گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
معرفی اشتراک اپل تی وی پلاس

معرفی اشتراک اپل تی وی پلاس

معرفی کامل اپل تی وی پلاس و ویژگی های اشتراک آن.


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

شرکت اپل، اپل تی وی پلاس را در سال 2019 در سالن استیو جابز معرفی کرد. اپل تی وی پلاس یکی از بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال است که در سال های اخیر محبوبیت بسیاری در بین مردم کسب کرده است. اپل تی وی پلاس دارای قابلیت های بسیار زیادی است. یکی از قابلیت های فوق العاده آن دانلود فیلم یا سریال و تماشای آن به صورت آفلاین است.

اکثر فیلم ها و سریال های که اپل تی وی پلاس در بر دارد، از کیفیت 4K برخوردار هستند. این سرویس امکان استفاده 6 نفر از اعضای خانواده را دارد که می توان به صورت اشتراکی از آن استفاده کرد. شما با خرید کارت اپل اشتراک اپل تی وی پلاس خود را شارژ کنین و از مزایا و امکانات شگفت انگیز این سرویس بهره مند شوید.

 

اشتراک اپل تی وی پلاس

 

چرا سرویس تماشای فیلم و سریال نیاز است؟

 

انواع سرویس های تماشای فیلم و سریال در دنیا وجود دارند. برای مثال، تلوبیون یا نماشا را می توان از انواع این سرویس ها در ایران معرفی کرد. بصورت جهانی هم Netflix یکی از این شبکه ها است که همه روزه فیلم، سریال و انیمیشن های مختلف در آن بارگذاری می شود.

این سرویس ها در نهایت توانسته اند با در نظر داشتن نیاز کاربران، به شما انواع فیلم و سریال را با ژانر و دسته بندی مناسب معرفی کنند. شما می توانید با ورود به این سرویس ها، به راحتی تمام فیلم و سریال های جدید را تماشا کنید. علاوه بر این، می توانید آنها را دانلود کرده و بعدا به تماشا بپردازید. البته در نظر داشته باشید که این خود نیازمند اقداماتی مانند تهیه اشتراک این سرویس با استفاده از گیفت کارت اپل است.

بطور کلی می توان علل نیاز به سرویس فیلم و سریال یا تی وی آنلاین را در موارد زیر بیان کرد:

  • نیاز به سرگرم شدن و گذران وقت با خوشی
  • دنبال کردن فیلم و سریال های مورد علاقه
  • دسترسی به تلویزیون حتی بدون آنتن با بهترین محتواهای دنیا
  • نیاز به دسته بندی مناسب محتواها نسبت به علاقمندی ها و سلیقه
  • نیاز به تماشای فیلم در پلتفرم های مختلف مثل گوشی، لپ تاپ یا تلویزیون خانگی
  • و...

هرکدام از این نیازها ممکن است برای همه ما وجود داشته باشد. فقط کافی است بتوانید از سرویس های آنلاین استفاده کنید تا این نیازها را برآورده کنید. اما با معرفی یکی از بهترین سرویس های تی وی در دنیا همراه شما هستیم؛ یعنی اپل تی وی پلاس.

قبل از ادامه و توضیح نحوه استفاده از گیفت کارت اپل تی وی پلاس، چنانچه از طرفداران کمپانی اپل هستید، باید بدانید که با خرید گیفت کارت اپل از کلیه خدمات و برنامه های گجت های این کمپانی نیز میتوانید به راحتی استفاده نمایید.

 

خرید گیفت کارت اپل تی وی پلاس

 

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل تی وی پلاس

 

اکثرا یکی از سوال هایی که درباره اپل تی وی پلاس برای مخاطبان پیش می آید، این است که نحوه استفاده آن چگونه است و اپل تی وی پلاس چه مزایایی دارد. در ادامه به بررسی نحوه اشتراک و مزایای اپل تی وی پلاس می پردازیم.

شما برای استفاده از کارت اشتراک اپل تی وی پلاس به دو فاکتور اصلی نیاز دارید. برای استفاده اپل تی وی پلاس، قبل از هر کاری نیاز به اینترنت است. همانطور که گفته شد، اپل تی وی پلاس آنلاین است و نیاز به اینترنت دارد. اگر اینترنت شما به اپل تی وی پلاس متصل نباشد، نمی توانید از آن استفاده کنید. بعد از اتصال اینترنت، شما به دستگاهی نیاز دارید که از این سرویس پشتیبانی کند.

حالا برای راه اندازی و استفاده از اپل تی وی پلاس نیاز گیفت کارت است. با خرید گیفت کارت، کدی به عنوان کد گیفت کارت به شما تعلق می گیرد. نحوه استفاده از گیفت کارت ها و کارت اشتراک اپل تی وی پلاس به صورت زیر است:

  • قبل از باز کردن اپل تی وی پلاس اتصال اینترنت را چک کنید.
  • پس از باز کردن اپل تی وی پلاس به بخش Watch Now بروید.
  • حالا صفحه را به بالا بکشید و منوی اپل تی وی پلاس را انتخاب کنید.
  • در مرحله آخر کد گیفت کارت خود را که وارد کنید.

گیفت کارت به مبلغی که برای خرید گیفت کارت پرداخت شده، برای شما شارژ می شود. برای خرید گیفت کارت اپل تی وی پلاس می توانید از محصولات گیفت استاپ دیدن کنید و انواع مختلف گیفت کارت اپل تی وی پلاس را مشاهده کرده و بهترین گزینه برای خود را انتخاب کنید. با خرید گیفت کارت می توانید از امکانات و قابلیت های فوق العاده اپل تی وی پلاس برخوردار شوید.

 

مزایای کارت اشتراک اپل تی وی پلاس

 

قبل از خرید اشتراک اپل تی وی پلاس لازم است تا با مزایای آن آشنایی پیدا کنید. اپل تی وی پلاس با فیلم و سریال های که در اختیار مردم قرار می دهد، محبوبیت زیادی در بین آنها کسب کرده است. اما بسیاری از مردم از مزایای آن اطلاع ندارند. در زیر مزایای کارت اشتراک اپل تی وی پلاس ذکر شده است:

  • قابلیت دانلود فیلم و سریال و تماشای آفلاین
  • قابلیت اشتراک گذاری با 5 دستگاه دیگر
  • بدون آگهی های آزاردهنده
  • کیفیت 4k  و صدای Dolby Atmos
  • ویژگی پریمیوم
  • دارای محتوای بسیار زیاد و متنوع از جمله درام، آموزشی، کمدی و...
  • و...

شما می توانید با داشتن اشتراک مخصوص، به تماشا و دانلود فیلم ها بپردازید. این خود باعث می شود تا تمام فیلم ها و سریال های روز دنیا را تماشا کنید و هیچ قسمتی را از دست ندهید! همچنین می توانید انواع ژانر فیلم ها را براحتی در این سرویس پیدا کرده و تماشا کنید.

 

قیمت اشتراک اپل تی وی پلاس چقدر است؟

 

خیلی از افراد می پرسند آیا اپل تی پلاس رایگان در اختیار ما قرار می گیرد؟ ارائه رایگان این نوع برنامه ها ممکن است سازنده را با استفاده از تبلیغات به درآمد مورد نظر برساند. اما این تبلیغات بسیار زیاد خواهند شد و می توانند شما را کلافه کنند. در نتیجه انگیزه شما را برای ادامه دادن فیلم یا بازی از بین می برد.

تنها راه حل برای این مشکل می تواند خرید کارت اشتراک اپل تی وی پلاس باشد. طراحان اپل تی وی پلاس برای جبران هزینه ها و سود خود، پلن کارت اشتراک را مطرح کردند.

البته با خرید گیفت کارت، قابلیت های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید با خرید گیفت کارت برای اپل تی وی پلاس خود از تمام امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید. قیمت گیفت کارت های اپل تی وی پلاس بستگی به پارامتر های مختلفی دارد. شما با توجه به نیاز خود می توانید گیفت کارت مناسب را انتخاب کنید و از آن به خوبی استفاده کنید. برای خرید گیفت کارت اپل تی وی پلاس می توانید از طریق فروشگاه گیفت استاپ اقدام نمایید.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی اشتراک اپل تی وی پلاس و گیفت کارت ها پرداختیم. گفتیم اپل تی وی پلاس یکی از سرویس های آنلاین برای انواع فیلم و سریال است که شرکت اپل آن را طراحی کرده است. از طرفی شما برای استفاده کردن از اپل تی وی پلاس نیاز به گیفت کارت دارید و این لازمه کارکرد اپل تی وی پلاس است. با خرید گیفت کارت شما از مزایای فوق العاده آن برخوردار می شوید؛ مزایایی که نمی توان بدون اقدام خرید گیفت کارت از آن ها بهره برد.

خرید گیفت کارت

در انتهای این مقاله خواندن ویژگی های گیفت کارت استیم نیز میتواند برای مخاطبینی که عاشق فیلم، سرگرمی و همچنین بازی هستند، آموزنده و جذاب باشد.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !