گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
هرآنچه باید درباره بازی موبایل لجندز بدانید

هرآنچه باید درباره بازی موبایل لجندز بدانید

کاملترین توضیحات در رابطه با بازی موبایل لجندز


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

بازی Mobile legends که در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است یک بازی چندنفره است که در آن شما به همراه هم تیمی هایتان قهرمان خود، سلاح دفاعیتان، نحوه حمله کردن و ... را معین می کنید و به میدان مبارزه می روید. این بازی شباهت بسیاری به بازی های لیگ اف لجندز و Dota 2 دارد. برای موفقیت در بازی موبایل لجندز لازم است که شما از تواناهایی مانند استراتژی قوی، مهارت انجام کارهای گروهی، مهارت های مبارزه، دانش نسبتا خوب از کلاس های بازی و ... برخوردار باشید و یا این مهارت ها را در طی انجام بازی کسب کنید.

اگر شما به بازی Mobile legends تسلطی ندارید و تازه وارد دنیای این بازی شده اید اصلا نگران نباشید زیرا ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم تا کاملا به کلاس ها و ترفندهای این بازی تسلط پیدا کنید. پس تا انتهای این مطلب با گیفت استاپ همراه باشید.

خالی از لطف نیست که بدانید جدا از این بازی، عاشقان آیفون میتوانند با خرید گیفت کارت اپل، به بازی های پولی این کمپانی نیز دسترسی داشته باشند.

 

نقشه بازی موبایل لجندز به چه صورت است؟

 

بازی موبایل لجندز

 

یکی از مهارت‌ های مهمی که برای بازی‌ هایی به سبک Moba بسیار حائز اهمیت است، نقشه‌ خوانی است. به همین علت خواندن نقشه به شما کمک می ‌کند تا بتوانید یک ارتباط موثر با هم ‌تیمی ‌های خود داشته باشید و نسبت به تیم دشمن همیشه یک‌ قدم جلوتر باشید. در بازی موبایل لجندز نقشه به سه قسمت تقسیم می ‌شود که این قسمت ها شامل Base، Lanes و Jungle می شوند.

برای حمله به دشمن ۳ لاین پایینی، بالایی و میانی بر روی نقشه وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها به سمت تیم دشمن هجوم ببرید. در هر مسیر مانع های مختلفی بر سر راه شما وجود خواهد داشت که شما باید آنها را نابود کنید تا برای شما ایجاد باعث مشکل نشوند.

همچنین هر لاین مناسب یک قهرمان است و در گوشه نقشه علامت ‌هایی وجود دارند که نشان دهنده هر خط مناسب برای هر نقش هستند. این بازی شامل ۳ نقشه اصلی است که هر بازیکن این امکان را دارد که یکی از آنها را به ‌دلخواه برای شروع نبرد انتخاب کند. اولین نقشه The Western Expanse نام دارد که ظاهری زرد و سبزرنگ دارد.

در قسمت میانی این نقشه، حوض آب وجود دارد و جریان آب در نقشه قابل دیدن است. همچنین این نقشه در فصل بهار به یک باغ تبدیل می شود.

نقشه دوم بازی The Celestial Palace یا مکان آسمانی است که در واقع نشان دهنده فصل زمستان است. این نقشه زمینی سفید و چمن‌ های سبز رنگ دارد که یکی از بهترین نقشه‌ های بازی نیز به شمار می ‌رود.

نقشه سوم بازی موبایل لجندز، Emperial Sancutary است که یک نقشه جنگلی است و به دلیل رنگ سبزش نمایانگر فصل بهار است و چمن‌ های سبز رنگ و گودال ‌های آبی زیبایی دارد.

 

انواع کلاس های بازی موبایل لجندز

 

انواع کلاس های بازی موبایل لجندز

یکی از عوامل مهم در بازی موبایل لجندز که در ادامه بازی نیز بسیار در موفقیت شما در این بازی موثر خواهد بود انتخاب شخصیتی است که برای شما مناسب است. Mobile legends درکل 6 کلاس دارد که این کلاس ها شامل موارد زیر می شوند:

  1. Tank
  2. Fighter
  3. Assassin
  4. Mage
  5. Marksman
  6. Support

هریک از این کلاس ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند و حضورشان در میدان مبارزه از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به بررسی کامل این کلاس ها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

Tanks

تانک ‌ها در واقع نقش حفاظت کننده از تیم را ایفا می‌ کنند. این قهرمانان دارای رنج سلامت (HP) و دفاع بالایی هستند. تانک ‌ها با استقامت خود، تیم دشمن را در هم می ‌شکنند و آسیب‌ ها یا حملات را به خود جذب می‌ کنند تا آسیب کمتری به دیگر اعضا وارد شود. اگر از حضور در خط مقدم نبرد و همچنین دفع حملات زیاد لذت می ‌برید، نقش تانک برای شما گزینه مناسبی است. مثالی از کاراکترهای تانک در بازی موبایل لجندز Tigreal, Johnson و Grock هستند.

Fighters

فایترها در بازی موبایل لجندز، جنگجویان خط مقدم تیم محسوب می شوند. این قهرمانان تعادل خوبی بین HP، دفاع و آسیب ها دارند. موقعیت آنها به فایترها این اجازه را می ‌دهد که وارد مبارزات شوند و همینطور زنده از آن خارج شوند. اگر دوست دارید هنگام مبارزه با دیگر قهرمانان در مرکز میدان باشید، کلاس فایتر گزینه بسیار مناسبی برای شما است. از شخصیت های کلاس فایتر می توان به مواردی مانند Chou, Sunو Ruby اشاره کرد.

Assassins

اساسین ها  نینجاهای تیم به حساب می آیند یا به بیانی دیگر شخصیت‌ هایی هستند که هدف و ویژگی منحصربه ‌فرد آنها از بین بردن حتمی دشمن است. اما آنها از رنج HP کمی برخوردارند، ولی در عوض آسیب بسیار زیادی به دشمنان وارد می ‌کنند. اساسین ها به صورت نامحسوس در نقشه، لاین‌ ها یا جنگل پرسه می ‌زنند و در انتظار شکار کمین می کنند.

اگر دوست دارید قاتلی در سایه ‌های بازی موبایل لجندز باشید و دشمنان را از بین ببرید، نقش Assassin بهترین شخصیت برای شما خواهد بود. Fanny, Helcurt و Hayabusa از اساسین‌ های محبوب بازی موبایل لجندز هستند.

Mages

Mages  کاراکترهایی هستند که از دور به دشمنان آسیب وارد می ‌کنند و شخصیت‌ هایی با توانایی ‌های بالا هستند. این شخصیت ها دارای مانای بالا هستند ولی در عین حال استقامت کمی دارند و با تکیه‌ بر جادوهای قدرتمند خود برای از بین ‌بردن دشمنان و کنترل آنها وارد عمل می‌ شوند. اگر استفاده از جادوها برای آزار دادن حریف خود را دوست دارید، انتخاب یک شخصیت Mage  یا همان جادوگر از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بودAlice, Eudora و Harith از جادوگرهای بازی بازی mobile legends هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

Marksmen

هدف این کلاس در بازی به ‌قتل ‌رساندن نیروهای دشمن است. شخصیت هایی با این کلاس دارای قدرت آسیب رسانی بالا، اما استقامت و سرعت تحرک کم هستند. مارکسمن‌ ها با از بین ‌بردن نیروهای دشمن در تیم فایت (نبردهای گروهی) می ‌توانند کمک بسیار زیادی به پیروزی تیم کنند. اگر شما عاشق وارد کردن آسیب های چشمگیر به دشمن هستید و از کشتن آنها لذت می ‌برید، انتخاب چنین کلاسی بسیار به شما پیشنهاد می شود. اگر بخواهیم تعدادی از این شخصیت های مارکسمن‌ را به شما معرفی کنیم می توانیم  Miya, Layla و Lesley را به عنوان بهترین های این کلاس نام ببریم.

Supports

کلاس Supports یا همان پشتیبان‌ها از اساسی ترین مهره های هر تیم در بازی موبایل لجندز هستند. آنها مانند جادوگرها دارای بازه مانا بالایی هستند، اما از استقامت کمی در برابر حملات برخوردار هستند. با همه این موارد، Spellهای آنها به پشتیبان ها این امکان را می دهد که هم‌ تیمی ‌های خود را زنده نگه ‌دارند. اگر ترجیح می‌ دهید در نبرد عقب بایستید و به تیم خود قوا دهید، ایفای نقش با این کلاس بسیار به شما توصیه می شود. از شخصیت های پشتیبان مهم در بازی می توان به. Angela, Diggie و Rafaela اشاره کرد.

 

انواع هیروهای بازی Mobile legends

 

انواع هیروهای بازی Mobile legends

پس از معرفی کلاس های بازی به هیروهای بازی mobile legends می رسیم. بازی موبایل لجندز حدود 20 هیرو دارد که در اینجا می خواهیم مهم ترین و جذاب ترین آنها را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب ممکن را که مناسبتان هست را انتخاب کنید.

 Aamon

یکی دیگر از هیروهای بازی موبایل لجندز آمون است. این قهرمان هر دفعه که با یکی از مهارت‌ های خود به دشمن ضربه وارد می کند، وارد حالت استتار شده و در این حالت دشمن این امکان را ندارد که او را مورد هدف قرار دهد. یکی دیگر از توانایی ‌های این شخصیت این است که، هر بار که آمون مهارتی را به کار می‌ گیرد یا با یک حمله مهارتی یا Basic پیشرفته به دشمن ضربه وارد می کند، زره خود را شارژ می ‌کند. با 5 بار شارژ زره، آمون در حمله بعدی خود 6 shards را به سمت هدف پرتاب می‌ کند که هر قطعه  بیشتر از 15 درصد کل قدرت جادویی آمون آسیب به دشمن وارد می‌ کند. سپس shards در اطراف هدف پراکنده می شوند.

از جمله قابلیت ‌های شخصیت آمون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت حرکت:  250
  • قدرت حمله فیزیکی:  115
  • سرعت حمله: 878
  • قدرت دفاع جادویی:  15
  • قدرت دفاع فیزیکی: 19
  • مانا:  455
  • قدرت قانون مانا: 2

Akai

یکی دیگر از شخصیت های بازی موبایل لجندز که از هیروهای محبوب به شمار می آید، آکای است. آکای در جهت هدف شلیک می ‌کند و بیشتر از 50 درصد کل حمله فیزیکی آن را آسیب فیزیکی به دشمنان تشکیل می دهد. اگر آکای در طول این فرآیند به یک قهرمان دشمن ضربه وارد کند، او را به مدت 0.5 ثانیه به هوا پرتاب می کند و می ‌تواند یک بار در همان جهت بچرخاند.

آکای این توانایی را دارد که حرکت Headbutt را در حین چرخش سنگین انجام دهد. آکای ​​با بدن خود به زمین می ‌کوبد و با این حرکتش ضربه سنگینی را به دشمنانی که در آن منطقه هستند وارد می کند.

از جمله قابلیت‌ های شخصیت آکای عبارت است از:

  • سرعت حرکت:  260
  • قدرت حمله فیزیکی: 115
  • سرعت حمله: 85
  • قدرت جادویی:  ندارد
  • قدرت دفاع جادویی:  10
  • قدرت دفاع فیزیکی:  19
  • مانا:  422
  • قدرت مانا: 12
  • قدرت زره:  24
  • کلاس:  Fighter

Aldous

یکی دیگر از قهرمان های موبایل لجند آلدوس است. آلدوس بعد از هر 2 حمله اولیه خود، یک سپر به مدت 3 ثانیه به دست می ‌آورد. این قابلیت فقط هر 5 ثانیه یک بار برای این هیرو فعال می شود. همچنین آلدوس انرژی درونی خود را رهاسازی می کند تا حمله اولیه بعدی خود را تقویت کند تا بیشتر از 100 درصد کل حمله فیزیکی خود، آسیب فیزیکی به دشمن وارد کند. هنگام حمله این قهرمان به مینیون ‌ها و کریپ ها، آسیب Basic Attack تقویت شده تا 300 درصد افزایش می‌ یابد.

یکی دیگر از قابلیت‌ های شخصیت آلدوس این است که او می‌ تواند به مدت 5 ثانیه زاویه دیدی به همه دشمنان به دست آورد. در طول این مدت، اگر آلدوس دوباره از این مهارت استفاده کند، می ‌تواند به سمت یک قهرمان دشمن حرکت کند. هنگامی که آلدوس به آن قهرمان دشمن ضربه می ‌زند، آسیب فیزیکی معادل 400 تا 750 به دشمن وارد می ‌کند و دشمن را برای 1 ثانیه به عقب نشینی مجبور می کند.

از جمله قابلیت‌ های مهم این شخصیت می توان موارد زیر را نام برد:

  • سرعت حرکت:  260
  • قدرت حمله فیزیکی:  129
  • سرعت حمله: 85
  • قدرت جادویی:  ندارد
  • قدرت دفاع جادویی:  10
  • قدرت دفاع فیزیکی:  22
  • مانا:  405
  • قدرت مانا:  18
  • قدرت زره:  24
  • کلاس:  Fighter

Balmond

یکی از بهترین هیرو فایترهای موبایل لجند بالموند است. این قهرمان پس از اصابت سلاحش به هدف، بلافاصله به مدت 2 ثانیه 30 درصد حرکت دشمن را متوقف می ‌کند. این هیرو به مدت 3 ثانیه، تبر بزرگش  را  می تواند 7 بار تکان دهد و به طور مداوم بیشتر از 50 درصد کل حمله فیزیکی، آسیب فیزیکی به دشمنانی که در نزدیکی اش هستند وارد کند.

هر بار که یک دشمن توسط مهارت  بالموند مورد اصابت قرار می‌ گیرد، آسیب بعدی که توسط این هیرو به این دشمن وارد شود 25 درصد افزایش پیدا می کند.

از مهم ترنی قابلیت های این شخصیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت حرکت:  260
  • قدرت حمله فیزیکی: 116
  • سرعت حمله: 85
  • قدرت جادویی:  ندارد
  • قدرت دفاع جادویی:  10
  • قدرت دفاع فیزیکی: 25
  • قدرت مانا:  ندارد
  • قدرت زره:  ندارد
  • کلاس:  Fighter

Carmilla

یکی دیگر از قهرمان های این بازی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم کارمیلا است. کارمیلا دفاع فیزیکی و جادویی را از قهرمانان دشمن در حالی که به آنها آسیب وارد می ‌کند دزدیده و دفاع دشمن تنها یک بار در 5 ثانیه قابل سرقت است. یکی از قابلیت‌ های این هیرو این است که 2 گل زر را فرا می ‌خواند که به مدت 5 ثانیه دور او می ‌چرخند.

وقتی که این گل‌ ها به دشمن ضربه وارد می کنند، سرعت چرخش را افزایش می ‌دهند و آسیب جادویی زیادی را به هدف وارد می‌ کنند. کارمیلا همچنین انرژی حمام خون را ذخیره می ‌کند و سرعت حرکت خود را تا 70 درصد افزایش می ‌دهد.

از جمله توانایی های این شخصیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت حرکت:  197
  • قدرت حمله فیزیکی:  118
  • سرعت حمله:  112
  • قدرت جادویی:  ندارد
  • قدرت دفاع جادویی:  10
  • قدرت دفاع فیزیکی:  13
  • مانا:  477
  • قدرت مانا:  37
  • قدرت زره:  ندارد
  • کلاس:  Support

 

چگونه هیروهای موبایل لجندز را آنلاک کنیم؟

 

در بازی موبایل لجندز هر هفته هشت هیرو به صورت رندوم در قرعه کشی رایگان قرار می گیرند. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که با این هیروها در حالت unranked بازی کنید. اگر شما عضویت starlight در بازی را دارید می توانید به هیروهای رایگان استارلایت نیز دسترسی داشته باشید. و تفاوت این گزینه با گزینه قبلی این هست که می توانید در حالت ranked با آنها مبارزه کنید.

شما می توانید شخصیت های موبایل لجندز را با battle point ها آنلاک کنید که در ادامه به بررسی کامل نحوه بدست آوردن بتل پوینت ها می پردازیم. همچنین شما می توانید این شخصیت ها را با استفاده از hero fragments ، Tickets و الماس هایی که در طول بازی بدست آورده اید نیز آنلاک کنید.

 

مبارزه های گروهی در موبایل لجندز

 

مبارزه های گروهی در موبایل لجندز

 

همانطور که در ابتدای این مطلب به آن اشاره کردیم توانایی و مهارت انجام کارهای تیمی در بازی موبایل لجندز از اهمیت بالایی برخوردار است. به این گونه که اگر می خواهید در مبارزات این بازی موفق عمل کنید و برنده شوید باید به خوبی با اعضای گروهتان همکاری کنید. در این صورت حتما در بازی موفق خواهید بود.

این بازی نیاز به تعامل اعضای گروه با یکدیگر دارد، پس اگر به دنبال بازی‌ های انفرادی هستید، موبایل لجندز قطعا برای شما گزینه مناسبی نیست. بدون داشتن یک مبارزه تیمی موفق، شانس پیروزی شما کاهش پیدا می ‌کند. اگر به دنبال بالا بردن شانس موفقیت در نبردهای خود هستید باید به برخی از نکات زیر توجه کنید توجه کنید.

اولین نکته  ای که باید به آن توجه کنید این است که شما باید موقعیت خود را درک کنید و مطمئن شوید که در موقعیت درستی قرار دارید.

 نکته حائز اهمیت دیگر این است که به ترکیب تیم و قهرمان ‌ها توجه کنید تا بتوانید بهترین دفاع و حمله را داشته باشید. همچنین سعی کنید اولویت و هدف خود را مشخص کنید تا بتوانید با تمرکز بر آن یک مبارزه خوب داشته باشید.

اگر بخواهیم برخی از قهرمان ‌هایی که در مبارزات تیمی، عملکرد خوبی دارند را نام ببریم می توانیم به قهرمان هایی از جمله: Lancelot، Fanny، Hanzo، Helcurt و Natalia اشاره کنیم.

در مبارزات تیمی مهم‌ ترین نکته، برقراری ارتباط درست با اعضای تیم خود است. به همین منظور سعی کنید با تیم خود در ارتباط باشید و بدون هماهنگی کاری انجام ندهید تا بتوانید دشمن را به بهترین شکل شکست دهید.

 

آموزش بازی آنلاین در mobile legends

 

بازی Mobile Legends بخش ‌های مختلفی دارد که بیشتر این بخش ها در قالب بخش های ۵ علیه ۵ نفر انجام می ‌شود که شما در قالب تیم آبی یا قرمز در بازی به مبارزه با تیم رقیب خواهید پرداخت. بخش های بازی موبایل لجندز به صورت زیر هستند:

  • بخش مبارزه با هوش مصنوعی (درواقع همان بخش آموزشی بازی است)
  • بخش کلاسیک
  • بخش رنک
  • Brawl
  • بخش بتل رویال

شما در طول بازی باید یک قهرمان از بین سبک‌ های مختلف موجود در بازی مثل تانک، جنگجو، ساپورت یا غیره را انتخاب کنید که اگر با تیم هماهنگی بهتری وجود داشته باشید، می‌ توانید انتخاب‌ های بهتری نیز انجام دهید. در نقشه  های کلاسیک، مبارزه با هوش مصنوعی و رنک، شما سه مسیر را برای حمله به دشمن و نابودی تاورها و رسیدن به قلعه اصلی پیش رو دارید. شما در مسیر خود موجوداتی را مشاهده می کنید که کشتن آنها مزیت‌ هایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

در حالت Brawl هر ۱۰ قهرمان باید از یک مسیر حرکت کنند و مسیر محیط مستقیم است که چالش بیشتری نسبت به نسخه کلاسیک دارد و نیاز به تجربه و قهرمان بهتری نیز دارد. حالت رنک بازی نیز دارای دو محیط متفاوت است که محیط اول، محیط مشابه با محیط کلاسیک است و محیط دوم نسخه متفاوت ‌تر آن نسبت به محیط اول بازی به شمار می ‌رود.

بازی mobile legends به دلیل داشتن نقشه های متفاوت و قهرمان های جذاب و با گرافیک بالا توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند و جذابیت خودش را حفظ کند و پس از مدتی بازی کردن خسته کننده نشود. بااین‌حال، تنوع بازی در این بخش ها خلاصه نمی ‌شود و بازی دارای حالت بتل رویال نیز است.

 حالت بتل رویال بازی با دیگر بتل رویال ‌های موجود در دنیای بازی ها مانند بازی پابجی و بازی Fortnite تفاوت زیادی دارد و شما با انتخاب قهرمان خود باید در قالب تیم‌ های سه نفره به ترکیبی از چند نقشه مختلف وارد شوید که این موضوع کاملا تصادفی است و شما در آن نقشی نخواهید داشت. در طول بازی شما این وظیفه را دارید که با موجودات داخلی بازی به مبارزه بپردازید و در ادامه بازی با دیگر بازیکن ‌ها نیز رو به رو خواهید شد.

به این نکته توجه کنید که در بخش بتل رویال بازی به هماهنگی و کار تیمی بیشتری نیاز خواهد داشت و شما به خودی خود نمی توانید که از میدان نبرد زنده و برنده خارج شوید. کشتن هر موجود یا بازیکن به شما قابلیت‌ هایی را مثل افزایش نوار سلامتی یا ارتقای شخصیت خواهد داد و بهتر است پیش از مواجه شدن با دیگر بازیکن ‌ها، در ابتدا شخصیت خود را ارتقا دهید که برای آن نیاز به مبارزه با موجودات اطراف محیط دارید. بخش بتل رویال در مجموع تجربه خوب و متفاوتی در بازی موبایل لجندز است، اما در مقایسه با دیگر بخش‌ های این بازی هنوز جای ارتقای زیادی دارد و نمی ‌توان آن را تجربه خیلی کاملی به حساب آورد. 

نکته ای دیگر درباره این بازی این هست که یک بازی معمولی Mobile Legends به طور متوسط ​​در مدت زمانی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اجرا می ‌شود. این موضوع برخلاف برخی دیگر از بازی ‌های MOBA از جمله Dota 2 و League of Legends است؛ زیرا انجام این بازی ‌ها در کامپیوترهای شخصی می ‌تواند به مدت ۴۰ دقیقه تا یک ساعت طول بکشد.

 

چگونه در بازی موبایل لجندز برنده شویم؟

 

چگونه در بازی موبایل لجندز برنده شویم؟

برای برنده شدن در بازی موبایل لجندز شما باید Base inhibitor دشمن یا همان تیم مقابلتان را نابود کنید. اما قبل از اینکه بتوانید به برج اصلی رقیب نزدیک شوید و آن را نابود کنید لازم است که موانعی که در طول مسیر برج با آنها مواجه می شوید را نابود کنید. در طول مسیر نزدیک شدن به برج دشمن شما باید علاوه بر جنگیدن با موانع سر راهتان از خودتان هم دفاع کنید که این دفاع با توجه به قهرمانی که انتخاب کردید و قدرت هایش متفاوت خواهد بود. همچنین شما باید با اعضای تیمتان هم هماهنگی لازم را داشته باشید تا بتوانید با کمک یکدیگر برج رقیب را نابود کنید و برنده راند شوید.

 

Battle points در بازی موبایل لجندز چیست؟

 

Battle Points یا به فارسی امتیازات نبرد، امتیازهایی در بازی هستند که هر بازیکن در طول بازی آنها را به دست می ‌آورد. به بیانی دیگر می توان گفت که این امتیازها نقش پول ‌های درون بازی را ایفا می کنند. در ابتدای بازی تعدادی قهرمان ‌های رایگان در اختیار شما قرار می ‌گیرد؛ اما برای ارتقا و یا خرید قهرمان‌ های جدید شما همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، به Battle Points نیاز دارید.

امتیازات نبرد این امکان را ندارند که تبدیل به الماس شوند. در ادامه به شما می گوییم که به چه صورتی می توانید الماس تهیه کنید. همچنین شما نمی توانید برای خرید شکلک ‌های جنگی و پوسته ‌ها نیز از آنها استفاده کنید. به طور عمده هر بازیکن می ‌تواند از طریق بازی‌ کردن Battle Points به دست بیاورد؛ اما راه های دیگری نیز برای افزایش آنها وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به مواردی مانند موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش موارد استفاده نشده از موجودی
  • باز کردن صندوق‌ های پاداش
  • پاداش‌ های فصلی
  • تماشا تبلیغات
  • انجام ماموریت های روزانه و هفتگی
  • باز کردن پیام‌ های ارسالی بازی به ایمیل
  • داشتن اعتبار بالا
  • تکمیل دستاوردها

چگونه در بازی mobile legends الماس بدست آوریم؟

 

چگونه در بازی mobile legends الماس بدست آوریم؟

اگر می خواهید که در این بازی الماس بدست آورید باید پرداخت درون برنامه ای انجام دهید و یا با خرید گیفت کارت موبایل لجندز این الماس ها را تهیه کنید. پک ها الماس در بازی موبایل لجندز از 250 الماس شروع می شود و تا 5000 الماس ادامه دارد. و قیمت این الماس ها به این صورت است که به ازای هر 250 الماس شما باید 4.99 دلار پرداخت کنید.

ممنون که تا انتهای این مطلب با گیفت استاپ همراه بودید. امیدواریم که توانسته باشیم به سوال های شما در ارتباط به بازی موبایل لجندز پاسخ داده باشیم. خوشحال می شویم اگه تجربیات خودتان در ارتباط با این بازی را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. همچنین اگر در زمره ی بازی دوستان قرار دارید، بهتر است بدانید که با خرید گیفت کارت استیم و همچنین خرید گیفت کارت ایکس باکس نیز میتوانید به دنیایی از بازی های پولی دست پیدا کنید.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !