گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
معرفی کامل بازی Albion online

معرفی کامل بازی Albion online

بازی Albion online به بیان ساده و  به عنوان پیش معرفی، یک بازی محبوب استراتژیک و تحت شبکه است که توسط استیم به عنوان یک پلتفرم توسعه عرضه شده است


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

بازی Albion online به بیان ساده و  به عنوان پیش معرفی، یک بازی محبوب استراتژیک و تحت شبکه است که توسط استیم به عنوان یک پلتفرم توسعه عرضه شده است. این بازی به دلیل بهره گیری از جذابیت های ساختاری دقیقا همان عنوانی است که شما از این سبک گیم پلی ها انتظار دارید. آنها در این بازی توانسته اند یک اقتصاد مبتنی بر حضور مستمر را طراحی کرده و به شما اجازه می دهند که داد و ستد کنید تا زنده بمانید. اگر خیلی از زنده ماندنتان خوشحال بودید، حتی می توانید برای پیوستن به اقتصاد های بزرگ نیز وارد یک مبارزه اقتصادی شوید. در این بازی یک گیم پلی جذاب، فوق العاده و نوآورانه در نظر گرفته شده است. می توان گفت که بازی Albion online یک جهان واقعی پیرامون بوده که همه ما در روز با آن درگیر هستیم.

برای استفاده از این بازی میتوانید نسبت به خرید گیفت کارت استیم از فروشگاه گیفت استاپ همین الان اقدام کنید.

 

 

مبارزه برای بقا در بازی Albion online

مبارزه برای بقا در بازی Albion online

 

در هر لحظه ممکن است سیستم مبارزه شما برای بقا در این بازی تغییر کند. برای دسکتاپ و پلتفرم های موبایلی منتشر شده است و در تمام سیستم عامل ها محبوبیت زیادی را به دست آورده است. البته شما برای بقا در این بازی باید سعی کنید یک مبارزه پیوسته را انجام دهید و از آنجایی که تحت شبکه آنلاین اجرا می شود، شاید در نهایت مشابه بسیاری از بازی ها در این سبک باشد. 

فرم کلی بازی مشابه بسیاری از نمونه های مشابه است که در آن شما به عنوان بازیکن فارم انجام می دهید و از این فارم برای حضور در مبارزات استفاده می کنید. قالبی که همیشه تکرار شده اما هنوز هم در برخی بازی ها در آن نوآوری های جذاب و هیجان انگیزی دیده می شود که می تواند ورق را به نفع یک شرکت توسعه دهنده بازگرداند.

 

داستان بازی Albion online

داستان بازی Albion online

 

شما در قالب این بازی یک شهر تصاحب می کنید. این شهر محل زندگی شماست و باید برای بقا در آن مدام بجنگید دشمنان از گوشه کنار کشور ها به شما حمله می کنند. واحد مالی شما نیز مثل بسیاری از بازی های مشابه سکه است. 

نکته مهم که در مورد این بازی وجود دارد و در مورد آن می توان واقعا یک مدال طلا به سازنده داد. آیتم های جذاب و لوت هایی شگفت انگیز است؛ البته منطقا هر چه در مراحل این بازی پیش تر می روید، جمع کردن لوت و امتیاز، کار سخت تری است. شما در نهایت می توانید دنیای غارت خودتان را بنا کنید. بازی Albion online می تواند در یک جزیره یا شهر باشد.

 

می توان گفت که این بازی خیلی هم مبتنی بر پرداخت درون برنامه ای نیست؛ پس اگر هزینه زیادی هم صرف نکنید، صرفا با پیش رفتن در مراحل هم می توانید به نتیجه ای که می خواهید برسید. بازی Albion online فانتزی، سندباکس و همین طور نقش آفرینی بوده و سیستم مبارزه آن هم نبرد رو در رو نیست، بلکه شما هدایت یک زندگی و یک شهر قرون وسطایی را بر عهده دارید که در آن خبری از تکنولوژی روز نبوده و همه چیز به معنای واقعی کلمه کلاسیک است!

 

سیستم مورد نیاز اجرای بازی Albion online

سیستم مورد نیاز اجرای بازی Albion online

در هر زمان میتونین با خرید گیفت کارت استیم  از این بازی زیبا لذت ببرین.

برای اجرای این بازی شما نیاز به یک سیستم عامل 6 بیتی خواهید داشت. حداقل سیستم عامل ویندوز هفت و ایده آل 8 و 10 46 بیتی خواهد بود.

پردازنده مد نظر نیز: Intel/AMD CPU with SSE2 بوده و در نهایت با 4 گیگابایت رم این بازی در بهترین حالت اجراء می شود. بهتر است که پردازنده گرافیکی شما از دایرکت ایکس 10 و بالاتر نیز به خوبی پشتیبانی کند، اما در نهایت ایده آل ترین سخت افزار برای اجرای آن رم 8 و همین طور پردازنده با SSE2 خواهد بود.

 

امتیاز استیم این بازی 7 بوده و واقعا در همان اولین ورود به این بازی، حس سرگرم بودن را به خوبی درک می کنید. از طرفی منتشر کننده آن یعنی شرکت سندباکس اینتراکتیو سعی کرده که در نهایت یک بازی استراتژیک کم حجم، کم دردسر و حتی قابل اجرا روی سخت افزار های خیلی ضعیف را طراحی کند که در این مورد موفق هم عمل کرده است. بازی Albion online واقعا جذاب است.

 

لوت کن و برو جلو!

 

همه چیز در دنیای این بازی لوت است؛ اگر علاقه مند به سبک های MMO هستید، باید بدانید که تجربه آن فوق العاده خواهد بود. تجربیات خود را با دیگران در این بازی به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که قلعه خود را برای مقابله با دشمنان آماده کرده اید. در نهایت هدف این بازی این است که پیش تر برود و بتواند جامعه خود را گسترش دهد. البته همین حالا هم یکی از پرتعداد ترین ها در بین تمامی بازی های موبایل به حساب می آید. در سال های گذشته نقد های زیادی در مورد این بازی نوشته شده و به نوعی می توان گفت که پس از سال 2020 توجه ها به سمت آن جلب شده است.

 

گرافیک، نقطه عطف بازی Albion online

 

گرافیک، نقطه عطف بازی Albion online

 

هرآنچه که نیاز دارید را خودتان ایجاد می کنید. گرافیک این بازی بزرگترین  نقطه عطف آن در مقایسه با تمامی رقبا در این سبک است. به راحتی می توانید در هر لحظه سیستم مبارزه خود را تغییر دهید، برای جنگ آماده شده و مدام گوش به زنگ باشید، درست مثل یک پایگاه فرماندهی عمل می کنید و از لوت کردن خود برای پیشرفت در مسیر بازی استفاده می کنید. هم اکنون می توانید بازی Albion online را در سرور های مختلف تست کنید. 

مهم ترین مزیت این پلتفرم شلوغ بودن آن است. برای تصاحب وقت زیادی دارید اما بهتر است هر ساعتی که می توانید به سمت دشمن حمله کنید. در ابتدا آنها منابع خوبی دارند و مثل تمامی پلتفرم های بازی آنلاین می توانید به خوبی پیش بروید، اما در مقابل اگر کمی سطح شما در بازی بالاتر برود کارتان سخت می شود.

 

نسخه موبایل بازی Albion online

 

نسخه موبایل این بازی نیز چند سالی است که در دسترس قرار گرفته و شما می توانید شایستگی های خود را در دنیای اندروید و ios نیز به همین شکل نشان دهید. البته دقت کنید که در نهایت به عنوان یک کراس پلتفرم  شناخته می شود. روند بازی در نسخه موبایل متفاوت است و به طبع نمی توان از قابلیت ها واسط های گرافیکی خیلی قدرتمند استفاده کرد، اما شما با همان داستانی مواجه هستید که سالها پیش در ورژن کامپیوتر تجربه کرده اید. این بازی خصوصیات و جذابیت های ویژه ای دارد. می توانید از شش جناح به دشمنان خود حمله کنید و امکان ماجراجویی جذاب آن در یک جهان باز نیز برای شما می تواند ساعت ها سرگرمی بدون وصف را به ارمغان بیاورد.

 

شما هر چیزی که در اسکرین شات ها از محیط این بازی می بینید، توسط یوزر ساخته می شود. در واقع به همین دلیل است که آن را مبتنی بر اقتصاد بازیکن می شناسند. از طرفی در نهایت پیشرفت و تسخیر در گروی آن است که وقت کافی برای حضور در بازی Albion online صرف کنید.  باید اعتراف کنیم که کنترلرها در نسخه اندروید و موبایل آن به بهترین شکل ممکن اجرا شده اند. در واقع بسیاری از منتقدان دنیای بازی های ویدیویی بازی Albion online موبایل را برگ برنده ای برای این شرکت می دانند. 

 

نسخه موبایل بازی Albion online

 

گیم پلی جذاب بازی 

 

تنوع لباس ها، اسلحه و مهمات و همین طور کاراکترهای بازی کم نیست. در کشاورزی، همه المان ها به خوبی طراحی شده است از کدو تنبل های بامزه گرفته تا مترسک هایی که انگار یک فیلم وسترن را روایت می کنند. در واقع می توان گفت که زندگی جمع و جوری را می بینید که همه در آن درگیر کار و زندگی خودشان هستند. شما به کلیت بازی مسیر دهی می کنید، با اضافه کردن آیتم ها می توانید ویژگی های مختلف را گسترش و بسط داده و در نهایت آن ها را تقویت کنید.

 

امکان حضور در رقابت های یک نفره، چند نفره و بایس فایت را خواهید داشت. سیاه چاله هایی با پیچیدگی های عجیب نیز پیش و روی شما قرار می گیرد که کمی بازی را برای شما چالشی و سخت می کند. هر یک از اسلحه ها ویژگی ها و قابلیت های مشخصی دارند که به مرور می توانید با کسب امتیاز آنها را به اکانت خود اضافه کنید. حتی اگر در مسیر مبارزه درگیر وضعیتی شدید که حس کردید اسلحه خریداری شده به دردتان نمی خورد، می توانید آن را عوض کنید. 

 

جمع بندی

 

این بازی یکی از گسترده ترین جوامع کراس پلتفرم را به خود اختصاص داده است. می توانید ورژن موبایلی جذاب آن را نیز با همان کاراکترها دانلود کرده و از این فضای رقابتی که توسط استودیوی Sandbox Interactive خلق شده است لذت ببرید. یکی از مزیت های کلیدی این بازی این است که در کمترین زمان، شما حس واقعی گیم پلی را تجربه می کنید و لازم نیست که روزها درگیر باشید. حتما در همان هفته های اول می توانید برای یک اکانت قدیمی دردسرساز باشید و این یکی از مهم ترین، کلیدی ترین مزیت هایی است که در این بازی فوق العاده هیجان انگیز، استراتژیک و در عین حال نقش آفرینی دیده می شود، واژه هایی که خیلی سخت در دنیای بازی سازی در کنار هم قرار می گیرند، حالا معانی درستی پیدا کرده اند.

 

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !