گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
بررسی بازی OlliOlli World

بررسی بازی OlliOlli World

بازی OlliOlli World یکی از جذاب ترین عناوین توسعه یافته توسط مجموعه Roll 7 است که این بار وارد میدان شده تا برخلاف همیشه تمرکزها روی ژانر ورزشی و اصطلاحا اسپرت باشد


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

بازی OlliOlli World یکی از جذاب ترین عناوین توسعه یافته توسط مجموعه Roll 7 است که این بار وارد میدان شده تا برخلاف همیشه تمرکزها روی ژانر ورزشی و اصطلاحا اسپرت باشد. شاید یکی از کلیدی ترین نکات در مورد این بازی، جلوه های گرافیکی آن باشد. اگرچه قبلا از این قبیل بازی ها زیاد منتشر شده است، شاید یکی از آنها سوپر میت بوی باشد که واقعا هم خوب عمل کرد؛ اما شرکت توسعه دهنده بازی OlliOlli World سعی کرده که کمی هوشمند تر پیش برود.

 

شما می توانید این بازی را روی کنسول های نسل هشتمی و نهمی کامپیوترهای شخصی و حتی نینتندو تجربه کنید. وارد یک داستان مشاهیری می شوید که در آن نقش اصلی تان یک اسکیت سوار است که برای اجرای حرکات مهیج و سرگرم کننده تلاش می کند. زمین خوردن ها اگرچه خسته کننده است، اما در نهایت آنها بازی ها را طوری طراحی کرده اند که به اندازه بتواند شما را به خودش جذب کند. اگر اهل بازی های ورزشی هستید، مطمئن باشید که بازی OlliOlli World می تواند یک حس جدید نقش آفرینی را برای شما خلق کند. ما که این امتیاز را به آن ها می دهیم. حداقل در این بخش مطمئن هستیم که موفق عمل کرده اند.

برای استفاده از این بازی پیشنهاد میکنیم نسبت به تهیه گیفت کارت نینتندو از فروشگاه گیفت استاپ خرید خود را انجام دهید.

 

سیستم مورد نیاز اجرای بازی OlliOlli World 

 

سیستم مورد نیاز اجرای بازی OlliOlli World

 

برای اجرای بازی روی سیستم های دسکتاپ، نیاز به سیستم عامل 64 بیتی ویندوز 10 خواهید داشت. این بازی روی سیستم های 32 بیتی اجراء نمی شود. انتظار می رود که پردازنده شما 2.5GHz dual core و بالاتر بوده و حداقل رم 4 گیگابایت در دسترس باشد. علاوه بر آن گرافیک سیستم شما نیز می تواند روی نسخه 530 آن را اجراء کند. اما اجرای بهینه نیاز به GeForce GT 430 یا Radeon HD 5570 (DirectX 10.1 / Shader Model 4.1 خواهد داشت و در نهایت این بازی قرار است حدود 6 گیگابایت از فضای کل سیستم شما را درگیر خودش کند.

 

GeForce GTX 550 Ti  یا Radeon HD 4850 البته باعث می شود که شما تجربه بهتری از گرافیک و گیم پلی این بازی داشته باشید. گفتیم گیم پلی که به طور مفصل در این مورد در ادامه صحبت خواهیم کرد. موضوع مهمی که باید در مورد بازی محبوب اولی اولی بدانید این است که واقعا دوست داشتنی بوده و امتیاز های خوبی را نیز در رتبه بندی های مختلف به دست آورده است. پس می رویم تا ببینیم داستان از چه قرار است؟

 

داستان بازی OlliOlli World 

 

داستان بازی OlliOlli World

با خرید اشتراک نینتندو میتونین از این بازی زیبا لذت ببرین .

این بازی همان طور که از نامش مشخص است، یک داستان فانتزی در دل خود جای داده است. شما وارد یک مسابقه جهانی اسکیت می شوید که از سر کوچه تان شروع می شود. اگر علاقه به اسکیت دارید و تاکنون آن را تجربه نکرده اید، اگر یک اسکیت سوار حرفه ای و استریت هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما به سراغ بازی OlliOlli World بروید. 

 

آنها همه چیز را به بهترین و سرگرم کننده ترین شکل ممکن اجراء کرده اند. کاراکترها نیز مطابق انتظار طراحی شده اند. کاراکتر اصلی بازی قرار است که با کمک شما تبدیل به یک اسکیت باز حرفه ای شود. او تلاش می کند که وارد مسابقات جهانی شده و بتواند 5 قلمروی اصلی را فتح کند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد بر روی تخت پادشاهی این بازی ها لم داده و دنیا را تماشا می کند، اما در صورتی که موفق نشوید مدام درگیر یک دور باطل خواهید شد.

 

نقاط قوت بازی OlliOlli World

 

نقاط قوت بازی OlliOlli World 

 

 شاید داستان بازی خیلی حماسی به نظر برسد، اما مطمئن باشید که جلوه های گرافیکی نظرتان را در این مورد عوض می کند و شما را به همان حس تفریح وا می دارد. پس اگر می خواهید تنها ارتباط خود با دنیای ورزش را حفظ کنید، قطع به یقین می توانید روی بازی OlliOlli World حساب ویژه ای باز کنید. در ادامه برخی از نقاط قوت این بازی را بررسی خواهیم کرد.

 

خلاقانه و خوش ساخت

 

چه درگیر کاراکتر اصلی باشید چه بخواهید بخش های المانی و همین طور فرعی بازی را بررسی کنید، در نهایت بازی OlliOlli World بسیار خوب طراحی شده است. آنها به عنوان کاراکترهای راهنما یا رقیب در کنار شما حضور خواهند داشت و کمک می کنند که مراحل را بهتر طی کنید. در بازی، پنج سرزمین اصلی وجود دارد و هر کدام از آنها ممکن است دوازده الی چهارده مرحله داشته باشند.

شما باید هر کدام از این مراحل را به درستی به پایان برسانید. چالش های شما نیز در یک شهر جذاب و زیبا است. داستان عمیق نیست اما واقعا نسبت به این نواقص خوب عمل کرده اند.

 

کاراکتر سازی کامل و بی نقص

 

اولین وجهی که باید در مورد بازی OlliOlli World به آن پرداخت، کاراکتر سازی خواهد بود. تفاوتی ندارد که روی چه دستگاهی آن را تجربه می کنید، لازم است که کنترلر داشته باشید. به هیچ عنوان توسط کیبورد پشتیبانی نمی شود و در همان ابتدا وقتی بازی را راه اندازی می کنید، از شما می خواهد که کنترلرها یا همان دسته های بازی را متصل کنید. اگر دسته شما پلی استیشن باشد، از نظر ما همه چیز جذاب تر خواهد بود. 

وارد اولین منوی بازی که می شوید از شما خواسته می شود که پروفایل اختصاصی خود را ایجاد کنید. می توانید لباس، ساختار و آناتومی بدن، عینک، کلاه و اکسسوری و حتی طرح های بیشتری را اضافه کنید. کاملا راهنما آن را به شما توضیح می دهد.

 

جذاب در عین سادگی

 

البته این مورد را هم می توان نوعی نقد دانست و هم یک امتیاز که نشان می دهد این بازی برای همه طراحی شده است و می بایست تا مرحله 3 منتظر چالش های پیچیده و سخت نباشید. یعنی اگر کمی دقت کنید، می توانید همان اولین دفعات، مراحل بازی را پشت سر هم بگذارید. 

چیزی که در مورد این بازی برای ما جذاب بوده این است که شما می توانید مدام شخصی سازی ها و پروفایل هایی که توسط دیگران در دنیا ساخته شده است را مشاهده کنید. اگر برای اولین دفعات، کاراکتر شما خیلی ساده است می توانید از روی این موارد ایده های جذابی بردارید. البته بازی OlliOlli World بخش بزرگی برای شخصی سازی و طراحی آیتم در اختیار شما قرار داده است که پیشنهاد می کنیم که حتما از آن استفاده کنید.

از این صحبت ها بگذریم آنها در بخش مسابقات بازی OlliOlli World کمی ضعیف عمل کرده اند. با توجه به این که از نظر گرافیکی توسط تیم بزرگ و حرفه ای ساخته نشده است، با این وجود نسبتا بی نقص عمل کرده و ما از این بابت آنها را ستایش می کنیم.

 

نقاط ضعف بازی OlliOlli World 

 

نقاط ضعف بازی OlliOlli World

 

اگرچه بازی های این چنینی همیشه جسورانه بوده اند، اما به هر حال مشکلاتی نیز خواهند داشت. آن ها روی کنسول ها و دسکتاپ اجرا می شوند و گاه به همین دلیل یک پراکندگی درون خود خواهند داشت، اما در مورد بازی OlliOlli World موضوع کمی گسترده تر است.

مراحل آسان و نه چندان جذاب!

 

البته در مورد جذاب بودن یا نبودن خیلی نظر نمی دهیم؛ اما مطمئن باشید که مراحل آنقدر آسان است که اگر سنتان خیلی هم کم باشد، باز هم به راحتی از آنها گذر می کنید. انتظار می رفت که این مراحل کمی چالش برانگیز تر باشند اما گویا شرکت توسعه دهنده وقتی همه چیز را طراحی کرده به این بخش رسیده و در میانه بازی به خاطر آورده که باید چنین مشکلاتی را اصلاح کند.

 

افت فریم و مشکلات گرافیکی

 

در برخی از بخش های بازی اگرچه تجربه ما روی کنسول پلی استیشن 5 یکی از قدرتمند ترین سیستم ها بود با افت فریم مواجه شدیم. آنها شاید کمی در این مورد ضعیف عمل کرده اند و نمی توان خیلی هم خرده گرفت. به هر حال ژانر بازی به این شکل است. اصلا هم انتظار نمی رود که با یک شاهکار مواجه باشیم، اما ما نسبت به این بازی بی رحم نخواهیم بود و امتیاز خوبی به آنها می دهیم.

 

جمع بندی و پل آخر!

 

همیشه توضیح دادن در مورد تجربه بازی های ورزشی آسان است، اما در مورد بازی OlliOlli World این موضوع پیچیدگی خاص خود را دارد. طراح و سازنده بازی سعی کرده که کمی از دنیای اسپرت فراتر برود. شاید در این مورد موفق هم شده باشد؛ اما در نهایت وقتی صحبت از بازی می شود، همان مهر اسپرت روی پیشانی توسعه دهنده می خورد. مزیت این بازی این است که روی تمام سیستم ها قابل اجرا است.

 

بازی OlliOlli World شروعی است بر تجربه های چند نفره و کاراکترسازی هایی که قرار است در دنیای ورزش حضور داشته باشند و موفقیت بیافرینند. این بازی همان جلوه هایی را دارد که ما از یک سرگرمی ورزشی انتظار داشتیم. آنها خوب و حرفه ای عمل کرده اند. به همان اندازه که بخش شخصی سازی آن گسترده و قدرتمند است. گیم پلی هم نمره قابل قبولی می گیرد؛ ضمن این که شما ممکن است در ابتدای بازی متوجه جو ساده آن شده یا حتی از بازی خسته شوید که این امری طبیعی است. اما فراموش نکنید که رنج سنی این بازی به شکلی بوده که نباید خیلی پیچیدگی داشته باشد و در نهایت شما قرار است در کنار افراد کم سن و سال تر نیز آن را تجربه کنید.برای استفاده از این بازی نسبت به خرید گیفت کارت اقدام کنید.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !