گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
اکانت اپل موزیک چیست؟

اکانت اپل موزیک چیست؟

در این بخش از مقالات گیفت استاپ به بررسی اکانت اپل موزیک می پردازیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۸ دقیقه

اپل موزیک (Apple Music) یکی از محبوب ترین و برترین سرویس های اشتراک گذاری موزیک است که در سراسر دنیا در دسترس بوده و شما می توانید روی تمامی دیوایس های این شرکت از آن استفاده کنید. در واقع با استفاده از آن شما می توانید به راحتی هر موزیکی را در هر ژانری در میان دسته بندی های مختلفی که در نظر گرفته شده است دانلود و استریم کنید.

البته این دانلود روی حافظه و به صورت سخت افزاری انجام نخواهد شد. بلکه به دلیل حفظ قوانین کپی رایت شما می توانید موزیک ها را در کتابخانه سیو کنید. از یک روی دیگر حالت پریمیوم در این سرویس وجود دارد که برای استفاده بیش از سه ماه می باشد.

یعنی در حالت معمول اکانت اپل موزیک به صورت سه ماهه و رایگان در اختیار شماست؛ اما پس از آن باید اکانت پریمیوم تهیه کنید. سرویس اپل موزیک در حال حاضر به صورت ماهیانه، سه، شش و دوازده ماه در دسترس است که قیمت آن بر اساس نرخ دلار و سیاست های این شرکت و همین طور حاشیه سودی که وب سایت های فروش دریافت می کنند می تواند متغیر باشد. از طرفی فروشندگان گاه به صورت اشتراک فمیلی و گاه به صورت اشتراک اختصاصی اپل موزیک را به فروش می رسانند.

 

چگونه اکانت اپل موزیک بخریم؟

 

اگر قصد خرید اکانت اپل موزیک را دارید، باید بدانید که این کار به صورت مستقیم برای شما فراهم نیست. کاربر ایرانی هستید و به طبع نمی توانید از سرویس های ویزاکارت، مسترکارت و... بهره بگیرید. در مقابل روش های خرید غیرمستقیم و از طریق فروشگاه های واسط امکانی است که در حال حاضر کاربران ایرانی می توانند از آن استفاده کنند. این روش خرید البته معایب خاص خود را نیز داراست. اما به طور کلی اگر قصد خرید اکانت اپل موزیک را دارید، در صورتی که به سراغ وب سایت های معتبر و شناخته شده و معتمد بروید هیچ مشکلی برای شما رخ نمی دهد.

حتی می توانید با تهیه نسخه فمیلی اکانت را به صورت اشتراکی با اعضای خانواده خود استفاده و یا این که هزینه کمتری را برای این منظور پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که سرویس های اپل موزیک در حال حاضر روی تمامی ریجن ها قابل استفاده هستند. دقت داشته باشید که اکانت اصلی و پریمیوم اپل موزیک قیمت بالاتری نسبت به حالت فمیلی داشته و از طرفی سیستم خرید فمیلی محدودیت ها و نقص هایی برای کاربران ایرانی دارد.

 


مزیت های خرید اشتراک اپل موزیک

 

شاید این پرسش هم برای شما مطرح شود که مگر اشتراک گیفت کارت اپل موزیک چه ویژگی مثبتی دارد که این روزها، همه ترجیح می دهند که آن را تهیه کنند و در بین ایرانیان نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در ادامه ضمن بررسی این موارد در این خصوص توضیحات بیشتری را به شما ارائه خواهیم کرد.

 

  • سازگاری با تمامی دیوایس های اپل

    پس از فعال سازی اشتراک اپل موزیک به راحتی می توانید از آن روی تمامی دیوایس های اپل از جمله آی پد، مک بوک، آی مک، مک استودیو، آیفون و... استفاده کنید. این یکی از کلیدی ترین و مهم ترین مزیت هایی است که شرکت اپل در اختیار کاربران خود قرار داده و آن هم یکپارچه سازی اشتراک بین دیوایس ها خواهد بود.
     
  • امکان آپلود مستقیم موزیک های کاربر

    اگر یک هنرمند بوده و مایل به اشتراک گذاری موزیک های خودتان و ساخت اکانت روی این سرویس هستید، باید حتماً اشتراک اپل موزیک تهیه کنید. در غیر این صورت حتی برای پخش موزیک ها نیز دسترسی نخواهید داشت. اگر هنرمند هستید و قصدتان فعالیت در اپل موزیک است، به طبع شما می توانید با استفاده از این سرویس موزیک های خود را به اشتراک بگذارید.
     
  • ساخت پلی لیست و پخش موزیک رادیویی و پادکست

    سیستم پخش موزیک اپل یک امکان فوق العاده دارد و آن هم حالت استریم ایستگاه های رادیویی است. البته این سرویس صرفاً روی موزیک های خارجی عمل می کند و هنوز پادکستی از خوانندگان و سرویس دهندگان ایرانی روی این پلتفرم فعال نشده است. به هرحال شما می توانید این موزیک ها را روی ایستگاه بیتس، اختصاصی شرکت اپل گوش کنید. در مقابل حالت ایجاد لیست پخش و گوش کردن به آن به صورت آفلاین از جمله کلیدی ترین و محبوب ترین امکاناتی است که در اپل موزیک در اختیار کاربران خود قرار داده است. 
     
  • امکان پخش روی هوم پاد، اپل واچ و آمازون اکو

    البته که این سرویس روی تمامی دستیارهای صوتی نیز به راحتی اجرا می شود. حتی اگر از اپل تی وی هم استفاده می کنید. می توانید با استفاده از این سیستم به راحتی موزیک ها را روی آن استریم کرده و حتی در اپل واچ خود به صورت اختصاصی اپل موزیک را راه اندازی کنید. این سرویس مزیت های کلیدی زیادی دارد که از جمله آنها می توان به هماهنگ سازی سیستم پخش با انواع دستیارهای صوتی اشاره کرد. حتی می توانید به راحتی از آن روی دستیار الکسا و آمازون اکو نیز استفاده کنید.
     

مسئله کلیدی دیگر عدم نیاز به پرداخت برای گوش کردن موزیک های مختلف خواهد بود. آلبوم های خوانندگان سراسر جهان در این پلتفرم پس از فعال سازی اشتراک به صورت کامل و نامحدود در اختیار شما قرار می گیرد. ضمن این که نیازی به احراز هویت و... نیز برای خرید اکانت نخواهید داشت و تمامی عملیات در کم ترین زمان ممکن انجام شده و سرویس روی اپل آیدی شما فعال می گردد.

نکات مهم هنگام خرید اشتراک اپل موزیک

 

اگر قصد خرید اشتراک اپل موزیک را دارید لازم است به نکاتی که در ادامه به شما توضیح می دهیم. دقت داشته باشید.

 

  1. حتماً اشتراک اپل موزیک را به شکلی فعال کنید که روی اپل آیدی شخصی شما اجرا شود. در واقع برخی وب سایت ها ممکن است به شما پیشنهاد کنند که اپل آیدی با اشتراک موزیک را همزمان تهیه کنید که این هزینه اضافه است. بسیاری از سایت ها این امکان را به شما می دهند که مستقیماً اپل موزیک روی آیدی شخصی و روی دیوایس شما فعال شود.
     
  2. معمولاً استفاده از اپل موزیک نیازی به تغییر آی پی ندارد و این یک مزیت کلیدی نسبت به اسپاتیفای به حساب می آید. در نتیجه شما می توانید به راحتی از این حالت استفاده کنید.
     
  3. اگر قصد استفاده از اپل موزیک روی اندروید، ویندوز و لینوکس را دارید، باید بدانید که برای هر کدام از این پلتفرم ها نرم افزار جداگانه طراحی شده است.
     
  4. می توانید پس از خرید اشتراک اپل موزیک به راحتی محتوای اختصاصی ایجاد کنید، خوانندگان را دنبال کنید و همین طور آهنگ ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.
     
  5. اپل موزیک از حالت پیشنهاد موسیقی استفاده می کند که یک پلتفرم بی نظیر است. در واقع هوش مصنوعی بر اساس جستجوهای شما موزیک های محبوب و در سلیقه خودتان را به شما پیشنهاد می دهد.

 

موارد مهم قبل از خرید اکانت اپل موزیک

 

پیش از خرید اکانت یا اشتراک اپل موزیک باید در نظر داشته باشید که هر اپل آیدی یک ریجن یا لوکیشن منحصر به فرد دارد. برای این که بتوانید این سرویس را فعال کنید معمولاً باید ریجن اکانت شما روی کشور آمریکا باشد. از طرفی اگر قصد فعال سازی اشتراک از طریق حالت فمیلی را دارید نباید قبلاً عضو یک فمیلی دیگری باشید. حالت خرید خارج از سیستم فمیلی نیز وجود دارد که مزیت های خاص خود را داشته و مناسب کسانی است که قبلاً از حالت فمیلی استفاده کرده و یا به هر دلیلی می خواهند دسترسی کامل به اشتراک موزیک خود داشته باشند.

پس از خرید اطلاعات اشتراک شما و تأیید این که اپل موزیک روی حساب شما فعال شده است، برای شما ارسال خواهد شد. پس از آن به راحتی می توانید بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی، اپل موزیک را در دیوایس خود جستجو و یا آن را از طریق استورها نصب کنید. سپس تمامی موزیک ها بدون محدودیت، چه پریمیوم و چه آهنگ های رایگان در اختیار شما خواهد بود.

سرویس اشتراکی اپل موزیک در حال حاضر بدون هیچ گونه مشکلی روی تمامی اپل آیدی های کاربران ایرانی قابل استفاده است  و در این مورد هیچ محدودیتی هم وجود ندارد. ضمن این که شما می توانید به راحتی آن را روی جدیدترین و قدیمی ترین دیوایس های شرکت اپل اجرا کنید.

اگر هنوز نسبت به خرید اشتراک اپل موزیک اقدام نکرده اید یا در مورد آن تردید دارید؛ پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب سؤالات و پرسش های متداول در خصوص آن را مطالعه نمایید. شاید به پاسخ سوالات خود در این حوزه برسید.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا اپل موزیک روی لپ تاپ قابل استفاده است؟

زمانی که اکانت اپل موزیک را تهیه کنید، با اپل آیدی روی موبایل خود به راحتی می توانید این سرویس را حتی روی مک بوک، آی مک و... نیز تجربه کنید. البته برای سیستم عامل های دیگر نیز نرم افزار مخصوص منتشر شده است که باید آن را از استور و فروشگاه نرم افزاری مربوطه دانلود نمایید.

اشتراک اپل موزیک تاریخ انقضا دارد؟

بله اشتراک های اپل موزیک به محض فعال شدن روی دیوایس شما به صورت روزشمار به پایان اعتبار نزدیک می شوند. معمولاً این سرویس در دوره های زمانی و ماهیانه عرضه می شود و می توانید آن را تهیه نمایید.

خرید اکانت اپل موزیک نیاز به گیفت کارت و ریدیم دارد؟

در حال حاضر و با سرویسی که در دسترس شماست به هیچ عنوان نیاز به ریدیم کردن و همین طور خرید گیفت کارت نخواهید داشت. بلکه اکانت به صورت پریمیوم روی حساب اپل آیدی شما فعال می شود و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

آیا امکان گوش کردن موزیک های ایرانی در اپل موزیک وجود دارد؟

در حال حاضر بسیاری از خوانندگان مطرح ایرانی موزیک ها و آلبوم های جدید و قدیمی خود را روی سیستم های اشتراکی از جمله اپل موزیک و اسپاتیفای در دسترس قرار داده اند. شما به راحتی می توانید این موزیک ها را با جستجوی نام لاتین خواننده بیابید.

آیا امکان تهیه نسخه رایگان اپل موزیک وجود دارد؟

در حال حاضر شرکت اپل برای استفاده از سرویس اپل موزیک موعد ۳ماهه رایگان را در اختیار شما قرار داده است و برای استفاده در دوره های طولانی تر و پس از آن سه ماه، شما نیاز به اکانت پریمیوم خواهید داشت که البته به صورت مستقیم از طریق اپل قابل خریداری نیست.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !