گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت بلیزارد چیست؟

گیفت کارت بلیزارد چیست؟

در این قسمت میخوایم بدونیم که گیفت کارت بلیزارد چی هست و به چه کاری میاد...


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

بلیزارد (Blizzard) یکی از مطرح ترین و محبوب ترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید بازی های رایانه ای و البته یک رسانه نیز در این حوزه به شمار می آید. در واقع سرویس های بازی آنلاین این شرکت تحت عنوان بتل نت کار می کنند و این مجموعه نرم افزاری بزرگ و محبوب آمریکایی در همان ابتدا با انتشار بازی های نقش آفرینی و استراتژیک توانست توجه علاقمندان به این سبک ها را به خود جلب کند. گیفت کارت بلیزارد بتل نت نیز عنوانی است که توسط استورهای نرم افزاری و فایل دیجیتال در سراسر دنیا از سوی این شرکت به فروش می رسد. 

در واقع اگر قصد استفاده از برخی خدمات بازی های آنلاین و یا خرید از استور و پرداخت درون بازی را دارید، ناگزیر هستید که این گیفت کارت ها را تهیه نمایید. در مقابل موارد ذکر شده کاربران ایرانی که قصد استفاده از این گیفت کارت را داشته باشند نیاز است که آی پی خود را طبق روال معمول که ما در این حوزه با آن مواجه هستیم تغییر دهند.

 

مزایای گیفت کارت بلیزارد بتل نت

 

اگر از علاقمندان به بازی های وارکرفت شرکت بلیزارد باشید، احتمالاً می دانید که بتل نت اصلی ترین و مهم ترین ورژن آن است. در واقع ماجراجویی و هیجان از رکن های اساسی این بازی به حساب می آید.  در صورتی که مایل به انجام پرداخت های درون برنامه ای بتل نت هستید، می توانید این کارت را با گیفت کارت بلیزارد به صورت اختصاصی و مستقیم انجام دهید.

در واقع این سرویس نیازی به پرداخت حق عضویت ندارد و شما می توانید به راحتی در آن حساب کاربری ایجاد کنید. یکی از مهم ترین مزیت هایی که این گیفت به شما می دهد، امکان خرید انواع بازی های این سرویس، آیتم های مختلف بازی و پرداخت های درون برنامه ای است. همین طور گیفت کارت های بتل نت تاریخ انقضا ندارند و شما پس از خرید به راحتی می توانید در هر زمانی از آن ها استفاده کنید. حتی فراتر از این موضوع اگر در نزدیکان خود علاقه مندی به بازی های بلیزارد دارید، می توانید با گیفت کارت اختصاصی او را سورپرایز کنید.

 

آموزش ساخت اکانت بلیزارد

 

 

در صورتی که قصد استفاده از این گیفت کارت را دارید، در وهله اول باید یک اکانت در وب سایت بلیزارد ایجاد کنید. پس از آن شما می توانید گیفت کارت خود را در آنجا وارد و در نهایت حساب خود را شارژ و یا اصطلاحاً ریدیم کنید. البته باید در نظر داشته باشید که ساخت اکانت صرفاً با آی پی غیر ایران انجام شود.

 

  1. یک نرم افزار تغییر آی پی مورد استفاده قرار دهید. بهتر است که از آی پی ثابت برای این دسترسی کمک بگیرید.
  2. وارد وب سایت بلیزارد شده و روی گزینه My Account کلیک کنید. حالا می توانید گزینه ساخت حساب کاربری رایگان را انتخاب کنید. 
  3. در اولین کادر شما باید کشور موردنظر خود را وارد نمایید. بر اساس روال خرید گیفت کارت از وب سایت های ایرانی پیشنهاد ما این است که به سراغ کشور آمریکا بروید و آن را انتخاب نمایید؛ دقت داشته باشید که وقتی ریجن آمریکا را انتخاب می کنید باید گیفت کارت شما نیز صادر شده برای کشور امریکا و بر حسب دلار و همین ریجن باشد.
  4. در مرحله بعدی نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. First Name و Last Name
  5. آدرس ایمیل خود را دقیق و درست وارد کنید و در مرحله بعدی لازم است کدی که برای شما ارسال می شود را از ایمیل دریافت و ثبت کنید.
  6. یک رمز عبور مناسب با ترکیب کاراکترهای عدد و حروف و نشانه ثبت کنید. حالا اکانت شما ساخته شده است و می توانید با همین وضعیت از آن برای ریدیم کردن گیفت کارت بلیزارد استفاده نمایید. دقت داشته باشید حتماً برای این کار دوباره از آی پی ریجن و لوکیشنی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید استفاده کنید.

 

چگونه گیفت کارت بتل نت بخریم؟

 

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای کاربران ایرانی مطرح می شود، این است که با وجود تحریم ها و عدم دسترسی به فروشگاه های خرید گیفت کارت، چگونه می توانیم خودمان آن را تهیه کنیم؟ در این مورد باید خاطرنشان شویم که گیفت کارت بلیزارد در حال حاضر توسط فروشگاه های ایرانی عرضه می شود. البته که حاشیه سود آن ها و رقمی که برای گیفت کارت ها تعیین می کنند متفاوت است. در این مورد می توانید مقایسه های لازم را انجام داده و در نهایت با یک پرداخت بانکی ساده از درگاه های عضو شبکه شتاب گیفت کارت را خریداری کنید.

 

 در صورتی که به تازگی با سرویس گیفت کارت بتل نت بلیزارد آشنا شده اید، قصد خرید این کارت هدیه را دارید و می خواهید پرداخت های درون برنامه ای را به صورت مستقیم و از طریق ریدیم کردن گیفت کارت آن انجام دهید ممکن است سوالاتی برای شما مطرح شود که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد.

 

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا امکان خرید با مسترکارت و ویزاکارت وجود دارد؟

در سرویس پرداخت برای بازی های این مجموعه در صورتی که مایل باشید می توانید از مسترکارت و ویزاکارت نیز برای پرداخت استفاده کنید که مستقیم از طریق حساب های بانکی انجام می شود. البته این کار برای ایرانیان دردسرهای زیادی را به همراه دارد. معمولاً لازم است که برای فعال سازی این حساب ها میلیون ها تومان هزینه شود.

مزیت خرید گیفت کارت بلیزارد بتل نت چیست؟

در واقع با دسترسی به کد این گیفت کارت ها شما می توانید پرداخت های درون برنامه ای و بخش آیتم بازی های وارکرفت را به راحتی انجام دهید. همین طور اگر مایل نیستید که از حساب های بانکی با هویت خودتان برای پرداخت استفاده کنید، بهره گیری از کارت هدیه یک مزیت به حساب می آید.

آیا می توان با آی پی ایران گیفت کارت را ریدیم کرد؟

در این مورد باید خاطرنشان شویم که در حال حاضر سرویس های بلیزارد اجازه پرداخت توسط کاربران ایرانی را نمی دهند و در نتیجه حتی اگر فکر می کنید که در سرویس های بین الملل این کار ممکن است، حتماً آی پی خود را به کشور ریجن اکانت یا گیفت کارت تغییر دهید تا در آینده دچار مشکلات احتمالی نشوید.

گیفت کارت بلیزارد چه امکانات دیگری دارد؟

در حال حاضر شما می توانید با خرید گیفت کارت بلیزارد از امتیازاتی چون خرید از بتل نت، دریافت لوت باکس های بازی، خرید انواع پک های امتیاز، پرداخت های دیگر در شبکه بتل نت و... استفاده کنید و حتی امکان هدیه به دوستان و مشترکین در بتل نت نیز از همین طریق وجود دارد.

سرویس بتل نت شامل چه بازی هایی می شود؟

در حال حاضر عناوینی نظیر کالاف دیوتی، دنسیتی و وارکرافت از جمله محبوب ترین و برجسته ترین عناوین بازی های شرکت بلیزارد هستند که شما می توانید از طریق ریدیم کردن کدهای این گیفت کارت به آنها دسترسی داشته و از امتیازات فروشگاه این بازی ها استفاده کنید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !