گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا

اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن باعث شده که بسیاری به دنبال روشی ساده و ارزان برای استفاده از آن روی سرویس های خرید شرکت سونی مانند اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا باشند.


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

گیفت کارت پلی استیشن باعث شده که بسیاری به دنبال روشی ساده و ارزان برای استفاده از آن روی سرویس های خرید شرکت سونی مانند اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا باشند. اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا در حال حاضر یکی از انتخاب های محبوب و عالی به جهت خرید انواع بازی ها، پچ ها،   DLC ها و همین طور دیگر قابلیت های درون برنامه ای شرکت سونی روی کنسول های محبوب نسل هشتمی و نهمی این شرکت است.

در واقع شما با دسترسی به این اکانت ها می توانید از خدمات ویژه ای که در اختیار کاربران قرار می گیرد استفاده کنید. مدت هاست که سونی تحت یک سرویس به عنوان پلی استیشن نتورک، در حال ارائه خدماتی مانند: خرید آنلاین بازی به کاربران خود است. در واقع علاقه مندان به تهیه بازی ها به صورت نسخه دیجیتالی می توانند با صرف تهیه گیفت کارت، این کار را در کم ترین زمان ممکن انجام داده و در نهایت بازی را روی هارد دستگاه خود ذخیره کنند.

PlayStation Plus یک سرویس اشتراک ماهانه است که امکان بازی آنلاین و چندنفره برای بازی های PS4 و PS5 را فراهم می کند.

 اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا در کنسول پلی استیشن

اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا در کنسول پلی استیشن

 

PlayStation Plus Extra یک اشتراک مداوم با هزینه 99.99 دلار است که هر 12 ماه به صورت خودکار شارژ می شود. 

مزایای PlayStation Plus Essential موجب شده که در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین سرویس های خرید بازی و پرداخت درون برنامه ای شناخته شود. بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا جذاب هستند و قیمت آنها نیز می تواند در دوره های تخفیف کم تر باشد. شما می توانید با خرید پلی استیشن پلاس اکسترا سرویس های دیگری را نیز دریافت کنید و با کاتالوگ بازی، دنیایی از تجربه های بازی باور نکردنی را کشف کنید:

 

  1. دسترسی به بازی های مولتی پلیر نفره آنلاین
  2. بازی های دستچین شده، برتر، شناخته شده و محبوب برای دانلود هر ماه بدون هزینه اضافی
  3. تخفیف انحصاری PlayStation™ Store
  4. محتوای افزودنی انحصاری
  5. 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری
  6. به اشتراک گذاری محتوا
  7. راهنمای بازی (PS5™)
  8. مجموعه PlayStation®Plus PS5™ برای PS5
  9. کاتالوگ بازی شامل صدها بازی قابل دانلود

 

موارد بالا از جمله مهم ترین امکاناتی است که اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا در اختیار شما قرار می دهد. تخفیف های انحصاری سبب می شود که هزینه پرداختی توسط شما به مراتب بخصوص برای بازی های ترند و خاص کمتر باشد.

اگر کیف پول PSN شما بودجه کافی نداشته باشد هزینه اشتراک به طور خودکار از روش پرداخت پیش فرض شما تامین می شود و اشتراک تا زمان لغو ادامه دارد. 

سرویس های آنلاین و محتوای بازی این شرکت، سال ها پیش شروع شد و در ابتدا این سرویس برای پلی استیشن 3 راه اندازی شد. برای کاربران PS Vita نیز در دسترس بود اما هر دو کنسول مدت هاست که متوقف شده اند و PS Plus دیگر روی هیچکدام فعال نیست. در حال حاضر کنسول های نسل هشتم به بعد پذیرای قابلیت های این سرویس هستند.

علاوه بر بازی آنلاین، شامل فضای ذخیره سازی ابری برای ذخیره بازی ها، تخفیف ها، دسترسی به آزمایش های اولیه بازی ها و چند مزیت دیگر است. سه سطح جداگانه وجود دارد که شما می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید: Essential، Extra و Premium  که هرکدام شامل ویژگی ها و امکانات خاص و چشمگیر هستند. 

 فرق پلاس اکسترا و پریمیوم

فرق پلاس اکسترا و پریمیوم

 

سوال مهم و پرتکرار دیگری که در مورد اکانت های پلی استیشن مطرح می شود این است که تفاوت میان اکانت پلاس اکسترا و پریمیوم چیست؟ خرید کدام یک از آنها از نظر هزینه ای برای کاربران ایرانی به صرفه تر خواهد بود؟

باید گفت که اولین تفاوت مرتبط با سرویس بازی های خاص است. در پلی استیشن پلاس اکسترا، بیش از 400 عنوان بازی اختصاصی در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و 5 خواهد بود. پلاس در مقابل به بیش از 340 بازی دیگر نیز دسترسی دارد. این سرویس ها روی پلتفرم ابری اختصاصی سونی در اختیار گیمرها قرار می گیرد. پس در این قسمت نمره برتر با پریمیوم خواهد بود. 

در حالت اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا، خبری از دسترسی به بازی های پریمیوم PS3 نیست. در واقع این سرویس صرفاً روی پلاس دولوکس در دسترس است که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد امکان استفاده از آن در آسیا وجود ندارد. توضیحات لازم در این مورد را می توانید از طریق وبسایت رسمی پلی استیشن بررسی کنید.

موضوع مهم دیگر این است که پلی استیشن پلاس پریمیوم به شما امکان دسترسی به بازی های نوستالژی و خاطره انگیز پلی استیشن 1 و 2 را می دهد که از نظر ما یکی از بهترین امکاناتی است که می توان از این سرویس ها انتظار داشت. در واقع اگر علاقه مند به بازی های قدیمی کنسول های سونی هستید، کفه ترازو به سمت اکانت های پریمیوم کشیده می شود.

 

تفاوت هزینه اکانت پلی استیشن پلاس و اکسترا

 

موضوع مهم دیگر، بررسی قیمتی اکانت های پلاس و اکسترا است. در این مورد باید گفت که خدمات پلی استیشن پلاس نسبت به اکسترا بهتر و بیشتر است و به طبع قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. در واقع می توان گفت که اگر بازی های کلاسیک سونی برای شما اهمیتی ندارد و صرفاً می خواهید به گنجینه 400 بازی خاص و پریمیوم سونی در کنسول های 4 و 5 این شرکت دسترسی داشته باشید می توانید به سراغ این اکانت بروید.

دقت کنید که قیمت آن بسته به گیفت کارتی که استفاده می کنید در ایران متفاوت است. قطع به یقین که در حال حاضر گیفت کارت دلاری پلی استیشن با توجه  به تفاوت آن با واحد مالی داخلی، گرانترین خواهد بود.

 مزیت های استفاده از اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا

مزیت های استفاده از اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا

 

قیمت پلی استیشن پلاس اکسترا اگرچه نسبت به گیفت کارت ایکس باکس، سرویس گیم پس مایکروسافت و... بیشتر است اما به هر حال بازی های فوق العاده و انحصاری را در اختیارتان قرار می  دهد که ممکن است نظرتان را جلب کند. علاوه بر آن، شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس اکسترا، مدت زمان نسبتا طولانی از این خدمات بهره مند خواهید شد.

البته باید به این مسئله در مورد سیاست های فعالیتی سونی دقت داشته باشید که بازی های موجود در اشتراک در هر زمان (و ویژگی های آنلاین هر بازی) ممکن است تغییر کنند. مجموعه PlayStation Plus و Game Help فقط از مزایای PS5 هستند. دسترسی مداوم به ویژگی ها و مزایای PlayStation Plus نیاز به یک اشتراک فعال دارد. خدمات، ویژگی ها و مزایا ممکن است تغییر کنند یا بازنشسته شوند.

 

دسترسی به بازی های انحصاری و خاص!

 

یکی از اولین مزیت هایی که در مورد اکانت پلی استیشن اکسترا وجود دارد مربوط به بازی های خاص یا همان لیست ترند و دست چین خواهد بود. برخلاف دیگر سرویس ها، این بازی ها در لیست پرفروش ترین ها قرار می گیرند و قیمت آن ها نیز بر اساس تخفیفات ویژه به مراتب کمتر محاسبه خواهد شد.

 

100 گیگابایت فضای ابری پلی استیشن

 

موضوع مهم دیگر، امکان ذخیره سازی بازی ها و داده ها روی فضای کلاد یا ابری 100 گیگابایتی خواهد بود که شرکت سونی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در حال حاضر این شرکت سعی می کند که با رقیب خود یعنی ایکس باکس و گیم پس رقابت کند.

 

به اشتراک گذاری لایو

 

در صورتی که علاقه مند هستید حالت لایو و ویدئوهایی خود را که از تجربیات بازی ها در این کنسول ذخیره کرده اید، به اشتراک بگذارید. در حال حاضر اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا این امکان را در اختیار شما قرار می دهد.

 

100 بازی رایگان ابری

 

شما به بیش از 100 بازی رایگان دسترسی خواهید داشت که بر روی پلتفرم ابری اجرا می شوند. در واقع نیازی نیست که فضای هارد محدود کنسول شما مورد استفاده قرار بگیرد و این به طبع یکی از مهم ترین و کلیدی ترین مزیت هایی است که در مورد اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا می توان به آن اشاره کرد. 

 

دسترسی به کالکشن پلی استیشن پلاس

 

کالکشن ها یکی از خدمات ویژه ای هستند که روی اکانت ها در دسترس قرار می گیرند و شرکت سونی نیز آن را برای حساب های کاربری اکسترا و همین طور پلاس پریمیوم خود در نظر گرفته است. به واسطه آن، یک سری بازی های خاص از کالکشن اختصاصی سونی قابل دانلود و نصب خواهند بود که شما را شگفت زده می کنند.

 هزینه پلی استیشن پلاس اکسترا چقدر است؟

هزینه پلی استیشن پلاس اکسترا چقدر است؟

 

PlayStation Plus از 6.99 پوند، 9.99 دلار و یا 8.99 یورو در ماه شروع می شود، اما همان طور که با هر سطح بالاتر مزایای بیشتری دریافت می کنید، قیمت نیز افزایش می یابد. در اینجا قیمت سه گزینه مختلف آورده شده است.

 

هزینه خرید اکانت PS Plus Extra

 

PS Plus Extra اکنون در چندین مکان در دسترس است (جزئیات منطقه و همین طور ریجن اکانت یا خود پلی استیشن می تواند موجب بروز تفاوت های عمده شود). این شامل تمام مزایای طرح استاندارد به علاوه دسترسی به کاتالوگ حداکثر 400 بازی PS4 و PS5 برای بازی بدون هزینه اضافی است.

قیمت آن 10.99 پوند / 14.99 دلار / 13.99 یورو در ماه، 31.99 پوند / 39.99 دلار / 39.99 یورو برای 3 ماه، یا 83.99 پوند / 99.99 دلار / 99.99 یورو در صورت پرداخت سالانه است. شما در حال حاضر و در ایران می توانید این سرویس را مبتنی بر گیفت کارت پلی استیشن تهیه کنید. علاوه برآن، دقت داشته باشید که پس از خرید این اکانت دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافه مبتنی بر اکانت نخواهید داشت.

 

جمع بندی

 

اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا در حال حاضر یک سرویس ویژه برای کسانی است که می خواهند به سری بازی های اختصاصی سونی، بازی های کالکشن و فضای ابری ذخیره سازی این شرکت دسترسی داشته باشند. شرکت سونی به صورت دوره ای تخفیفات ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و برخی بازی ها به صورت رایگان برای دارندگان این اکانت در دسترس قرار می گیرند.

قیمت اکانت پلی استیشن اکسترا موجب شده است که در ایران بسیار محبوب شده و عده زیادی به دنبال خرید آن از طریق روش های مختلف هستند. استفاده از گیفت کارت کنسول پلی استیشن، یکی از معمول ترین روش های خرید آن است.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !