گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نحوه فعال سازی و ریدیم کردن گیفت کارت پابجی pubg

نحوه فعال سازی و ریدیم کردن گیفت کارت پابجی pubg

عزیزان برای اینکه نحوه فعال سازی گیفت کارت پابجی را یاد بگیرید حتما این بخش را مطالعه کنید...


زمان تقریبی مطالعه : ۷ دقیقه

برای فعال سازی گیفت کارت پابجی یا اصطلاحاً ریدیم در درجه اول باید به این موضوع توجه کنید که آن را از چه طریقی خریداری کرده اید؟ آیا این گیفت کارت ارزی است یا به صورت مستقیم می توانید کد آن را ریدیم کرده و یوسی دریافت کنید. در هر دو صورت ما در ادامه آموزش کامل آن را به شما توضیح خواهیم داد. در حال حاضر ریدیم کردن اکانت های پابجی با آی پی ایران امکان پذیر نمی باشد.

در نتیجه در تمامی شرایط شما حتماً باید آی پی اینترنت خود را به کشور دیگری تغییر دهید. این کشور باید هماهنگ با ریجن اکانت شما باشد. پس از آن دقت کنید که حتماً آی پی شما تغییر کرده باشد.

برای بررسی این موضوع می توانید عبارت What is my ip را در اینترنت جستجو نموده و وارد یکی از سایت ها شوید. اطلاعات کامل لوکیشن آی پی در اختیار شما قرار می گیرد و به راحتی می توانید از این موضوع اطمینان حاصل کنید. پیش از هر کاری در صورتی که اکانت پابجی ندارید، پیشنهاد می کنیم که از آموزش نحوه ساخت حساب کاربری در پابجی استفاده کنید.

 

آموزش ساخت اکانت پابجی

 

  1. برای این کار با استفاده از یک نرم افزار تغییر آی پی وارد https://www.midasbuy.com/midasbuy/my/redeem/pubgm شوید.
     
  2. در واقع این وب سایت مربوط به ساخت اکانت برای بازی های مجموعه پابجی خواهد بود. 
     
  3. در بخش بالای صفحه گزینه Login را انتخاب کنید.
     
  4. در منوی پیش و رو، روی Register  کلیک کنید.
     
  5. اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. دقت نمایید که در این قسمت علاوه بر رمز عبور و... از شما آدرس ایمیل خواسته می شود. حتماً آن را به درستی وارد کنید که بارها به این ایمیل نیاز خواهید داشت.
     
  6. در همین مرحله پس از اتمام ثبت نام باید وارد صفحه تایید حساب خود شده و در ایمیل خود، روی لینکی که از سوی شرکت توسعه دهنده پابجی ارسال می شود کلیک کنید.

آموزش فعال سازی گیفت کارت پابجی موبایل

 

در صورتی که گیفت کارت شما ارزی و دلاری است. باید برای این کار وارد وب سایت https://www.pubgmobile.com/pay  شوید. اگر این کار را بدون نرم افزار تغییر آی پی انجام دهید با خطای دسترسی کشور مواجه می شوید. در نتیجه حتماً آی پی اینترنت خود را تغییر داده و مجدداً تلاش کنید.

  1. در صورتی که وارد حساب کاربری خود شده باشید، می توانید با کلیک روی گزینه Redeem در بالای همین صفحه، کد خود را ثبت کنید. این کد برای شما ایمیل یا پیامک شده است.
     
  2. پس از این که کد گیفت کارت پابجی را ثبت می کنید سایت به صورت خودکار نام کاربری تان را به شما نمایش می دهد. دقت کنید که عملیات ریدیم را به اشتباه برای یک حساب کاربری دیگر انجام ندهید. در این صورت امکان بازپس گیری آن را نخواهید داشت.

 

برای این که بتوانید عملیات ریدیم را در وب سایت بالا انجام دهید، لازم است که نام کاربری خود را بدانید. اگر تاکنون به نام کاربری دسترسی نداشته و یا آن را ثبت و کپی نکرده اید، برای لحظه ای وارد محیط بازی پابجی موبایل شوید، در منوی پیش و رو و در همان صفحه ای که روی گزینه START تپ می کنید، روی پروفایل خود تپ کنید، پروفایل شما در واقع نمایشگر تصویرتان خواهد بود.

حالا و در این بخش می توانید ID خود را ببینید که به صورت عددی درج شده است. آن را کپی کنید و در وب سایت مربوط به پابجی موبایل و بخش پرداخت ثبت کنید.

 

آموزش فعال سازی گیفت کارت یوسی پابجی

 

یکی دیگر از روش هایی که به واسطه آن می توانید اکانت خود را شارژ کنید، استفاده از گیفت کارت یوسی است. در واقع این گیفت کارت دلاری یا یورو نیست و به صورت مستقیم حساب شما را شارژ می کند. دیگر نیازی نیست که در بخشی جداگانه در ازای پرداخت واحدهای ارزی بین المللی، یوسی بخرید.

 

  1. برای این که بتوانید گیفت کارت یوسی خود را فعال کنید لازم است که وارد وب سایت https://www.midasbuy.com/midasbuy/ot/redeem/pubgm شده و یا این که در همین سایت در بخش VIP زمانی که به حساب کاربری خود لاگین شده اید روی گزینه ریدیم یا Redeem کلیک کنید.
     
  2. بر اساس چیزی که در بخش بعدی مشاهده می فرمایید، وب سایت واسط خرید پابجی از شما می خواهد که به جهت انجام مراحل پرداخت، ID  و کد ریدیم گیفت کارت خود را وارد کنید.
     
  3. نخست آی دی خود را پیست کرده و روی گزینه OK کلیک کنید تا اطمینان حاصل شود همه چیز درست است.
     
  4. پس از آن کد ریدیم گیفت خود را پیست و روی گزینه OK پایین صفحه کلیک کنید.
     
  5. در این وضعیت مشاهده می فرمایید که اکانت شما با موفقیت شارژ شده است و یوسی به حسابتان واریز شده. البته همان طور که گفتیم در تمامی این روش ها شما نیاز به استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی خواهید داشت و پیش از هر کاری باید حتماً نسبت به تغییر صحیح آی پی خود به کشور مقصد اقدام نمایید.
     
  6. معمولاً گیفت کارت پابجی به صورت گلوبال در وب سایت های ایرانی و خارجی به فروش می رسد.

 

ریدیم کردن گیفت کارت گوگل پلی در پابجی

 

یکی دیگر از روش هایی که قبلاً در بخش مربوط، در خصوص آن توضیحاتی به شما ارائه دادیم، حالت ریدیم و شارژ کردن اکانت با استفاده از گیفت کارت های پلی استور و اپ استور است. برای این کار شما می توانید از روشی که توضیح می دهیم استفاده کنید.

 

  1. نخست یک گیفت کارت گوگلی پلی تهیه نمایید.
     
  2. روی گزینه اتصال به گوگل پلی در تنظیمات بازی تپ کنید.
     
  3. می توانید برای خرید اکانت پرایم پلاس نیز از این حالت استفاده کنید، به همین جهت روی لوگوی پرایم پلاس که یک علامت تاج است تپ کنید.
     
  4. دکمه Buy  یا خرید را انتخاب کنید تا به نرم افزار گوگل پلی ارجاع داده شوید.
     
  5. در منوی پیش و رو روی گزینه Payment methods کلیک کنید.
     
  6. Redeem code را انتخاب کنید. در صورتی که از شما اطلاعات کاربری و آدرس خواسته شد، می توانید از وب سایت هایی که به شما آدرس و مشخصات تقلبی می دهند استفاده کنید.
     
  7. کد ریدیم گیفت کارت گوگل پلی را وارد کرده و حساب خود را شارژ کنید.
     
  8. در این حالت اکانت شما شارژ خواهد شد و می توانید به راحتی اکانت پرایم پلاس را نیز از طریق گیفت کارت خریداری کنید.

 

در تمامی روش های ریدیم کردن اکانت باید به این موضوع توجه کنید که کدهایی که دریافت می کنید تاریخ انقضا ندارند، اما در عوض یک بار استفاده می شوند و اگر به هر دلیل هنگام ثبت کد و ریدیم کردن اکانت موردنظر را اشتباه وارد کنید، حساب کاربری شخص دیگری شارژ خواهد شد.

معمولاً کسانی که قصد فعال سازی و ریدیم کردن گیفت کارت در بازی ها و نرم افزارها را دارند با یک دغدغه عمومی مواجه می شوند و آن هم عدم تسلط این فضا و اضطراب برای مواردی چون اشتباه وارد کردن اطلاعات می باشد. در ادامه برخی از مهم ترین سؤالات در این حوزه را پاسخ می دهیم.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

تا چه عددی امکان خرید یوسی وجود دارد؟

در حال حاضر محدودیت خاصی برای خرید یوسی و استفاده از آن در نظر گرفته نشده است، اما به هرحال وب سایت های واسط فروش معمولاً رنج کمتر از 5000 هزار را برای این منظور در نظر می گیرند.

آیا ریجن گیفت کارت ها با هم متفاوت است؟

معمولاً گیفت کارت هایی که توسط بسیاری از وب سایت های ایرانی عرضه می شوند، ریجن خاصی ندارند و گلوبال هستند، در نتیجه شما می توانید به راحتی از آن ها روی هر اکانتی استفاده کنید.

چرا باید از نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنیم؟

مشابه بسیاری از سرویس های بین المللی، اروپایی و آمریکایی، ما در لیست تحریم های این استودیوهای بازی سازی قرار گرفته ایم. در نتیجه برای استفاده از تمامی امکانات این سرویس ها و یا گاهی ورود به بازی باید آی پی خود را به کشور دیگری تغییر دهیم. این کار با استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی یا اصطلاحاً گذر از تحریم امکان پذیر است.

تفاوت گیفت کارت پابجی دلاری و یوسی چیست؟

گیفت کارت دلاری به شما امکان ریدیم کردن و پرداخت دلاری و خرید در ازای آن را می دهد، در صورتی که با خرید گیفت کارت های یوسی می توانید مستقیم آن را ریدیم کرده و در ازای آن یوسی دریافت کنید که تعداد یوسی نیز در زمان ریدیم به شما اطلاع داده خواهد شد.

آیا گیفت کارت پابجی تاریخ انقضا دارد؟

گیفت کارت های پابجی چه درصورتی که ریدیم شوند و یا در حالتی که ریدیم نشوند، امکان استفاده بدون محدودیت زمانی را خواهند داشت. البته با توجه به سیاست های شرکت ها در قبال توسعه بخش نرم افزاری، پیشنهاد می کنیم که پس از خرید گیفت کارت خود را ریدیم کنید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !