گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
امریکن اکسپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

امریکن اکسپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت امریکن اکسپرس که با نام کارت آمکس نیز شناخته می شود، یک کارت و روش محبوب و شناخته شده پرداخت الکترونیکی است که توسط شرکت خدمات مالی عمومی امریکن اکسپرس (AXP) در دنیا عرضه شده است


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

کارت امریکن اکسپرس که با نام کارت آمکس نیز شناخته می شود، یک کارت و روش محبوب و شناخته شده پرداخت الکترونیکی است که توسط شرکت خدمات مالی عمومی امریکن اکسپرس (AXP) در دنیا عرضه شده است. به  واسطه استفاده از آن می توان انواع خدمات ارزش افزوده و پرداخت های درون بانکی، بین بانکی و همین طور واریز الکترونیک را انجام داد. شرکت سازنده آن کارت های پیش پرداخت، شارژ و اعتبار را صادر و پردازش می کند. 

کارت های American Express برای افراد، مشاغل کوچک و مصرف کنندگان شرکتی در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان در دسترس است. می توان از آن برای خرید و پرداخت درون شبکه ای و بانکی استفاده نمود.

 

کارت های American Express

 

شما می توانید برای انجام عملیات پرداخت در سطوح بالا، از گیفت کارت امریکن اکسپرس:

 

  • 25 دلاری
  • 50 دلاری
  • 100 دلاری
  • 200 دلاری
  • 300 دلاری
  • 500 دلاری

 

و حتی 1000 دلاری یا با واحدهای مالی دیگر، مانند یورو و... استفاده کنید. تنوع و گستردگی در ارقام در دسترس، مهم ترین مزیت آن خواهد بود. به همین منوال این گیفت کارت ها تبدیل به یکی از معتبرترین انتخاب ها برای خرید و انجام عملیات پرداخت شده اند.

 

آشنایی با کارت های امریکن اکسپرس

 

آشنایی با کارت های امریکن اکسپرس

 

کارت های امریکن اکسپرس پشتیبانی معتبر و قدرتمندی دارد. این لیبل توسط امریکن اکسپرس صادر و در شبکه امریکن اکسپرس پردازش می شوند. همین طور در کنار تمام این تفاوت ها لازم به ذکر است که امریکن اکسپرس یکی از معدود شرکت های خدمات مالی در این بازار است که توانایی صدور و پردازش کارت های فیزیکی و روندهای پرداخت به صورت الکترونیک را درست مانند کارت های عضو شبکه شتاب در ایران دارد.

امریکن اکسپرس یک شرکت سهامی عام در صنعت خدمات مالی است. هم خدمات وام های اعتباری برای مجموعه ها، شرکت ها و هم خدمات پردازش شبکه را بر مبنای انجام خدمات پرداخت در اینترنت ارائه می دهد. همانند وام دهندگان معمول و بانک سر خیابان و محله شما، قابلیت صدور محصولات اعتباری را دارد که به صورت کارت  شارژ و کارت اعتباری ارائه می کند.

 

سرویس امریکن اکسپرس، شبکه پردازشی خود را دارد که با معروف ترین ها در این حوزه یعنی ویزاکارت و مسترکارت معروف رقابت می کند. قابل مقایسه ترین رقیب آن در این حوزه و در مقابل کارت های امریکن، اکسپرس Discover Financial Services است که همچنین در کنار تمامی خدمات و سرویس هایی که دارد یک شرکت خدمات مالی عمومی است که هم وام های اعتباری و هم یک شبکه خدمات پردازش را ارائه می دهد

 با قابلیت های چندمحصولی، امریکن اکسپرس هم از محصولات سودآور و هم از خدمات تراکنش پردازش شبکه درآمد ایجاد می کند.

 

مزایای استفاده از کارت های امریکن اکسپرس

 

مزایای استفاده از کارت های امریکن اکسپرس

 

اگر به دنبال انتخاب یک شیوه پرداخت متداول هستید در حال حاضر کارت های امریکن اکسپرس یک انتخاب فوق العاده به حساب می آیند که می توانید از آنها در سراسر دنیا استفاده کنید. 

 

  1. کارت های آمکس گرین، طلایی و پلاتینیوم هیچ محدودیت هزینه ای از پیش تعیین شده ندارند، یعنی شما می توانید به راحتی از آنها برای انجام عملیات پرداخت در سطوح مختلف استفاده کنید. 
     
  2. Amex به دلیل کیفیت بالای خدمات مشتریان خود شناخته شده و رتبه اول را در مطالعه رضایت از کارت اعتباری ایالات متحده در سال 2020 J.D. Power دارد. این مزیت سبب می شود که در سراسر دنیا امکان استفاده از کارت امریکن اکسپرس وجود داشته باشد و درست مانند ویزا و مستر، محدودیت خاصی ندارد. 
     
  3. کارت های Amex مجموعه ای از پاداش ها، هدیه ها و پس انداز نقدی خرید را ارائه می کنند یعنی شما می توانید از گیفت کارت های آنها استفاده کرده و عملیات پرداخت خود را انجام دهید. اگر می خواهید داخل یا خارج از ایران، برای کسی یک هدیه باارزش ترتیب بینید در حال حاضر گیفت  کارت امریکن اکسپرس بهترین گزینه است.
     
  4. شما باید موجودی کارت های شارژ Amex را به طور کامل هر ماه بپردازید که از پرداخت هزینه های سود بالا جلوگیری می کند. این یک مزیت فوق العاده به حساب می آید.

 

معایب استفاده از کارت های امریکن اکسپرس

 

معایب استفاده از کارت های امریکن اکسپرس

 

  1. یکی از مهم ترین نکات در مورد این کارت، کارمزد نسبتاً بالا و سود مالیاتی آن است. به دلیل کارمزد تراکنش های بالاتر نسبت به سایر کارت ها، برخی از تجار کارت های Amex را نمی پذیرند.
     
  2. لازم است که برای دریافت کارت های بانکی پرداخت این سرویس اعتبار سنجی برای شما انجام شود. شما نمی توانید یک کارت Amex بدون حداقل نمره اعتباری خوب (670 یا بالاتر) دریافت کنید.
     
  3. هزینه های سالانه کارت های Amex نسبت به دیگر سرویس دهنده ها در این حوزه بالا است.
     
  4. شما باید موجودی کارت های شارژ Amex را به طور کامل هر ماه بپردازید بنابراین نمی توانید از آنها برای "قرض گرفتن" پول استفاده کنید.

 

انواع کارت های امریکن اکسپرس

 

همانطور که در بالا ذکر شد، کارت های اعتباری کمپانی امریکن اکسپرس و کارت های نقدی پیش پرداخت به انواع مشتریان خرده فروشی و تجاری برای انجام عملیات مالی و مالیاتی ارائه می شود. این مجموعه همچنین یک ارائه دهنده پیشرو در صنعت کارت های شارژ است که اعتبار ماه به ماه را با موجودی کارت ارائه می دهد که باید هر ماه پرداخت شود.

کارت های اعتباری و شارژ امریکن اکسپرس دارای مزایای مختلفی به شکل امتیازهای پاداش و پاداش های مسافرتی هستند که تا حدی به هزینه سالیانه دریافتی بستگی دارد.

 

انواع کارت های امریکن اکسپرس

 

  • کارت شخصی امریکن اکسپرس

    این کارت ها برای اشخاص حقیقی صادر می شوند و می توانید تمامی عملیات پرداخت را توسط آنها در تمامی پورتال ها، وب سایت ها و درگاه هایی که از این سرویس پشتیبانی می کنند، استفاده کنید. کارت شخصی یا همان personal cards یک گزینه عالی برای عموم افراد به حساب می آید.
     
  • کارت بیزینس کوچک

    در صورتی که صاحب یک کسب و کار کوچک با رقم پرداخت و دریافت محدود هستید، کارت بیزینس امریکن اکسپرس می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.
     
  • کارت حقوقی امریکن اکسپرس

    کارت حقوقی برای شرکت های فعال در حوزه های تجارتی و بین المللی بهترین گزینه است. این کارت تحت عنوان corporate cards امریکن اکسپرس نیز شناخته می شود و صددرصد در مجامع جهانی پرداخت بین الملل معتبر است.
     
  • کارت پیش پرداخت

    کارت های پیش پرداخت به صورت گیفت  کارت نیز در اختیار کاربر قرار گرفته و عملاً برای انجام کارهای ساده و معمول در درگاه های بانکی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

هزینه های امریکن اکسپرس چگونه است؟ 

 

هزینه های امریکن اکسپرس چگونه است؟

 

این پلتفرم یک سرویس کاملاً شفاف در کشور آمریکا و اتحادیه اروپا است و تمامی خدمات خود را بر مبنای فعالیت های معمول ارائه می دهد. شما می توانید از قابلیت های مختلف این سرویس ها نظیر موارد زیر استفاده کنید: 

 

  • چک های مسافرتی امریکن اکسپرس
  • خدمات بانکی بین المللی
  • خدمات سفر و پرداخت با بانکداری فردی
  • مشاوره های مالی

 

اگر به دنبال انتخاب یک کارت اعتباری هستید که به شما این اجازه را بدهد که برای خرید از آن استفاده کنید، در حال حاضر امریکن اکسپرس همان گزینه ای است که باید به آن اعتماد کنید.

امریکن اکسپرس بخش قابل توجهی از درآمد خود را از پردازش تراکنش به دست می آورد. بسیاری از بازرگانان، کارت های امریکن اکسپرس را می پذیرند و به دلیل مزایایی که با ارائه امریکن اکسپرس به عنوان گزینه پرداخت به مشتریان دارد، مایل به پرداخت هزینه های تراکنش مربوط به پردازش هستند.

 

مجموعه امریکن اکسپرس

خرید گیفت کارت

جمع بندی

 

خدمات ویژه ای توسط مجموعه امریکن اکسپرس ارائه می شود. این شرکت به صاحبان کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد که پرداخت ها و تبادلات مالی خود را به راحتی و در اسرع  وقت انجام دهند.

دارای کارت های مختلف از جمله شخصی، کسب و کار و بیزینس کوچک، حقوقی و همین طور کارت های پیش پرداخت است. استفاده از آن فوق العاده آسان بوده و همین طور خدمات ویژه آن به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته ارائه می گردد. علاوه بر این، خدمات بانکداری هم به صورت فردی و هم بین المللی است. 

امریکن اکسپرس روزانه میلیون ها تراکنش را در سراسر دنیا انجام می دهد و این شرکت یکی از بزرگ ترین ترمینال های پرداخت اینترنتی نیز به حساب می آید. بزرگ ترین مشکل آن کارمزد نسبتاً بالا است که سبب می گردد برخی از شرکت ها از آن برای خریدوفروش پشتیبانی نکنند.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !