

برای فرا گرفتن طریقه ساخت اپل آیدی باید ابتدا بدانید چگونه مشکل شماره تلفن را حل نمایید. برای این منظور باید از طریق سایت و برنامه های مربوطه یک شماره مجازی ایجاد کنید که ریسک کمتری نیز دارد. البته اگر شماره تلفن غیر ایرانی دارید مشکل تان به راحتی قابل حل است. روش دیگر استفاده از شماره های مجازی عمومی است که به راحتی در سایت های مختلف در دسترس است، اما ما این شیوه را پیشنهاد نمی کنیم. چرا که در صورت شناسایی آن توسط اپل، اپل آیدی شما بلاک خواهد شد. شما این کار را می توانید از طریق شماره های عمومی که تنها می توان از آن ها پیام دریافت کرد نیز انجام دهید، این شیوه نیز اصولی نبوده و ما آن را پیشنهاد نمی کنیم.

طریقه ساخت اپل آیدی به این صورت است که ابتدا وارد یکی از سایت های receive-smss.com ، receive-sms-online.info ، sms24.me ، receive-sms.cc یا freephonenum.com شوید. سپس با انتخاب یکی از شهر های آمریکا، شماره تلفنی که سایت در اختیارتان قرار می دهد را وارد کنید. به محض انجام این کار پیام ارسالی از طرف اپل را می توانید در صندوق دریافت پیامک مشاهده کنید. برای اتمام کار باید کد پیامک شده را وارد نموده تا شماره تلفن تایید شود. در صورت دریافت نکردن پیام یا نپذیرفتن شماره، چندین شماره را بررسی نمایید تا شماره مورد نظر را بیابید. همان طور که پیش تر نیز گفتیم بهتر است از دو روش اول استفاده نمایید اما اگر از دو روش دوم استفاده کردید دقت کنید گزینه Find My Phone روشن نباشد، احراز هویت دو مرحله ای را به کار نبرید و اطلاعات مهم تان را بر روی این نوع اپل آیدی ذخیره نکنید زیرا احتمال از دست رفتن آن وجود دارد.

 طریقه ساخت اپل آیدی با تصویر

 

رفع مشکل آدرس محل سکونت و کد پستی برای ایرانیان

 

در ساخت اپل آیدی علاوه بر شماره تلفن باید آدرس محل سکونت تان را نیز وارد نمایید. با توجه به تحریم ایران باید یک آدرس، مربوط به کشور امریکا را بسازید. برای این منظور باید وارد سایت fakeaddressgenerator  شوید و آدرس را به دست آورید. در صورت باز نشدن سایت، فیلتر شکن را روشن نمایید اما پس از باز شدن سایت جهت دریافت آدرس آن را خاموش کنید.

 

طریقه ساخت اپل آیدی با تصویر

 

جهت آموزش ساخت اپل آیدی باید ابتدا وارد سایت اپل شوید و گزینه ایجاد اکانت جدید را انتخاب نمایید. سپس اطلاعاتی از قبیل نام، فامیل، تاریخ تولد، ایمیل و شماره تلفن را وارد نمایید. در گزینه ای که تیک ارسال اخبار اپل دارد، می توانید آن را بردارید تا اخبار را دریافت نکنید. سپس کد امنیتی مورد نظر را وارد نموده و ادامه دهید.

 

طریقه ساخت اپل آیدی با تصویر

 

در مرحله بعد دو کد برای شما ارسال می گردد، یکی از کد ها برای تایید ایمیل و دیگری جهت تایید شماره تلفن شماست. کد ها را وارد نموده و ادامه دهید.

 

طریقه ساخت اپل آیدی با تصویر

 

در مرحله بعدی داده های مربوط به پرداخت و آدرس تان را از طریق گزینه Payment & Shipping باید وارد نمایید. این اطلاعات جهت دانلود از اپ استور مورد نیاز است.


 

 

در این بخش باید کشور مورد نظر را United States انتخاب نمایید. در انتخاب نوع کارت اعتباری گزینه None را برگزینید زیرا پرداخت از کارت های ایرانی امکان پذیر نیست. سپس نام و فامیل و آدرس دریافتی در مراحل قبل را وارد نمایید. یکی از آدرس هایی که می توانید بدون هیچ گونه مشکلی به کارببرید عبارت است از :

 Street: 1 Infinite loop

City: CUPERTINO

Province: CA

Zipcode: 95014-2083

Tel: 031 1298567

در مرحله بعد از ساخت اپل آیدی، اطلاعات را مجددا از شما درخواست می کند که از طریق گزینه copy billing address می توانید، همان داده ها را وارد نموده و ثبت کنید. در انتها اطلاعات وارد شده را ذخیره کنید. بهتر است برای بازگردانی اپل ایدی تان در صورت فراموشی رمز عبور، سوالات امنیتی را از طریق Security گزینه Change Questions انتخاب نموده و سپس آن را ذخیره کنید.

 

طریقه ساخت Apple ID با iTunes

 

 طریقه ساخت اپل آیدی با iTunes به این صورت است. ابتدا این برنامه را نصب و اجرا نمایید . سپس از طریق Account وارد گزینه Sign In شوید. بعد گزینه ایجاد اکانت جدید را انتخاب نمایید. در این مرحله اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، ایمیل، کشور و... را مطابق روش قبل وارد نمایید. در انتها قوانین اپل را بپذیرید و ادامه را بزنید. در مرحله بعد داده های شخصی تان را مانند قبل، ثبت کنید. این اطلاعات نباید در دسترس کسی قرار گیرد و سپس ادامه دهید. در مرحله اخر نیز اطلاعات پرداخت و آدرس را باید وارد کنید. دقت نمایید تمامی این مراحل را مشابه روش اول پیش بروید. با انتخاب Verify می توانید به مرحله بعد بروید.

در این بخش از ساخت اپل آیدی باید اطلاعات ایمیل را وارد کنید.  سپس کد ارسالی را باید ثبت کرده و آن را تایید کنید. در صورت دریافت نکردن کد باید مجددا درخواست دهید. اخرین مرحله جهت ساخت اپل آیدی دریافت پیام آماده بودن اپل آیدی است. شما با انتخاب گزینه Continue به فروشگاه iTunes راهنمایی می شوید و قادر هستید جهت استفاده از خدمات اپل از آن استفاده کنید.

 

ساخت اپل آیدی به وسیله گوشی

 

در صورتی که دسترسی به کامپیوتر ندارید ساخت اپل آیدی با گوشی بهترین گزینه است. برای این کار ابتدا در تنظیمات گوشی آیفون خود Sign in to your iPhone را انتخاب کنید. سپس گزینه مربوط به نداشتن یا فراموش کردن اپل آیدی تان (Don’t have an Apple ID or forget it) را برگزینید. بعد این مرحله Create Apple ID را جهت ایجاد اپل آیدی جدید انتخاب نمایید. حال نوبت به وارد کردن ایمیل و پسورد تان می رسد. سپس داده های شخصی تان مانند نام و فامیل و تاریخ تولد را مطابق روش های قبل وارد کنید. در انتها باید اطلاعات پرداخت و آدرس مورد نظر را ثبت نمایید

در ساخت اپل آیدی از طریق گوشی نیز، در بخش اطلاعات پرداخت باید None را انتخاب کنید و در بخش آدرس، آدرس ساختگی که در سایت fakeaddressgenerator  دریافت کرده اید را وارد کنید. در انتها شماره تلفن مجازی و ایمیل تان را ثبت کرده و مراحل را مانند روش های قبلی طی کنید. همان گونه که قبلا نیز گفتیم برای احراز هویت باید یک شماره مجازی امریکا از سایتی مانند receivesms دریافت کنید. بعد از وارد کردن شماره تلفن کد تایید دریافت می کنید که باید آن را ثبت نمایید. در این مرحله گزینه Continue را زده و کد تایید ایمیل را نیز وارد کنید. به این ترتیب اپل آیدی شما آماده است و می توانید از آن جهت استفاده از خدمات اپل بهره ببرید.

 

طریقه ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید

 

طریقه ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید

 

جالب است بدانید با گوشی اندروید نیز می توانید اپل آیدی ایجاد کنید. برای این منظور باید وارد گوگل پلی استور شوید و برنامه Apple Music را نصب و اجرا کنید. با گذاشتن تیک پذیرفتن شرایط وارد تنظیمات شوید. سپس از طریق گزینه Sign In مورد Create an Apple ID را انتخاب نمایید. در این مرحله باید اطلاعات شخصی تان از قبیل نام، ایمیل، رمز عبور و کشور( که باید United States انتخاب شود) را وارد نموده و قوانین را بپذیرید و سپس به مرحله بعدی بروید.

در مرحله بعدی از ساخت اپل آیدی اطلاعات مربوط به  پرداخت و آدرس را مطابق روش های قبل ثبت کنید. برای این منظور باید در بخش اطلاعات پرداخت  None  انتخاب کنید. آدرس و کد پستی را نیز طبق روال قبل از سایتی مانند fakeaddressgenerator  دریافت کرده و ثبت نمایید. در انتها باید کد تایید ارسال شده به ایمیل تان را وارد نمایید. به این ترتیب اپل آیدی خود را به وسیله گوشی اندروید ایجاد کرده اید و قادر هستید از خدمات اپل بهره مند شوید. 

نکته قابل توجه در ساخت اپل آیدی با گوشی این است که، شما باید شماره تلفن داشته باشید و به دلیل تحریم های ایران شماره های ایران قادر به ایجاد اپل آیدی نیستند. بنابراین برای ساخت اپل آیدی یا باید یک شماره خارجی داشته باشید یا از طریق کامپیوتر و با نصب برنامه iTunes این کار را انجام دهید.

خرید گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت اپل با گارانتی معتبر، کلیک کنید

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !