گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
سرویس گیم پس ایکس باکس چیست؟

سرویس گیم پس ایکس باکس چیست؟

در ادامه به بررسی هرآنچه که نیاز است شما درباره سرویس گیم پس ایکس باکس، قیمت گیم پس ایکس باکس و خرید گیم پس ایکس باکس بدانید، می­پردازیم پس با گیفت استاپ تا پایان این مطلب همراه باشید.


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

شرکت مایکروسافت دارای چندین سرویس اشتراکی برای دارندگان دستگاه­های Xbox One ، Xbox Series X و Xbox Series S دارد. سرویس Xbox live gold یک پلن عضویت ماهانه است که درصورتی که بخواهید به صورت آنلاین بازی کنید به آن نیاز دارید. همچنین این اشتراک به شما امکان بازی چند بازی را در ماه می­دهد.ولی از طرفی دیگر سرویس گیم پس ایکس باکس سرویسی است که به شما امکان استفاده از صدها بازی در ماه را می­دهد.

این دو سرویس هردو می­توانند به صورت جداگانه خریداری و استفاده شوند ولی خبر خوب این است که شما می­توانید هردو این سرویس­ها را به ­اضافه PC game pass ، EA paly، Cloud gaming و دسترسی به تخفیفات ویژه در بازی­ها با استفاده از گیم پس ایکس باکس تهیه کنید.

در ادامه به بررسی هرآنچه که نیاز است شما درباره سرویس گیم پس ایکس باکس ، قیمت گیم پس ایکس باکس و خرید گیم پس ایکس باکس بدانید، می­پردازیم پس با گیفت استاپ تا پایان این مطلب همراه باشید.

گیم پس ایکس باکس چیست؟

گیم پس ایکس باکس چیست؟

 

گیم پس ایکس باکس سرویسی است که با پرداخت مبلغی بسیار مناسب شما را با پیش از 300 بازی روبه‌رو می‌کند شما می­توانید این بازی­ها را دانلود کرده و روی ایکس باکس خود به ازای هزینه ماهانه بازی کنید.

مایکروسافت، ایکس باکس گیم پس را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. سرویسی که به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گرفت زیرا این سرویس ارزش بالایی داشت. مایکروسافت تمام بازی‌های فرست‌پارتی خودش را در روز اول روی گیم پس منتشر می‌کند و کاربران بدون اینکه هزینه‌ دیگری پرداخت کنند، می‌توانند به تمام این بازی‌ها دسترسی داشته باشند. سرویس گیم پس ایکس باکس برای تمام کنسول‌های ایکس باکس عرضه شده است. در واقع شما با خرید سرویس گیم پس ایکس باکس روی حساب کاربری خودتان می‌توانید از این سرویس روی کنسول‌های مختلف مایکروسافت از جمله ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و سری اس استفاده کنید. البته بعضی از بازی‌های گیم پس ایکس باکس تنها روی سری اس و سری ایکس اجرا می‌شوند.

همان طور که گفتیم بازی های گیم پس ایکس باکس بسیار زیاد هستند و این لیست هر روز تغییر می‌کند. یکسری بازی‌ها به این سرویس اضافه می‌شوند و یکسری از بازی­ها هم از آن حذف می‌شوند. به این موضوع توجه کنید اگر بازی‌ ایی از این سرویس حذف شود، حتی اگر آن بازی را دانلود کرده باشید، دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

بازی های گیم پس ایکس باکس شامل بسیاری از بازی‌های ایکس باکس نسل اول، ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان و حتی ایکس باکس سری اس و ایکس می‌شود. گیم پس ایکس باکس شما را با دنیایی از بازی‌های مختلف در سبک‌‌های متفاوت آشنا می‌کند و بدون اینکه هزینه زیادی برای تجربه تمام این بازی‌ها پرداخت کرده باشید، می‌توانید همه آنها را تجربه کنید.

گیم پس Ultimate چیست؟

گیم پس Ultimate چیست؟

 

اگر هم کنسول ایکس باکس دارید و هم با کامپیوتر خود بازی می‌کنید، می‌توانید سرویس گیم پس اولتیمیت را خریداری کنید. برای داشتن این سرویس ماهانه ۱۵ دلار پرداخت می‌کنید اما هم به بازی‌های گیم پس PC و گیم پس کنسول دسترسی خواهید داشت و هم از اشتراک ایکس باکس گلد برای آنلاین بازی کردن برخوردار می‌شوید. همچنین شما به EA play هم دسترسی پیدا می­کنید. در واقع ایکس باکس گیم پس اولتیمت یک گزینه بسیار کم هزینه برای گیمرهایی که حساب می‌آید که هم روی PC و هم روی کنسول بازی می‌کنند. حتی این سرویس از ویژگی Cloud هم پشتیبانی می‌کند و اگر اینترنت پرسرعتی داشته باشید می‌توانید بازیها را استریم کنید.

با این گیم پس شما می­توانید بازی­ها را دانلود کنید و به صورت نامحدود آنها را بازی کنید البته همانطور که در بالا گفته شد ممکن است که بعضی از بازی­ها دیگر در دسترس نباشند ولی بازی­های جدیدی جایگزین آنها خواهد شد که شما می­توانید از آنها استفاده کنید.

تاریخ معینی برای اضافه شدن بازی‌های جدید به گیم پس ایکس باکس وجود ندارد. مایکروسافت تایید کرده که به صورت مستمر لیست بازی‌ها را آپدیت می‌کند و همچنین تاکید کرده که تمام بازی‌های ساخته شده توسط استودیوهای این کمپانی در این سرویس حضور خواهند داشت. استودیوهایی مانند موجانگ، آبسیدین، نینجا تئوری، Double Fine و Rare.

برخلاف Playstation Plus که به شما اجازه می‌دهد بازی‌های رایگانی که ماهیانه عرضه می‌شوند را برای همیشه در لایبریتان نگه‌ دارید، گیم پس تا زمانی که حق اشتراکتان فعال باشد به شما اجازه بازی کردن می‌دهد. بازی‌ها در این سرویس به لایبری شما اضافه نمی‌شوند و به عبارتی شما نمی‌توانید بازی‌ها را تصاحب کنید، مگر اینکه به صورت جداگانه آن‌ها را خریداری کنید.

 قیمت گیم پس ایکس باکس چقدر است؟

قیمت گیم پس ایکس باکس چقدر است؟

 

قیمت گیم پس ایکس باکس عادی که شامل گیم پس برای کامپیوتر، ایکس باکس لایو گلد، مایکروسافت کلود و غیره نمی­شود 9.99 دلار در ماه است ولی از طرفی دیگر گیم پس اولتیمیت که شامل تمامی موارد بالا می­شود 14.99 دلار در ماه است. توجه داشته باشید که هزینه یک ماه  Xbox Live Gold برای آنلاین بازی کردن روی کنسول 9.99 دلار است و شما علاوه بر این قابلیت، گیم پس را روی دو پلتفرم با قیمت 14.99 دلار خریداری می‌کنید. با این حساب می­بینیم که از لحاظ قیمت و امکانات، مسلما گیم پس ایکس باکس اولتیمیت برای ما به­ صرفه ­تر است.

اشتراک گیم پس به صورت ماهیانه خریداری می‌شود و شما می‌توانید آن را در هر زمان کنسل کنید. از طرفی قیمت این سرویس در کشورهای مختلف متفاوت است. قیمت­هایی که ما در بالا به آن اشاره کردیم قیمت گیم پس ایکس باکس در کشور آمریکا است.

بازی­هایی که در سال 2023 بر روی گیم پس ایکس باکس ارائه می­شوند این قسمت می‌خواهیم بازی‌هایی را به شما معرفی کنیم که عرضه آن‌ها روی سرویس گیم پس ایکس باکس تایید شده، اما تاریخ عرضه آن‌ها مشخص نیست. بسیاری از این بازی‌ها در سال ۲۰۲۳ و حتی سال‌های آینده عرضه می‌شوند که مهم­ترین آنها را برای شما در پایین آورده­ایم:

 

  • ·       Archvale (from Humble Games)
  • ·       Bushiden (from Humble Games)
  • ·       Chinatown Detective Agency (from Humble Games)
  • ·       Dodgeball Academia (from Humble Games)
  • ·       Flynn: Son of Crimson (from Humble Games)
  • ·       Midnight Fight Express (from Humble Games)
  • ·       Next Space Rebels (from Humble Games)
  • ·       Signalis (from Humble Games)
  • ·       Unsighted (from Humble Games)
  • ·       The Outer Worlds 2
  • ·       Contraband (release timing TBC)
  • ·       Party Animals (release timing TBC)
  • ·       Atomic Heart (release timing TBC)
  • ·       Eiyuden Chronicle Hundred Heroes (2023)
  • ·       As Dusk Falls (Xbox Series X and PC, release timing TBC)
  • ·       Astria Ascending (from ID @ Xbox, release timing TBC)
  • ·       Avowed (Xbox Series X and PC, release timing TBC)
  • ·       Craftopia (from ID @ Xbox, release timing TBC)
  • ·       Dead Static Drive (from ID @ Xbox, release timing TBC)
  • ·       Edge of Eternity (from ID @ Xbox, release timing TBC)
  • ·       Elder Scrolls 6 (Xbox Series X and PC, release timing TBC)
  • ·       Fable (Xbox Series X and PC, release timing TBC)
  • ·       Forza Motorsport (Xbox Series X and PC, release timing TBC)
  • ·       Library of Ruina (from ID @ Xbox, release timing TBC)
  • ·       Little Witch in the Woods (from ID @ Xbox, release timing TBC)
  • ·       Nobody Saves the World (from ID @ Xbox, release timing TBC)
  • ·       Omno (from ID @ Xbox, release timing TBC)
  • ·       Recompile – Dear Villagers, Phigames (cloud, console and PC)
  • ·        Senua’s Saga: Hellblade II (Xbox Series X, Xbox One, release TBC)
  • ·       She Dreams Elsewhere (from ID @ Xbox, release timing TBC)
  • ·       State of Decay 3 (Xbox Series X and PC, release timing TBC)
  • ·       The Ascent (from ID @ Xbox, release timing TBC)
  • ·       Warhammer 40,000: Darktide (Xbox Series X and PC, release TBC)
  • ·       Way to the Woods (from ID @ Xbox, release timing TBC)

اکانت گیم پس ایکس باکس را چگونه تهیه کنیم؟

اکانت گیم پس ایکس باکس را چگونه تهیه کنیم؟

 

برای خرید ایکس باکس گیم پس می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از کارت اعتباری معتبر روی حساب کاربری خود استفاده کنید تا مبلغ این اشتراک به شکل خودکار از حساب شما کم شود. همچنین می‌توانید کد اشتراک این سرویس را خریداری کنید. حتی می‌توانید اکانت‌های قانونی گیم پس خریداری کنید و آن را روی کنسول خود وارد کنید و به سرویس گیم پس ایکس باکس دسترسی داشته باشید. خرید اکانت یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که در ایران از آن استفاده می‌شود. چرا که دیگر دردسر پیدا کردن کارت اعتباری خارجی و تحریم‌ها را هم نخواهید داشت. البته توجه کنید که اکانت گیم پس ایکس باکس را از افراد و فروشگاه‌های معتبر مانند گیفت استاپ و... تهیه کنید. چون این احتمال وجود دارد که اگر اکانت دزدی باشد، کنسول شما بن شود و دیگر امکان دسترسی به سرویس‌های آنلاین را نخواهید داشت.

گیم پس ایکس باکس در چه کشورهایی پشتیبانی می­شود؟

گیم پس ایکس باکس در چه کشورهایی پشتیبانی می­شود؟

 

سرویس گیم پس ایکس باکس در کشورهایی مانند: آرژانتین، استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، شیلی، کلمبیا، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، میکزیک، هلند، نیوزلند، نروژ، لهستان، پرتغال، روسیه، عربستان، سنگاپور، اسلواکی، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوییس، تایوان، ترکیه، امارات متحده عربی، انگلیس و آمریکا پشتیبانی می­شود. البته این سرویس در ترکیه و روسیه هم وجود دارد ولی نه به صورت کامل و درحال توسعه است.

 

ممنون که تا انتهای این مطلب با گیفت استاپ همراه بودید امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعاتی که به دنبال آن بوده­اید را در خصوص گیم پس ایکس باکس در اختیار شما قرار داده باشیم.

چنانچه قصد خرید گیفت کارت ایکس باکس را دارید پیشنهاد میکنیم از بخش فروش گیفت کارت های سایت ما بازدید نمائید و از انواع گیفت کارت های متنوع در نوع های مختلف که توضیحات هرکدام در ذیل آن قرار گرفته است انتخاب نمائید.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !