گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
دانستنی های genshin impact

دانستنی های genshin impact

یک بازی اکشن ومهیج است. این بازی بر روی پلتفرم های مختلفی اجرا می شود.برای آشنایی بیشتر با این بازی این مقاله را تا انتها دنبال کنید.


زمان تقریبی مطالعه : ۶ دقیقه

genshin impact یک بازی به سبک انیمه، RPG جهان باز با سیستم مبارزه، مبتنی بر اکشن است. این بازی از سیستم حزبی بهره می برد که از حملات و توانایی های شخصیت های مختلف استفاده می کند. این بازی  از مکانیک "gacha" استفاده می کند، به این معنی که بازیکنان برای به دست آوردن چیز هایی مانند شخصیت ها و اسلحه ها، درون بازی ارز کسب می کنند (یا پرداخت می کنند). این بازی را می توان روی ویندوز، PS4، PS5، اندروید و iOS اجرا کرد.

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن میتوانید با گارانتی و تضمینی آن را از گیفت استاپ تهیه کنید.

 

معرفی genshin impact

 

رتبه ماجراجویی genshin impact

 

در genshin impact تعیین رتبه ماجراجویی شما یعنی AR در سطح 1 قرار دارد. اگر این رتبه افزایش پیدا کند، می توانید به ویژگی های مختلفی دسترسی داشته باشید. همچنین امکان افزایش پاداش ها و جوایز شما در حین بازی را فراهم می کند. شما در این بازی  با هر عملی که انجام می دهید مانند کوئست ها، کاوش و جستجو ها در دنیای بازی قادر هستید Adventure EXP کسب کرده و ارتقا پیدا کنید. به موازات افزایش رتبه تان با صحبت در انجمن Adventurer’s Guild نیز می توانید پاداش های بیشتری را کسب کنید.

لیست سطوحی که باید در genshin impact پشت سر بگذارید، تا سطح خود را افزایش دهید عبارتند از:

 

  • 8 شکوفه مکاشفه لی رخنمون 
  • 12 شکوفه ثروت لی لاین رخنمون 
  • کمیسیون های روزانه
  • 14 سفر
  • 16 حالت Co-Op
  • Domains of Forgery (مواد عروج سلاح)
  • 20 پرتگاه مارپیچی
  • پاس نبرد
  • 22 حوزه برکت (مصنوعات)
  • 25 شهرت
  • 26 کلید داستان
  • 27 حوزه تسلط (مواد ارتقاء سطح استعداد)
  • 28 گلدان Serenitea (مسکن)
  • 45 Mystic Offering (Artifact Strongbox)
  • سطح جهانی
  • سطح جهانی تأثیر Genshin

 

با افزایش AR شما، سطح جهانی نیز در genshin impact افزایش می یابد. در مجموع 8 سطح جهانی وجود دارد و افزایش آن پیروزی بر دشمنان را در جهان باز، باس ها و دامنه ها دشوارتر می کند. این به نوبه خود پاداش هایی را که می توانید از این دشمنان دریافت کنید افزایش می دهد. در برخی از سطوح Adventure Rank، سطح جهانی به طور خودکار افزایش می یابد.

در برخی از سطوح، برای افزایش سطح جهانی، باید یک ماموریت ویژه از انجمن Adventurer’s Guild را آغاز کنید. در نهایت، رتبه Adventure شما نیز سقف شخصیت ها و سلاح های شما را تعیین می کند. همانطور که رتبه Adventure خود را افزایش می دهید، می توانید شخصیت ها و سلاح های خود را به سطوح بالاتر ارتقا دهید و آنها را قوی تر کنید.

 

رتبه ماجراجویی genshin impact

 

ماموریت ها در genshin impact

با خرید اشتراک پلی استیشن از سایت گیفت استاپ در هرزمان میتونین از این بازی زیبا لذت ببرین .

در بازی genshin impact تعداد زیادی ماموریت وجود دارد که می توانید آنها را آغاز کنید. این ماموریت ها با  داستان های مختلفی مرتبط هستند و به شما جوایز بزرگی از جمله Adventure EXP می دهند. 4 نوع ماموریت اصلی وجود دارد که می توانید در Genshin انجام دهید که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

Archon Quests 

 

این کوئست ها در genshin impact خط داستانی اصلی بازی هستند که مسافر را در سفرش، برای یافتن خواهر یا برادر خود درگیر می کند.

 

ماموریت های داستانی

 

در genshin impact این ماموریت ها به سراغ شخصیت های مختلف بازی می روند و بینش بیشتری در مورد آنها ارائه می دهند. در ابتدا، با افزایش رتبه Adventure ، اکثر ماموریت های داستانی برای شما ظاهر می شوند. پس از رسیدن به رتبه Adventure 26، می توانید کلید های داستانی را به دست آورید. این کلید ها برای باز کردن قفل جدیدترین Quests Story استفاده خواهند شد. Hangout Quests زیربخش دیگری از Story Quests است که برای تعاملات معمولی تر با شخصیت های بازی است.

 

ماموریت های تلاش های جهانی

 

این کوئست ها، کوئست های جانبی بازی genshin impact هستند. بسیاری از NPC ها را در جهان با علامت تعجب آبی پیدا خواهید کرد. آن ‌ها می‌توانند شامل ماموریت ‌های ساده کوتاه یا حتی ماموریت‌ های چند وجهی طولانی با پاداش ‌های بهتر باشند.

 

ماموریت های کمیسیون های روزانه

 

در genshin impact پس از رسیدن به رتبه 12 ماجراجویی، کمیسیون روزانه را باز خواهید کرد. شما هر روز 4 مورد از این کمیسیون ها را دریافت خواهید کرد و آنها ماموریت های کوتاهی هستند که می توانید هر روز انجام دهید تا Adventure EXP و Primogems کسب کنید. تکمیل هر 4 مورد و صحبت با انجمن Adventurer's Guild نیز به شما پاداش بیشتری می دهد.

 

ماموریت ها در genshin impact

 

کتابچه راهنمای ماجراجویی genshin impact

 

در اوایل بازی genshin impact ، به ماموریتی به نام «به انجمن ماجراجویان خوش آمدید» دسترسی خواهید داشت که به شما امکان دسترسی به کتابچه راهنمای ماجراجویی را می دهد. این کتاب هنگام انجام وظایف خاص، به بازیکن جوایز مختلفی ارائه می دهد. هدف کتاب این است که بازیکنان را به ویژگی های بازی راهنمایی کند. می توانید در حین انجام بازی، این وظایف را تکمیل کنید تا چند جوایز رایگان دریافت کنید. در سایر برگه ‌های کتابچه راهنمای کاربر، می‌توانید کمیسیون ‌های روزانه، دشمنان خود در جهان باز، رئیس ها و دامنه ‌ها را مشاهده کنید.

 

اکسپدیشن های ضربه ای genshin impact

 

در بازی genshin impact پس از ضربه زدن به AR 14، قفل Expeditions را باز خواهید کرد. شما می توانید شخصیت های خود را برای آنها ارسال کنید. برای انجام این کار باید با انجمن Adventurer’s Guild صحبت کنید. پس از مدت زمان معینی، بر اساس سفری که انتخاب کرده اید، جوایزی دریافت خواهید کرد، مانند مورا، سنگ معدن، مواد و غیره. شما با کاوش در دنیای تیوات، با چیزهای مختلفی روبرو خواهید شد که در ادامه این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

مجسمه های هفت نفر در genshin impact

 

در genshin impact  مجسمه های هفت نفر، نقاط بزرگی روی نقشه هستند. تعامل با این ها تاریکی را آشکار می کند. همچنین می تواند برای انتقال سریع در سراسر جهان استفاده شود. با کاوش در مناطق اصلی تیوات، با Occuli روبرو خواهید شد. در Monstadt، اولین منطقه اصلی بازی، Anemoculus را در اطراف نقشه خواهید دید. شما می توانید اینها را جمع آوری کنید و به مجسمه هفت نفر تقدیم کنید. این کار در اوایل بسیار مهم است زیرا حداکثر استقامت شما را افزایش می دهد. Stamina برای کاوش سریعتر عالی است و همچنین به مبارزه کمک می کند. هر منطقه اصلی، Occuli خود را دارد که می توانید به مجسمه هفت نفر مربوطه خود ارائه دهید. دو منطقه اول، Mondstadt و Liyue، به ترتیب در ازای Anemoculus و Geoculus، حداکثر استقامت بیشتری را به شما می دهند.

 

نقاط راه دور بری

 

از نقاط راه، دور بری در genshin impact نیز می‌توان برای انتقال از راه دور، در اطراف نقشه استفاده کرد، اما باز کردن قفل آن‌ ها هیچ ناحیه تاریکی را روی نقشه آشکار نمی‌کند.

 

مواد در genshin impact

 

در حین کاوش در genshin impact با مواد مختلفی بر روی زمین، درختان یا مکان های دیگر مواجه خواهید شد. این مواد برای ارتقاء شخصیت ها، پختن دستورالعمل ها و موارد دیگر استفاده خواهند شد. سعی کنید هر چیزی را که می توانید انتخاب کنید تا ایمن باشید.

 

کتابچه راهنمای ماجراجویی genshin impact

 

نشانگرهای نقشه

 

در نهایت، بازی genshin impact به شما اجازه می دهد تا نقشه خود را با نماد ها علامت گذاری کنید. محدودیت 150 نشانگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. یک کار معمولی که بازیکنان انجام می دهند این است که هر زمان که یک Occuli پیدا کردند نقشه را علامت گذاری می کنند. به این ترتیب، اگر بخواهید از یک راهنما یا نقشه برای پیدا کردن همه آنها استفاده کنید، می توانید به راحتی به یاد بیاورید که کدام یک را قبلا پیدا کرده اید.

 

نقشه تعاملی در genshin impact

 

اگر می خواهید با سرعت از بازی genshin impact لذت ببرید و همه چیز را برای خود کشف کنید، به این منبع نیاز نخواهید داشت. با این حال، برای بازیکنانی که می‌خواهند همه چیز را پیدا کنند، می توانند از یک نقشه تعاملی برای پیدا کردن و علامت‌گذاری همه منابع مهمی که می‌توانند در اطراف نقشه پیدا کنند، استفاده نمایند.

 

آرزوها

 

Wishes سیستم گاچای در بازی genshin impact و نحوه به دست آوردن چیزهایی مانند شخصیت ها و سلاح ها در بازی است. شما Fates یا Primogems را خرج می کنید تا شانس دریافت شخصیت یا سلاح مورد نظر خود را داشته باشید.

 

بنر محدود و استاندارد ضربه در genshin impact

 

یک "بنر استاندارد" دائمی در genshin impact  وجود دارد که شامل شخصیت ها و سلاح هایی است که در ابتدای بازی در دسترس بودند و از آن زمان تاکنون تغییری نکرده اند. همچنین یک "بنر محدود" وجود دارد که می توانید از آن برای امتحان شانس خود در بدست آوردن شخصیت یا سلاح زمان محدود، استفاده کنید. این شخصیت‌ ها و اسلحه‌ های با زمان محدود، تنها در بنر مربوطه در دسترس هستند.

 

بنر محدود و استاندارد ضربه در genshin impact 

 

ارزهای genshin impact

در هر زمان میتونین با خرید اشتراک پلی استیشن از این بازی زیبا لذت ببرین .

در genshin impact  مورا ارز اصلی درون بازی است و در بازی‌ های دیگر شبیه طلا است. شما اساساً  همه چیز را در بازی، به وسیله مورا به دست خواهید آورد: باز کردن گنج ها، انجام ماموریت ها و غیره. شما Mora را برای چیزهایی مانند بالا بردن و صعود شخصیت ها یا سلاح ها خرج خواهید کرد و همچنین می توانید از Mora برای خرید لوازم اولیه از فروشندگان، استفاده کنید. Primogems معادل ارز ممتاز، درون بازی است. این همان چیزی است که برای آرزو کردن چیز هایی مانند شخصیت ‌ها و سلاح‌ های محدود استفاده خواهید کرد. همچنین Primogems را از انجام کار های مختلف در بازی به دست خواهید آورد.

سرنوشت، یکی دیگر از ارز های پریمیوم در بازی genshin impact است و برای آرزوی مستقیم شخصیت ها و سلاح ها استفاده می شود. وقتی از Primogems برای آرزوی شخصیت یا سلاح استفاده می کنید، در واقع primogems خود را به Fates تبدیل می کنید. یا می توانید از Fates که مستقیماً به دست می آورید استفاده کنید. دو نوع سرنوشت وجود دارد. از سرنوشت ‌های در هم تنیده برای آرزوی شخصیت ‌ها و سلاح ‌های محدود استفاده می‌شود، در حالی که سرنوشت‌ های آشنا برای آرزوی شخصیت ‌ها و اسلحه ‌ها در «بنر استاندارد» استفاده می‌شود که همیشه در دسترس بازیکنان خواهد بود و از ابتدای بازی تغییری نمی کنند. شما می‌توانید با روش‌ های مختلف بازی، مانند افزایش رتبه ماجراجویی، پیشرفت Battle Pass، رویداد ها و موارد دیگر، Fates کسب کنید.

 

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !